شمانیوز
شما نیوز

سه شنبه، 13دی ماه/

برگزاری مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در بانک ملی ایران

مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (سه شنبه، 13دی ماه) با حضور مسئولان، مدیران ارشد و جمعی از کارکنان بانک ملی ایران در سالن فردوسی این بانک برگزار شد.

برگزاری مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در بانک ملی ایران

در این مراسم ابوالفضل نجارزاده قائم مقام مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میان مردم از محبوبیت برخوردار است، اظهارداشت: داشتن خصایص ویژه و منحصر بفرد نظیر صداقت و اخلاص، رمز محبوبیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میان عموم مردم است.

وی با تاکید بر این که دارا بودن روحیه جهادی از دیگر خصوصیات اخلاقی و ویژگی های بارز شهید سلیمانی است، افزود: مدیریت جهادی، اخلاص، مردمی بودن و در میان مردم بودن شهید سلیمانی باید سرلوحه مدیران باشد.

نجارزاده در این مراسم با اشاره به این که شهید سلیمانی همواره در تمامی میادین جنگ جلودار و پیشرو بود، گفت: این موضوع در میدان نبرد موجب ایجاد انگیزه در رزمندگان و در نهایت موجب موفقیت و پیروزی در نبرد می شد.

وی در پایان سخنان خود گفت: بدرقه و تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی در ایران و عراق نشان دهنده اثرگذاری اقدامات آن شهید است و ما باید بتوانیم ادامه راه آن شهید باشیم.

رضا خسروی رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدا بانک ملی ایران در این مراسم با بیان این که  آرزوی مردان خدا رسیدن به مقام شهادت است، گفت: حاج قاسم سلیمانی لایق شهادت بود و به آن رسید.

وی گفت: قهرمان مقاومت امروز اگر چه در میان ما نیست اما با شهادتش مسیری پیش روی آزاداندیشان و حق طلبان عالم گشود که هیچ عاملی نمی تواند آن را سد کند.

خسروی با اشاره به این که تفکر و مکتب سردار سلیمانی امروز در میان جوانان جوامع اسلامی و آزادیخواهان جهان بیش از پیش نفوذ و تکثر یافته است، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی برای ما همیشه زنده و ماندنی است.

حجت السلام سید ابراهیم چوب چیان کارشناس مذهبی نیز در این مراسم با اشاره به این که همه مدیران می توانند با تلاش در راستای حل مشکلات توفیق شایسته خدمت به مردم را کسب کنند، گفت: شهید سلیمانی با وجود اخلاص، خوشنامی ، مهر و عطوفت و محبت بسیار در میان مردم و با مردم بود.

وی گفت: جوانان باید از خصایل و ویژگی های این شهید بزرگ بیاموزند و راه او را در پیش بگیرند.

وی با اشاره به این که شهید سلیمانی مصداق بارز عمل صالح بود، افزود: حاج قاسم همواره در میدان دفاع از مظلوم حضور داشت.

حجت السلام چوب چیان در ادامه با اشاره به سخنان و توصیه های حضرت علی (ع) به مالک اشتر پیرامون صفات اخلاقی حاج قاسم سخنانی ایراد و در راستای عملکرد شهید سلیمانی در دفاع از اسلام سخن گفت.

این مراسم در ادامه با عزاداری و ذکر مصیبت حاج مصطفی خرسندی و قرائت فاتحه همراه بود و کلیپ‌هایی پیرامون زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز به نمایش درآمد.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied