شمانیوز
شما نیوز

در راستای حمایت از مددجویان تحت پوشش این نهاد صورت گرفت؛

قدردانی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از بانک رفاه کارگران

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از اقدامات بانک رفاه کارگران در راستای حمایت از مددجویان تحت پوشش این نهاد قدردانی کرد.

قدردانی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از بانک رفاه کارگران

سید مرتضی بختیاری در حاشیه مراسم تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه، شبکه بانکی در سال جاری حمایت‌های ارزشمندی از برنامه‌های توسعه‌ای این نهاد در راستای توانمندسازی جامعه هدف داشته‌ است، از بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از بانک‌های فعال و اثربخش در این زمینه نام برد و خاطرنشان ساخت: این بانک علاوه بر حمایت‌های تسهیلاتی از توسعه اشتغال در میان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، در زمینه ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز بسیار تعیین‌کننده عمل کرده که شایسته قدردانی است.

وی افزود: از جمله فعالیت‌های موثر بانک رفاه کارگران در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی می‌توان به اقدامات این بانک در راستای تامین جهیزیه نوعروسان یتیم اشاره کرد.  

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: یکی از اقدامات اخیر بانک رفاه کارگران در راستای تامین جهیزیه نوعروسان یتیم، به مشارکت این بانک در تامین جهیزیه 62 نوعروس هر یک به مبلغ 50 میلیون تومان برمی‌گردد که در هفته گذشته در مکاتبه با دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک نهایی و اجرایی شد.

وی بانک رفاه کارگران را به عنوان یکی از یاوران اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) توصیف و تصریح کرد: حمایت‌های بانک رفاه از جامعه هدف این نهاد شایسته قدردانی است.

بختیاری در پایان به اقدامات بانک رفاه کارگران در راستای تسهیل ضمانت وام اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و گفت: این مهم نیز که با مشارکت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اجرایی شده است از جمله اقدامات اثربخش این بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به شمار می‌رود که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

روابط عمومی بانک رفاه کارگران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied