شمانیوز
شما نیوز

با حکم مدیرعامل شستا:

"غلامرضاسلیمانی" مدیر‌عامل هلدینگ صدر تامین شد

محمد رضوانی‌فر مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی طی حکمی "غلامرضا سلیمانی" را به عنوان نماینده شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (سهامی عام) منصوب نمود.

"غلامرضاسلیمانی" مدیر‌عامل هلدینگ صدر تامین شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شستا، در حکم ایشان آمده است: 

به موجب این حکم جنابعالی به عنوان نماینده شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (سهامی عام) منصوب می‌شوید تا با هماهنگی سایر اعضای هیأت مدیره شرکت در جهت تحقق اهداف تعیین شده در چارچوب مفاد اساسنامه آن شرکت و قانون تجارت و با رعایت صرفه و صلاح شرکت مذکور و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی انجام وظیفه فرمائید.

گفتنی است غلامرضا سلیمانی دارای دکترای بازرگانی گرایش بازاریابی بوده و در سوابق ایشان؛ عضو هیات‌مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، رییس سازمان صنایع و‌ معادن ایلام مشاهده می‌شود‌.

جلسه معارفه مدیر عامل جدید شرکت سرمایه گذاری صدر تامین

جلسه معارفه دکتر غلامرضا سلیمانی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (راس ساعت ۹ صبح) روز یکشنبه مورخ 1398/03/05 با حضور دکتر سعید کاردار معاونت امور هلدینگ های شستا، مهندس احمد زمانی، دکتر غلامرضا سلیمانی، مهندس خلیل رستمی مشاور پارلمانی شستا، مهندس سعید عبودی و دکتر عبداله شیر محمدپور برگزار گردید.

در ابتدا مهندس زمانی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک انتصاب جناب آقای دکتر سلیمانی به عنوان مدیر عامل جدید هلدینگ صدر تامین، گزارشی از وضعیت هلدینگ، ورود به بورس و شرکت های تابعه مدیریتی و غیر مدیریتی را ارائه نمود.

در ادامه آقایان عبودی و شیر محمدپور نیز گزارشی از فعالیت های هلدینگ به جلسه ارائه کردند.

سپس دکتر سلیمانی با قدردانی و تشکر از مهندس زمانی در طول دوره تصدی مدیر عاملی شرکت سرمایه گذاری صدر تامین به اهمیت نقش هلدینگ در بخش های معدنی و صنایع وابسته به آن اشاره و به اهتمام هرچه بیشتر فعالیت ها و سرمایه گذاری در این بخش تاکید کرد و در ادامه به نقش و جایگاه توسعه منابع انسانی در سازمان و تکمیل پروژه های نیمه تمام اشاره کرد. در پایان به تعامل و همکاری با سیاست های مراجع بالا دستی تاکید داشته و در خصوص اعتماد ذی نفعان و سهامداران شرکت،  قدردانی خود را ابراز نمود.

 در ادامه این جلسه دکتر کاردار معاون امور هلدینگ های شستا اظهارات خود را بر پایه این چند بند متمرکز کرد:

  1. تجربه مدیران ارشد مجموعه ( مهندس زمانی و عبودی) از سهام موجود مان با ارزش تر است و قدردان تجارب این دو بزرگوار و انتقال آن می باشیم و تاکید داریم که دانش، تجربه و پتانسیل دوستان از سهام شرکت ها برای ما با ارزش تر می باشد.
  2. در جایی که بزرگان را کوچک می سازیم من کوچک بزرگ نمی شوم تلاش می نماییم سقف خودمان را به قامت بزرگان خود قرار دهیم ارزش سیستم را با ارج نهادن و قدردانی از بزرگان خود مترادف می سازیم و تلاش می نماییم زحمات این سرمایه های ارزنده را بیشتر از گذشته جلوه دهیم.
  3. ثروت و پول ترسو هستند تلاش جمعی خواهیم داشت تا با برقراری امنیت در فضای کسب و کار شستا و شرکت های وابسته به استقرار پایدار سرمایه گذاران و اعتماد آنها دست یابیم تا از این طریق برای سرمایه های سیال موجود در جامعه جذابیت واقعی ایجاد کرده و سهامداران به ورود در عرصه های فعالیت های مربوطه تشویق نماییم.

در نهایت جلسه با قرائت حکم عضویت موظف هیات مدیره دکتر سلیمانی که از سوی دکتر رضوانی فر توشیح گردیده توسط ناظرهلدینگ آقای حسینی قرائت گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied