شمانیوز
شما نیوز

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

برخورد سریع فاطمی امین با فساد فولاد مبارکه قابل تقدیر است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر صمت به موقع در موضوع فساد فولاد مبارکه ورود کرد، اقدام به موقع فاطمی امین در این خصوص نشان از تلاش وزارت صمت برای مبارزه با فساد و بهبود شرایط اقتصادی دارد.

 برخورد سریع فاطمی امین با فساد فولاد مبارکه قابل تقدیر است

سیدغنی نظری خانقاه عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید عملکرد وزیر صمت را به صورت منطقی و عقلانی مورد بررسی قرار داد.  تلاش‌های فاطمی امین در حوزه خودرو قابل تقدیر است و در بخش صادرات غیرنفتی برای نخستین بار تراز تجاری کشور مثبت شده و به بیش از۴۰ درصد رسیده است.

وی افزود: در حوزه ارز نیز به ثبات رسیده‌ایم و این موضوع ناشی از تلاش‌های فاطمی امین است که سبب شده وزارت صمت به وظایف محوله خود در حوزه صادرات به درستی عمل کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به عملکرد بهنگام وزیر صمت در ساماندهی بازار فولاد، عنوان کرد: وزیر به دلیل پاکدستی و شخصیت سالمی که دارد به موقع در موضوع فساد فولاد مبارکه اصفهان ورود کرد، اقدام به موقع وزیر صمت در این خصوص نشان از تلاش وزارت صمت برای مبارزه با فساد و بهبود شرایط اقتصادی دارد.

وی تاکید کرد: موضوع استیضاح بیشتر به این دلیل است که نمایندگان می‌خواهند تلنگری به دولت زده شود تا دولت احساس نکند که نمایندگان مجلس کاملا مطیع دولت هستند.

 

برنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied