شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی تغییر کرد

حسین فهیمی به عنوان چهارمین مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه(سمات)، جایگزین محمدرضا محسنی شد.

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی تغییر کرد

به گزارش شمانیوز، حسین فهیمی در جلسه هیات مدیره شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) به عنوان چهارمین مدیرعامل این شرکت جایگزین محمدرضا محسنی شد.

در این جلسه که در محل شرکت سپرده گذاری مرکزی برگزار شد، حسین فهیمی به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت انتخاب شد.

همچنین در این نشست، محسن خدابخش به نمایندگی از شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس به عنوان رییس هیات مدیره و عبدالله شیرمحمدپور به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری صبا تامین به عنوان نایب رییس شرکت سپرده گذاری مرکزی برگزیده شدند.

سعید رضوانی فرد به نمایندگی از شرکت مدیریت فناوری بورس و هادی سالار خلیلی به نمایندگی از بانک ملی، دیگر اعضای هیات مدیره شرکت سپرده گذاری مرکزی هستند.

این گزارش می افزاید: محمدرضا محسنی درحالی از شهریور 94 مدیرعامل شرکت مهم سپرده گذاری مرکزی و جانشین حامد سلطانی نژاد شده بود که با تصمیم هیات مدیره، حالا حسین فهیمی(معاون حقوقی سابق سازمان بورس) مدیرعامل این شرکت شده است.

گفتنی است شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام) وفق قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران مصوب آذر ماه 1384، جهت انجام امور پس از معاملات بازارهای بورس یا خارج از بورس تشکیل شده است و وظایف پس از معاملات بازارهای مالی شامل، سپرده گذاری و ثبت، نگهداری و انتقال اوراق بهادار، و پایاپای و تسویه معاملات انجام شده در بازارهای مالی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied