شمانیوز
شما نیوز

امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بیمه دانا، سهام عدالت و کیپا:

امکان خرید بیمه‌نامه اقساطی برای ۵۵ میلیون نفر سهامدارِ سهام عدالت فراهم شد

بیمه دانا، شرکت خدمات بیمه‌ای سهام عدالت و کیپا، قرارداد همکاری مشترک بیمه‌ای امضاء کردند.

امکان خرید بیمه‌نامه اقساطی برای ۵۵ میلیون نفر سهامدارِ سهام عدالت فراهم شد

در مراسم امضای این قرارداد که با حضور دکتر احمد جوادی‌پور قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا، مدیران ارشد ستادی، روسای شعب، کارشناسان استان تهران و البرز این شرکت، اکبر حیدری رئیس هیئت‌مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری تعاونی‌های سهام عدالت و مدیران کیپا برگزار شد، از بیمه‌نامه حوادث انفرادی بیمه دانا به‌صورت نمادین رونمایی و این طرح رسما عملیاتی شد.

«کیپا» کیف پول الکترونیکی است و هدف از همکاری مشترک این سه شرکت، پوشش خدمات بیمه‌ای برای حدود ۵۵ میلیون نفر سهامدارِ سهام عدالت است که با دریافت تسهیلات اعتباری می‌توانند اقدام به خرید انواع بیمه‌نامه از طریق نرم‌افزار کیپا کنند.

 دکتر احمد جوادی‌پور قائم‌مقام بیمه دانا در این مراسم طی سخنانی با اشاره به اقدامات اخیر که موجب تقویت برند بیمه دانا در بازار شده، اهمیت هوشمند‌سازی خدمات بیمه‌ای را یادآور شد و اظهار داشت: برنامه هوشمند‌سازی خدمات بیمه‌ای طبق یک پلتفرم خاص از ابتدای امسال در دستور کار شرکت قرار گرفته که درحال‌حاضر در حوزه بیمه‌های درمان و شخص ثالث آماده بهره‌برداری است و در سایر رشته‌ها نیز به مرور انجام خواهد شد.

 وی، آغاز همکاری مشترک با کیپا و شرکت سهام عدالت را نشانه مهم افزایش تولید حق بیمه در بستر خدمات الکترونیکی ارزیابی کرد و از مسئولان کیپا خواست با توجه به توانمندی‌های موجود، با ارائه خدمات نوین بیمه‌ای برای هموطنان‌مان ارزش‌آفرینی کنند.

عسگر توکلی مدیرعامل شرکت خدمات بیمه‌ای سهام عدالت کشور نیز در این مراسم، اهمیت فروش آنلاین خدمات بیمه‌ای و شبکه اعتباری کشور را مورد اشاره قرار داد و افزود: همکاری بیمه دانا با کیپا که یکی از شرکت‌های پیشرو در شبکه فروش آنلاین بازار بیمه است، می‌تواند ضمن بالا بردن ضریب نفوذ بیمه در جامعه، دغدغه سهامداران سهام عدالت در خصوص موضوع وام را نیز برطرف کند.

 همچنین، اکبر حیدری رئیس هیئت‌مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری تعاونی‌های سهام عدالت کشور، استفاده از فضای مجازی، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان را راهکار مناسبی برای جبران عقب‌ماندگی‌های صنعت بیمه عنوان کرد.

گفتنی است: با استفاده از کیپا می‌توان نسبت به خرید انواع بیمه‌نامه با شرایط پرداخت اقساطی و تسهیلات ویژه از طریق نمایندگی‌های بیمه دانا در سراسر کشور و یا اپلیکیشن کیپا اقدام کرد.

 

روابط عمومی بیمه دانا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied