شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز// مدیرعامل بانک تجارت عنوان کرد؛

خدمات رسانی بانک تجارت به بخش پتروشیمی کشور با اعطای تسهیلات، تعیین حد اعتباری سالانه و موردی

در حال حاضر بانک تجارت با اعطای تسهیلات، تعیین حد اعتباری سالانه و موردی، گشایش اعتبارات اسنادی، خرید ارز، انتشار اوراق به بخش پتروشیمی کشور خدمات رسانی می کند.

خدمات رسانی بانک تجارت به بخش پتروشیمی کشور با اعطای تسهیلات، تعیین حد اعتباری سالانه و موردی

به گزارش شمانیوز ؛ به گفته مدیرعامل بانک تجارت؛ سرمایه‌گذاری‌های کلان انجام شده در صنعت پتروشیمی، اکنون به مرحله‌ای رسیده که کشور باید از ثمرات آن بهره‌مندشود.

بانک تجارت به عنوان یک بنگاه مالی افتخار دارد که از سال‌های دور در قالب تأمین مالی و حمایت از پروژه‌های مختلف، همکاری نزدیک، تخصصی و اثر بخشی را با صنعت پتروشیمی داشته است.

هادی اخلاقی در این باره می‌گوید: «تقریبا معادل ۴۰ درصد از ظرفیت ریالی و ارزی بانک تجارت به صورت متمرکز و غیر متمرکز در اختیار صنعت نفت و پتروشیمی قرار گرفته‌است. بیش از ۲۵ درصد از ظرفیت ریالی بانک تجارت که چیزی معادل ۴۰۰ هزار میلیارد تومان می‌شود در بخش نفت و پتروشیمی متمرکز شده‌است و در بخش ارزی هم ۵۰ درصد از ظرفیت سرمایه‌گذاری‌هایی که داریم در صنعت پتروشیمی انجام شده‌است و امیدواریم طی دو سال پیش رو با همین نرخ رشد بتوانیم در بخش‌های مختلف این صنعت، ظرفیت بانک را به‌کار بگیریم و نقش موثری در بخش نفت و پتروشیمی به عنوان موتور پیشران اقتصاد کشور داشته‌باشیم.»

روند همکاری بانک تجارت با شرکت‌های پتروشیمی در سال‌های اخیر همواره رو به پیشرفت بوده است و این بانک بدون شک توسعه هرچه بیشتر این فرآیند تعاملی را بیش از گذشته دنبال خواهد کرد. همکاری‌هایی که این بانک با شرکت های پتروشیمی با هدف انتفاع دو طرف انجام داده در راستای اهداف حمایت از صنایع پایین‌دست این صنعت و مهمتر از همه افزایش تولید و اشتغال بر مبنای اصول مسئولیت اجتماعی و توسعه‌ اقتصادی بنیان گذاشته شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied