شمانیوز
شما نیوز

عرضه 292 ملک در نخستین مزایده 1403/ املاک مفسد بزرگ اقتصادی به فروش گذاشته شد

عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در نخستین مزایده املاک و مستغلات سال 1403 سازمان، 292 ملک به فروش گذاشته شده است.

عرضه 292 ملک در نخستین مزایده 1403/ املاک مفسد بزرگ اقتصادی به فروش گذاشته شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، علیرضا نورنژاد از آغاز برگزاری نخستین مزایده املاک و مستغلات این سازمان در سال 1403 خبر داد و اظهار کرد: در این مزایده 292 ردیف ملک در سراسر کشور عرضه شده است.

عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: املاک و مستغلات در این مزایده، شامل باغ و اراضی، مسکونی، آپارتمان، زمین تجاری، صنعتی با ارزش پایه بیش از 4 هزار میلیارد تومان عرضه شده است.

وی گفت: از جمله یکی از املاک با ارزشی که در این مزایده عرضه شده مربوط به یکی از مفسدان بزرگ اقتصادی است که با حکم دستگاه قضایی در اختیار سازمان قرار گرفته و شامل، یک مجموعه صنعتی با 10 سوله،ساختمان کنترل باسکول و 8.5 هکتار مساحت است.

نورنژاد بیان کرد: این مزایده از ساعت 8 صبح امروز سه شنبه 28 فروردین آغاز شده و تا ساعت 24روز پنج شنبه 6 اردیبهشت ماه متقاضیان فرصت دارند تا پیشنهادات خود را ارائه کنند.

عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول افزود:  زمان رمزگشایی پیشنهادات روز شنبه مورخ 8 اردیبهشت خواهد بود.

وی تصریح کرد: متقاضیان می توانند از طریق سامانه ستاد ایران و یا سایت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مشخصات املاک عرضه شده را مشاهده کنند.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied