شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

بهترین سایت خرید و فروش تتر

یکی از مشهورترین استیبل کوین های شناخته شده در دنیای ارز دیجیتال، استیبل کوین تتر است.

بهترین سایت خرید و فروش تتر

 ارز دیجیتال تتر در بازار رمز ارزها با نماد USDT، مبادله می شود و قیمت تتر برابر با یک دلار است. در واقع تتر یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین است که توکن های در گردش آن معادل با یک دلار آمریکا می باشند. خرید تتر و تبدیل رمز ارزها به این رمز ارز محبوب می تواند سرمایه گذاران را در شرایط بحرانی حمایت کند. به طوری که در زمان هایی که در بازار مبادلات رمزارز ها نوسان و افت شدید قیمت وجود دارد، با تبدیل رمزارزها به ارز دیجیتال تتر گام موثری در حفظ ارزش دارایی انجام می شود. از همین روی، در اکثر پلتفرم های ایرانی و خارجی امکان خرید و فروش تتر در بستر شبکه های مختلف فراهم می شود. بهترین سایت خرید و فروش تتر سایتی است که قابلیت هایی همچون ارائه قیمت لحظه ای ارز های دیجیتال، امنیت و سرعت را به کاربران خود عرضه کند. در ادامه از این مقاله با ما همراه باشید تا همه چیز درباره سایت های خرید و فروش تتر را توضیح داده و برخی از محبوب ترین آن ها را نام ببریم.

چگونگی حفظ ارزش تتر

تتر یکی از مشهورترین استیبل کوین های بازار کریپتوکارنسی به شمار می رود و یک دارایی دیجیتال مبتنی بر بلاک چین است. واحد های در گردش تتر، با یک دلار آمریکا برابری می کند. در واقع ارز دیجیتال تتر به دسته استیبل کوین های دارای وثیقه فیات تعلق دارد و ارز فیات دلار، پشتوانه هر ارز تتر در گردش است. این نوع از رمز ارز دارای نرخ تراکنش پایین بوده و قابلیت خرید و فروش در اکثر پلتقرم های مالی را دارا می باشد. کاربران و سرمایه گذاران فعال در حوزه ارز دیجیتال، برای در امان ماندن از ریزش بازار، رمز ارزهای خود را به یک ارز ثابت تبدیل می کنند تا ارزش دارایی مالی خود را حفظ کنند. استیبل کوین تتر به کاربران این امکان را می دهد که بدون خروج از بازار و پیش از ریزش آن، از ضرر و زیان جلوگیری کنند. درواقع با توجه به اینکه تتر یک استیبل کوین بوده و همواره برابر با یک دلار است، برای سرمایه گذاران این امکان را فراهم می کند تا بدون خروج از بازار رمز ارز بتوانند از نوسانات ریزشی بازار در امان بمانند. (شاید این مقاله نیز برای شما مفید باشد: آموزش سایت تریدینگ ویو TradingView)

انواع شبکه های انتقال تتر

با توجه به اینکه ارز دیجیتال تتر توکنی است که از بلاک چین اختصاصی برخوردار نمی باشد، از همین رو این رمزارز بر پایه بلاکچین های مختلف مبادله می شود. تتر بر روی شبکه بیت کوین(BTC)، اتریوم(ERC20)، ترون(TRC20)، سولانا(SPL بایننس اسمارت چین(BEP20) و پالیگان(POLYGON) قابل مبادله است و  ماهیت تتر به عنوان یک استیبل کوین در تمامی این شبکه ها به گونه ای است که ارزش ذاتی خود را حفظ می کند.

خرید و فروش تتر در صرافی

در حال حاضر درصد بالایی از حجم معاملات در دنیای رمز ارزها با استفاده از ارز دیجیتال تتر انجام می شود، به طوری که این رمزارز مهم جایگاه دلار دیجیتال را در بازار به خود اختصاص داده است. برای خرید ارز دیجیتال تتر روش های مختلفی وجود دارد. برای کاربران و سرمایه گذاران فعال در حوزه ارز های دیجیتال در ایران، بهترین و پرکاربردترین روش خرید تتر از طریق صرافی های آنلاین معتبر ارز دیجیتال ایرانی است. برای این کار در مرحله اول باید یک صرافی داخلی را انتخاب کرده و مراحل ثبت نام و احراز هویت در آن صرافی را طی کنید. سپس با استفاده از کارت بانکی خرید تتر را  انجام داده و پس از دریافت تتر می توانید از طریق صرافی های جهانی خرید و فروش انواع رمز ارز ها را انجام دهید. اگر قصد خرید تتر از صرافی های داخلی را داشتید، پیشنهاد ما به شما صرافی محبوب تتر ایران است که با ارائه خدمات آنلاین و ۲۴ ساعته و همچنین بهترین قیمت ها، انتخاب عالی برای خرید و فروش ارز های دیجیتال به شمار می رود.

معرفی صرافی های ارز دیجیتال برای معامله تتر

در صرافی ارز دیجیتال ایرانی، می توان به طور مستقیم اقدام به خرید و فروش تتر نمود. برای خرید تتر از صرافی های ایرانی، پس از اینکه مبلغ پرداخت شد تتر به کیف پول دیجیتال شما واریز می شود. شما می توانید با استفاده از تتر خرید و فروش دیگر ارزهای دیجیتال را انجام دهید. هر چند در بازار جهانی و در ایران استیبل کوین تتر یا یک قیمت ثابت و همواره به قیمت یک دلار عرضه و تقاضا می شود، اما با توجه به اینکه قیمت دلار در ایران دارای نوسانات شدید است بنابراین قیمت لحظه ای استیبل کوین تتر به ریال دارای نوسان می باشد. از بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران می توان به صرافی تتر ایران، بیت پین، نوبیتکس، والکس اشاره نمود که در همه آنها معاملات تتر انجام می شود.

صرافی تتر ایران

بهترین صرافی برای خرید و فروش تتر

fc59b33d-dd93-4786-88af-648eaf0b23dc

صرافی ارز دیجیتال تتر ایران، یک صرافی معتبر ایرانی است که در آن  خرید و فروش ارز دیجیتال تتر در بستر شبکه های مختلف انجام می شود و سرمایه گذاران می توانند براحتی ارزش ریالی دارایی های خود را به دلار و بالعکس تبدیل کرده و  به معامله ارز دیجیتال بپردازند.

کارمزد انتقال تتر در صرافی های ایرانی

خرید و فروش تتر در صرافی ها و پلتفرم های داخلی و خارجی، شامل هزینه می شود که این کارمزد در هر صرافی متغییر است. این هزینه شامل کارمزد بلاکچین انتخابی و یا شبکه انتخابی و همچنین کارمزد خود صرافی می باشد. برای مثال کارمزد انتقال تتر بر روی شبکه اتریوم نسبت به شبکه ترون دارای هزینه بالاتری است. بنابراین بهترین سایت خرید و فروش تتر سایتی است که هزینه جانبی و کارمزد کمتری دریافت کند. در اینجا نیز صرافی تتر ایران بهترین انتخاب خواهد بود.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت ان ندارد ... 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied