شمانیوز
شما نیوز

ایدرو/

انتصاب مدیران مطالعات فنی و اقتصادی ، مهندسی سازمان و فناوری اطلاعات و مدیریت اجرای طرح های صنعتی و مناطق ویژه ایدرو

معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در احکام جداگانه ای مدیر مطالعات فنی ، اقتصادی و توازن سرمایه گذاری ، مدیر مهندسی سازمان ، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی و سرپرست مدیریت اجرای طرح های صنعتی و مناطق ویژه ایدرو منصوب کرد.

 انتصاب مدیران مطالعات فنی و اقتصادی ،  مهندسی سازمان و فناوری  اطلاعات و مدیریت اجرای طرح های صنعتی و مناطق ویژه ایدرو

در حکم انتصاب علیرضا گرشاسبی  به سمت  مدیر مطالعات فنی ، اقتصادی و توازن سرمایه گذاری بر شناسایی و معرفی سرمایه گذاری در مناطق کشور به ویژه کمتر توسعه یافته  صنعتی با تاکید بر توازن سرمایه گذاری در کشور تاکید شده است .

همچنین در حکم  انتصاب مازیار ماهری به سمت مدیر مهندسی سازمان ، فناوری  اطلاعات و امنیت فضای مجازی  بر بررسی و ارزیابی نیازهای جدید فناوری اطلاعات ایدرو ، تدوین و اجرای برنامه های ارتقای امنیت فضای مجازی و سیاست ها و استراتژی های مرتبط با فناوری و اطلاعات اشاره شده است .

در حکم سید مجید موسوی به سمت  سرپرست مدیریت اجرای طرح های صنعتی و مناطق ویژه ایدرو  نیز  بر  بهره گیری از توان و امکانات و هماهنگی کلیه بخش های  ایدرو جهت اجرای طرح های صنعتی و مناطق ویژه تصریح شده است .

علیرضا گرشاسبی دانش آموخته دکتری تخصصی علوم اقتصادی است و عضویت هیات علمی مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی را در رزومه خود دارد .

مازیار ماهری کارشناسی ارشد  مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات است و مدیریت فناوری اطلاعات صندوق بازنشستگی فولاد، مدیریت آموزش های مجازی و فناوری اطلاعات سازمان مدیریت صنعتی و رئیس اداره مهندسی فرایندها ایدرو از سوابق کاری وی به شمار می رود  .

سید مجید موسوی دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی صنایع است  و ریاست هیات مدیره شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس ، مدیریت ارزیابی عملکرد و نظارت بر طرح ها و نظارت بر ارزشیابی و مدیر تشکیلات و منبع انسانی ایدرو را در سوابق خود دارد.

 

ایدرونیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied