شمانیوز
شما نیوز

ایران خودرو/

حضور ساپکو و شبکه تامین ایران خودرو در هفدهمین نمایشگاه قطعات

شرکت ساپکو به همراه ۱۱۹ سازنده شبکه تامین ایران‌خودرو در هفدهمین نمایشگاه قطعات و مجموعه های خودرو حضور خواهد داشت.

حضور ساپکو و شبکه تامین ایران خودرو در هفدهمین نمایشگاه قطعات

ساپکو و زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو به منظور ارتقای تعامل با ذی‌نفعان، مخاطبان و مشتریان، معرفی برنامه‌های طرح تحول دیجیتال، نمایش توانمندی‌ها و برنامه‌های خودکفایی برای تعمیق و توسعه ساخت داخل به منظور کاهش میزان ارزبری، در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات و مجموعه‌های خودرو از تاریخ ۹ تا ۱۲ آبان در سالن های ۴۱،۴۰ و۴۴ در متراژ حدود ۶۳۰۰ متر مربع حضور خواهد یافت.

معرفی توان و ظرفیت‌های صادراتی به منظور توسعه صادرات و معرفی عملکرد و برنامه‌های ارتقای کیفیت از دیگر اهداف ساپکو و زنجیره تامین آن در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات و مجموعه‌های خودرو خواهد بود.

شرکت ساپکو و زنجیره تامین آن در حالی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات و مجموعه‌های خودرو شرکت خواهند کرد که محصولات ری‌را، تارا، آریسان دو و هایمای S۸ به عنوان محصولات روز گروه صنعتی ایران‌خودرو در معرض بازدید عموم خواهند بود.

گفتنی است، هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قطعات و مجموعه‌های خودرو تهران، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تهران، در فضایی به مساحت ۳۳۸۵۰ متر مربع و ۱۹ سالن برگزار خواهد شد و از ساعت ۸ تا ۱۵ میزبان عموم  علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

 

ایکوپرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied