شمانیوز
شما نیوز

پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی توانمندی‌های سازمان خصوصی سازی را در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهد

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: حضور این سازمان در پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و دهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش می‌تواند فرصت مناسبی را فراهم آورد تا این سازمان توانمندی‌های خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهد.

پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی توانمندی‌های سازمان خصوصی سازی را در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهد

به گزارش شمانیوز:پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی توانمندیهای سازمان خصوصی سازی را در معرض دید مخاطبان قرار می دهد مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: حضور این سازمان در پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و دهمین نمایشگاه معرفی فرصتهای سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش می تواند فرصت مناسبی را فراهم آورد تا این سازمان توانمندیهای خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهد.
سید جعفر سبحانی گفت: حضور سازمان خصوصی سازی در پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و دهمین نمایشگاه معرفی فرصتهای سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش می تواند فرصت مناسبی را فراهم آورد تا این سازمان توانمندیهای خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهد. مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: در دنیای بازاریابی، نمایشگاه به عنوان یک صنعت مطرح است و بر این اساس در حال حاضر بیش از 350 میلیون نفر در این صنعت مشغول به کار هستند. وی اذعان داشت: در این زمینه نمایشگاه کیش اینوکس 2018 می تواند توانمندی شرکتها و سازمان های مختلف را در معرض افکار عمومی قرار دهد و سازمانهای مختلف می توانند از فرصتهای سرمایه گذاری داخلی و خارجی استفاده کنند. سبحانی اضافه کرد: همچنین پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در جزیره کیش می تواند در توسعه گردشگری کشور نیز موثر باشد که از این نظر برگزاری این نمایشگاه اتفاقی میمون و مبارک برای اقتصاد کشور است. مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: در طول برپایی پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و دهمین نمایشگاه معرفی فرصتهای سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش، برگزاری نشستهای تخصصی و کارگاههای آموزشی نیز از دیگر برنامه های جانبی است که می تواند به افزایش دانش و آگاهی مخاطبان کمک کند. سبحانی همچنین با توجه به برنامه ریزی های سازمان خصوصی سازی در نمایشگاه کیش کینوکس 2018 به نشست تخصصی این سازمان در روز چهارشنبه مورخ 2/8/97 در مرکز همایش های یین المللی جزیره کیش، سالن خوارزمی اشاره کرد و عنوان کرد: نشست فوق با عنوان معرفی فرصتها برای سرمایه گذاران و کارآفرینان جهت حضور در برنامه خصوصی سازی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد گردید. مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی از ارائه بسته پیشنهادی برای شرکتهای در حال واگذاری در نشست فوق که جاذبه خوبی هم برای سرمایه گذاران خارجی خواهد داشت خبر داد. وی در پایان افزود: سازمان خصوصی سازی در یکی از بهترین فضاهای نمایشگاه کیش غرفه ای را به خود اختصاص داده و آماده پذیرایی و ارائه توانمندی و فرصتهای سرمایه گذاری برای مخاطبان خواهد بود. همچنین در طول برگزاری نمایشگاه نیز چندین دیدار و مذاکره با سرمایه گذاران خارجی و ایرانیان مقیم داخل و خارج از کشور نیز در زمره فعالیتهای سازمان در نمایشگاه مذکور می باشد.
منبع:سازمان خصوصی سازی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied