شمانیوز
شما نیوز

معاون امور حقوقی و هماهنگی امور استان ها شعب و نمایندگی های بیمه ایران :

در حال پیاده سازی شایسته سالاری به شکل سیستمی هستیم

دکتر خدامی معاون امور حقوقی و هماهنگی امور استان ها شعب و نمایندگی ها اظهار داشت: در صدد هستیم با ایجاد بانک اطلاعاتی، ملاک های شایسته سالاری در انتخاب ها رعایت شود.

در حال پیاده سازی شایسته سالاری به شکل سیستمی هستیم

دکتر خدامی در آیین تودیع و معارفه مدیر کل بیمه ایران خراسان رضوی با بیان این مطلب اظهار داشت: در این سامانه با قابلیت ها و توانمندی های همکاران در سراسر کشور آشنا خواهیم شد.

وی با اذعان به این که قبول داریم در ابتدای کار این فرایند نقص هایی دارد، ادامه داد: از همه همکاران تقاضا دارم برای بهینه شدن این فرایند نظرها و پیشنهادهای خود را ارایه دهند تا بتوانیم در انتخاب افراد، شایستگی و حقوق کارکنان را رعایت کنیم.

معاون امور حقوقی و هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی ها با اشاره به تغییر رویکردهای مدیریتی، بیان داشت: امروز مدل مدیریتی بر پایه تعامل و کارگروهی است و نگاه بالا به پایین منسوخ است.

وی در پایان از زحمات چرمگر مدیر کل پیشین تقدیر و برای مدیریت جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این مراسم چرمگر مدیر کل سابق استان ضمن تشکر از همکاران، دوران خدمت در کنار بارگاه امام هشتم را توفیق بزرگی دانست و ازهمه همکاران طلب حلالیت کرد.

هم چنین شریعتی رییس سندیکای بیمه گران خراسان رضوی، چرمگر را فردی اصیل و اخلاقی عنوان کرد و اظهار داشت: در شورای هماهنگی درصددیم اخلاق حرفه ای و نگاه فنی را نهادینه کنیم تا بیمه گری را به سمت سلامت بیشتر و جذب اعتماد بیمه گذاران حرکت کنیم.

وی با آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید بیمه ایران در استان بیان داشت: خراسان رضوی نزدیک به 50 هزار میلیارد ریال پرتفو بیمه ای دارد که در یک رقابت فنی در سال جدید افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

در ادامه رمضان پور معاون توسعه مدیریت و منابع  بیمه ایران نیز اظهار داشت: به زودی سود مشارکت در منافع بیمه های عمر که مبلغ قابل توجهی است، اعلام خواهد شد .

ایشان با بیان این مطلب اظهار داشت: در سال 99 با تصویب هیات مدیره قسمتی از سود مشارکت در منافع پرداخت شد و در هفته های آتی پرداخت مجددی به بیمه گذاران عمر خواهیم داشت.

وی با بیان این که مدل ارزشیابی در قانون خدمات کشوری بر اساس شایسته سالاری و شایسته گزینی تعریف شده است، بیان داشت: در حال بروز رسانی و ترمیم این مدل هستیم تا از منابع انسانی بهره وری مطلوب تری داشته باشیم و آماده ایم از پیشنهادهای همه همکاران در سراسر کشور بهره ببریم.

وی به نقش حوزه فناوری اطلاعات در سازمان ها اشاره کرد و گفت: مهمترین راه بهبود بخشیدن به کمبود نیروی انسانی و افزایش بهره وری ، گسترش این فناوری در شرکت می باشد.

در ادامه این مراسم دکتر روحی مدیر کل امور منابع انسانی با اشاره به تغییر چارت سازمانی و نظر سازمان امور اداری و استخدامی اظهار داشت: با توجه به مازاد نیرویی که سازمان استخدامی به    بیمه ایران اعلام کرده است تعداد نیرو از تعداد پست های سازمانی بیشتر است و بر اساس الزامی که انجام شده است، امکان استخدام نیرو وجود ندارد وتوزیع نیروی انسانی در شعب باید متعادل شود و بهره وری را افزایش دهیم.

خصالی سرپرست اداره کل جدید بیمه ایران خراسان رضوی ضمن تشکر از خدمات تمامی مدیران گذشته، بالاخص چرمگر بیان داشت: شرکت سهامی بیمه ایران میراثی است گرانقدر از گذشتگان و باید خدمت رسانی با کیفیت را به بیمه گذاران داشته باشیم.

وی با بیان این که اعتقاد دارم توسعه کار در گرو کار تیمی و استفاده از خرد جمعی است، بیان داشت: تعامل سازنده و استفاده از همه ظرفیت ها در برنامه ریزی های در برنامه ها قرار خواهد گرفت.

خصالی، رشد سود آور، پالایش دوره ای عملکرد، تعامل با بیمه گذاران و ایجاد فضای همدلی را از برنامه های خود اعلام کرد.

در این مراسم معاونین مدیر کل استان، نمایندگان انجمن صنفی حقیقی و حقوقی، نماینده روسای شعب استان، تعدادی از همکاران شعب به طرح دیدگاه ها و مشکلات پرداختند و معاونین مدیرعامل و رییس امور شعب ضمن تقدیر از نظرهای ارایه شده به آنان پاسخ های لازم را اریه کردند .

در انتهای این مراسم معاونین مدیر عامل و رییس امور شعب و مدیر کل منابع انسانی از تمامی شعب مشهد دیدار و از نزدیک در جریان کار و درخواست های همکاران قرار گرفتند.

روابط عمومی بیمه ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied