شمانیوز
شما نیوز

همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر

تجدید میثاق با شهدای گمنام و ۲۹۹ شهید والامقام ذوب آهن اصفهان

همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر، مراسم غبار روبی ،گلباران و تجدید میثاق با شهدای گمنام و ۲۹۹ شهید والا مقام ذوب آهن اصفهان،سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور آیت ا... رهبر مسئول دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت و جمعی از مدیران، کارکنان و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت در محل یادمان شهدای گمنام این کارخانه برگزار شد.

تجدید میثاق با شهدای گمنام و ۲۹۹ شهید والامقام ذوب آهن اصفهان

آیت ا... رهبر مسئول دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی ذوب آهن اصفهان، ضمن تبریک عید سعید فطر و هفته بزرگداشت کار و کارگر گفت: انسان بر اساس فطرت الهی آفریده شده است و در ماه مبارک رمضان نیز با عبادت و روزه داری بار دیگر به جایگاه فطری خود باز گشت کرده و در روز عید فطر این بازگشت دوباره به فطرت الهی را،جشن می گیرد.

وی با اشاره به مقام و جایگاه کارگر در اسلام و در پیشگاه پیامبر (ص) افزود : آن حضرت همواره مدافع کارگران و سایر زحمت کشان بود و بر دست کارگر بوسه می زد.

آیت ا... رهبر افزود : کارگران کشور ما پا به پای دیگر اقشار در انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس، تولید و صنعت نقش آفرینی کرده اند و نمونه آشکار آن در شرکت عظیم ذوب آهن اصفهان برای همگان قابل مشاهده است.

وی اظهار داشت : بر اساس آیات قرآن کریم، شهدا همیشه زنده هستند و در پیشگاه خداوند روزی می خورند و شاهد اعمال ما هستند. از این رو ما، در روز اول هفته گرامیداشت کار و کارگر در محل یادمان شهدای گمنام شرکت حضور یافتیم تا با این عزیزان و ۲۹۹ شهید پُر افتخار این کارخانه تجدید میثاقی دوباره داشته باشیم و ضمن گرامیداشت نام و یاد آن ها، آمادگی خود را  جهت ادامه راه آن ها و پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی و رشد کار و تولید در سال جاری که به فرمایش مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای سال مهار تورم و رشد تولید نام گرفته است، اعلام نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied