شمانیوز
شما نیوز

بیمه سینا/

آموزش تخصصی در زمره اثربخش ترین فعالیت های بیمه سینا

کارگاه آموزش تخصصی خسارت جانی خودرو با حضور سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ و کارشناسان اتومبیل شعب بیمه سینا برگزار شد.

آموزش تخصصی در زمره اثربخش ترین فعالیت های بیمه سینا

اهمیت آموزش به عنوان یک مزیت رقابتی بر همگان محرز و آشکار شده است، از این رو آموزش تخصصی کارکنان در زمره اثربخش ترین فعالیت های بیمه سینا به شمار می آید.

بر اساس این گزارش، کارشناسان در این کارگاه یک روزه، نکات با اهمیت در ارتباط با رعایت اصول و قوانین، نحوه برآورد خسارت، مسئولیت پذیری و بهبود عملکرد در انجام دقیق فرآیند بررسی و پرداخت خسارت جانی را فرا گرفتند.

خاطر نشان می سازد، این کارگاه آموزشی یک روزه در راستای ارتقای سطح دانش و اطلاعات فنی کارشناسان با حضور سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ وکارشناسان اتومبیل شعب بیمه سینا در سراسر کشور به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

در حاشیه این کارگاه آموزشی، سرهنگ مومنی طی جلسه ای با حضور کریمی قائم مقام مدیرعامل،علی بخشی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، صالحی مدیر بیمه های اتومبیل و بایقره مدیر مطالعات راهبردی سازمانی گفتگو و راه های تعامل و همکاری های دوجانبه را به اشتراک گذاشتند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سینا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied