شمانیوز
شما نیوز

مدیر کل خدمات، نگهداری فنی و مهندسی وزارت صمت در بازدید از امدادخودروایران مطرح کرد:

سامان‌دهی امدادهای متفرقه از اولویت‌های وزارت صمت است

مدیر کل خدمات، نگهداری فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: در راستای ارایه خدمات بهتر به مشتریان و به منظور جلوگیری از زیان‌های احتمالی، سامان‌دهی امدادخودروهای متفرقه مورد توجه ویژه وزارت صمت است.

سامان‌دهی امدادهای متفرقه از اولویت‌های وزارت صمت است

حمید محله‌ای در حاشیه بازدید از شرکت امدادخودروایران افزود: وزارت صمت برنامه‌ها و طرح‌های مدونی با همکاری شرکت امدادخودروایران و دیگر شرکت‌های معتبر خدمات پس از فروش برای ارایه خدمت بهتر به مردم و همچنین مدیریت شرکت‌های امداد خودرو دارد.

وی ادامه داد: در قالب این برنامه و با همکاری شرکت‌های خودروساز و بخش‌های خصوصی، راهکارهای کنترلی برای امدادهای متفرقه مورد نظر وزارت صمت است.

محله‌ای ضمن تاکید بر دارا بودن مجوزهای قانونی و توان توسعه خدمات شرکت‌های امدادی گفت: این شرکت‌ها باید دارای تجهیزات و امکانات پیشرفته نیز باشند.

مدیر کل خدمات، نگهداری، فنی و مهندسی وزارت صمت به نارضایتی مردم از  امداد متفرقه خصوصی اشاره کرد و گفت: امدادهای متفرقه به علت نبود نیروی انسانی متخصص، کیفیت پایین قطعات، گران بودن هزینه تعمیر و خدمات و نبود نظارت قوی و دایمی سبب نارضایتی مردم شده‌اند.

وی ارایه خدمات به موقع و مطلوب توسط امدادهای معتبر شرکت‌های خودروساز را عاملی برای جلوگیری از فعالیت امدادهای متفرقه دانست و گفت: اگر شرکت‌های دارای مجوز با ساختار قوی فنی و نیروی انسانی مجرب، خدمات خوب، به موقع، طبقه بندی شده، استاندارد و شناسنامه‌دار  به مشتریان عرضه کنند، شاهد کاهش اقبال مردم به امدادهای متفرقه خواهیم بود.

محله‌ای با تاکید بر این‌که شرکت امدادخودروایران از ساختار و توان خوبی برای ارایه خدمات برخوردار است، به توسعه بازار و مشتریان بالقوه اشاره کرد و گفت: شرایط ارایه خدمات در سطح عالی و خوبی قرار دارد، اما باید گام‌های دیگری برای توسعه برداشته شود که می‌توان به ارایه خدمات به مراکز متمرکز و کسب و کارهای بزرگ که دارای ناوگان بزرگی هستند، اشاره کرد و شرکت امدادخودروایران با توجه به داشتن زیرساخت‌ها و گسترده‌تر بودن خدمات به این حوزه ها ورود کند.

در این بازدید سیدعباس میرحسینی مدیرعامل امدادخودروایران نیز به تشریح خدمات ناوگان امدادی ایران‌خودرو پرداخت که بزرگ‌ترین مرکز تماس و مجهزترین ناوگان خدمات امدادی در سطح کشور را دارد و به محصولات سایر خودروسازان نیز خدمات ارایه می‌کند.

در این بازدید عباسعلی غیاثی دبیر انجمن خدمات پس از فروش، روسا و کارشناسان حوزه خدمات تامین و قطعات وزارت صمت نیز حضور داشتند.

 

ایکوپرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied