شمانیوز
شما نیوز

ماکو/

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به مناسبت گرامیداشت روز معلم

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد شهید مطهری که به نام روز معلم نام‌گذاری شده فرصت مناسبی برای تجلیل از مقام این رسولان آگاهی بخش و معلمان پرتلاش است.

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به مناسبت گرامیداشت روز معلم

اگرچه در طلیعه مهرورزی به حقیقت و بزرگداشت روز معلم با هیچ گل واژه ها نمی توان از مقام آنان قدرشناسی کرد اما یاد کردن از تلاشگران سنگر تعلیم و تربیت باعث دلگرمی فعالان عرصه علم آموزی می شود.

معلمان پیام آوران آگاهی و دانش اندوزی هستند، آنان هنگامه ای که دانش آموزان مفهوم جهل را درک نمی کنند، چون شمعی پرفروغ می سوزند تا فرزندان ایران زمین را تعلیم و تربیت کنند.

بدینوسیله دوازدهم اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد شهید مطهری(ره) را گرامی داشته و روز معلم بر همه تلاشگران عرصه های تعلیم و تربیت و معلمان عزیز تبریک و تهنیت عرض می کنم .

بدون تردید تقویت و توسعه آموزش و پرورش به عنوان سنگ بنای توسعه و پیشرفت کشور و منطقه ضروری بوده و سازمان منطقه آزاد ماکو همچون سالهای قبل و بیش از آن در کنار مجموعه ارزشمند آموزش و پرورش منطقه خواهد بود و با کمک به توسعه زیرساخت های آموزشی، معلمان عزیر را در مسیر اعتلای فرهنگی و تقویت بنیانهای توسعه ای جامعه همراهی خواهد نمود.

لازم می دانم مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحمات و تلاش های ارجمند تمام معلمان دلسوز و ایثارگر اعلام نموده، سلامتی و توفیق همه عزیزان را از درگاه الهی مسالت می نمایم. ‌‎

حسین گروسی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied