شمانیوز
شما نیوز

به شماره ۱۴۰۱۰۵

۲۵۰ میلیارد ریال کالای تملیکی در پنجمین حراج حضوری فروخته شد

پنجمین مرحله از حراج حضوری کالا توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به شماره ۱۴۰۱۰۵ برگزار شد.

۲۵۰ میلیارد ریال کالای تملیکی در پنجمین حراج حضوری فروخته شد

این حراج که در سالن آمفی تئاتر دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران و با رعایت تمهیدات و شیوه نامه های بهداشتی و حاکم بر این نوع حراج برگزار شد، از ۱۹۵ گروه کالایی بالغ بر ۹۳ گروه شامل ابزار و ماشین آلات صنعتی، تجهیزات الکترونیکی، لوازم پزشکی و خانگی، تلفن همراه، ظروف شیشه ای، کالاهای سریع الفساد و لوازم آرایشی و بهداشتی به فروش رسید که ارزش آن حدود ۲۵۰ میلیارد ریال بود.

در ابتدای برگزاری این حراج، سعید غلامی معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و خیرمقدم به حاضرین، به تشریح اهداف و تکالیف سازمان اموال تملیکی پرداخت و بیان داشت: در این مجموعه حراج ها مناسب ترین کالاها جمع آوری و تعیین تکلیف شده تا در کمترین زمان ممکن به سرمایه های مولد تبدیل شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری حراج های حضوری و مزایده های الکترونیکی تاثیری در افزایش تورم کالاها ندارد و با توجه به قیمت کارشناسی پایه و فضای رقابتی، منجر به کاهش تورم این نوع اقلام می شود.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: این حراج ها به مثابه گردهمایی های مردمی هستند که سبب تقویت فضای رقابتی و شفافیت بیشتر فروش اموال تحت تملک سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خواهد شد.

 

روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied