شمانیوز
شما نیوز

بانک مسکن/

 طرح تشویقی «غدیر» تا پایان سال تمدید شد

بسته سیاستی تشویقی بانک مسکن موسوم به «طرح غدیر» ویژه مشتریان خوش حساب تا پایان سال جاری تمدید شد.

 طرح تشویقی «غدیر» تا پایان سال تمدید شد

بسته سیاستی پیگیری مطالبات بانک مسکن موسوم به «طرح غدیر» تا پایان سال جاری تمدید شد.

بر همین اساس، تسهیلات‌گیرندگان خوش حساب بانک مسکن می‌توانند تا پایان وقت اداری 28 اسفندماه سال جاری از امتیازات این طرح بهره‌مند شوند.

طرح غدیر در راستای فرهنگ‌سازی پرداخت به موقع اقساط و بازگشت منابع اعطایی بانک، قبل از سررسیدهای مقرر و همچنین پیشگیری از ایجاد مطالبات غیرجاری، مشوق‌هایی در قراردادهای تسهیلاتی اقساطی در نظر گرفته شده است.

در همین رابطه به مشتریانی که تسهیلات خود را در تمام ماه‌های دوره مورد بررسی در بازه‌های زمانی شش ماهه، به موقع و پیش از سررسیدهای مقرر پرداخت کنند، به قید قرعه تسهیلات پرداخت خواهد شد.

طبق مصوبه هیات مدیره بانک، 200 فقره تسهیلات مرابحه عام هر یک به مبلغ یک میلیارد ریال، 300 فقره تسهیلات مرابحه عام هر یک به مبلغ 500 میلیون ریال و همچنین 100 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه هر یک به مبلغ 100 میلیون ریال برای مشتریان خوش‌حساب پیش‌بینی شده است.

همچنین مشتریان دارای مطالبات غیرجاری که نسبت به «تسویه نقدی کامل» و «دفعتاً واحده» کل بدهی و «فسخ قرارداد» در مدت اجرای طرح اقدام کنند، از بخشودگی جرایم بهره‌مند خواهند شد.

بنابر این گزارش، تقسیط وجه التزام قراردادهای مشارکت مدنی، تمدید همزمان با تعیین تکلیف مطالبات و تسهیل در ضوابط فروش اقساطی و نیز تقسیط مطالبات ناشی از عقود مشارکتی از دیگر ظرفیت‌های طرح غدیر است.

لازم به ذکر است، با استفاده از بند دیگری از طرح غدیر نیز مشتریانی که فاقد مطالبات غیرجاری بوده و یا نسبت به واریز مطالبات غیرجاری خود اقدام کنند، می‌توانند بدون واریز درصدی از مانده بدهی نسبت به تغییرنام مدیون ( انتقال مانده بدهی به خریدار جدید) اقدام کنند.

 

هیبنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied