شمانیوز
شما نیوز

جزییات ارایه خدمات هوشمند بیمه زندگی با تسهیلات بانکی بدون ضامن/

فرابیمه ما رونمایی شد

همزمان با همابش سالانه مدیران ستادی،سرپرستان و روسای شعب شرکت بیمه «ما» در مهر ماه 1401 ، با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت در مشهد مقدس، از طرح مشترک بیمه «ما» و بانک ملت با نام طرح فرابیمه ما رونمایی شد.

فرابیمه ما رونمایی شد

در دومین هفته مهر ماه امسال با حضور محسن خوارزمی رئیس هیات مدیره، دکتر ابراهیم کاردگر، نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه «ما» و سایر اعضای هیات مدیره و همچنین مهدیه نعیم حسنی، قائم مقام مدیرعامل و مدیران ستادی و استانی از طرح کشوری ارایه خدمات هوشمند بیمه از طریق تخصیص تسهیلات بانکی بدون ضامن بیمه «ما» و بانک ملت با عنوان فرابیمه ما رونمایی شد.

 بر اساس این گزارش، طرح فرابیمه ما با بهره مندی از بستر تحول دیجیتال به مثابه یک موسسه اعتباری، نقش پر رنگی در ایجاد رفاه عمومی و رشد اقتصادی در کشور از طریق رشد بیمه های عمر و زندگی ایفا خواهد کرد.

گفتنی است طرح کشوری فرابیمه ما، بدون نیاز به چک و ضامن و همچنین بدون نیاز به مراجعه حضوری، ازطریق سامانه دیجیتال فرا بیمه، قابل ارائه است.در فاز اول این طرح، ارائه بیمه نامه های عمر و زندگی ، با پرداخت حق بیمه از طریق تسهیلات بانکی ویژه امکان پذیر است.

بیمه

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب بیمه «ما» در سراسر کشور مراجعه کنند.

 

روابط عمومی بیمه «ما»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied