شمانیوز
شما نیوز

معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی خبر داد

مهلت اظهار مالیاتی امشب به پایان می‌رسد/دریافت4.2 میلیون اظهارنامه

شمانیوز: معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی گفت: تا ساعت 10 صبح امروز بیش از 4.2 میلیون فقره اظهارنامه مالیات بر عملکرد دریافت شد.  

حسین وکیلی ، با بیان اینکه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات عملکرد سال 90 تا ساعت 21 امشب 31 تیرماه 91 است، گفت: تاکنون بیش از 4 میلیون و 200 هزار فقره اظهارنامه مالیات عملکرد و مشاغل خودرو دریافت شده است.

وی افزود: البته این تعداد اظهارنامه‌ها به صورت الکترونیکی دریافت شده و یک مقدار از اظهارنامه‌ها نیز به صورت دستی دریافت شده است. چون طبق دستور رئیس سازمان ادارات مالیاتی می‌توانند در صورت تمایل مودی اظهارنامه‌ها را به صورت دستی دریافت کنند.

معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی افزود: سال گذشته کمتر از 2 میلیون فقره اظهارنامه مالیات عملکرد به صورت الکترونیکی دریافت شد اما امسال این رقم به بیش از 2 برابر افزایش یافته است.

وکیلی افزود: طبق قانون شرط برخورداری از هرگونه معافیت مالیاتی ارائه به موقع اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر است،بنابراین مودیانی مالیاتی که به هر دلیل نتوانسته‌اند نسبت به ارائه اظهارنامه اقدام کنند می‌توانند در ساعت‌های پایانی مهلت قانونی تا ساعت 21 امشب اقدام کنند،

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied