شمانیوز
شما نیوز

سرپرست معاونت هماهنگی و اقتصادی استانداری کرمان:

حمایت‌های مس موجب رونق تولید در استان کرمان شده است

دکتر محمدعلی دهقان، سرپرست معاونت هماهنگی و اقتصادی استانداری کرمان گفت: فعالیت‌هایی که شرکت مس در استان کرمان داشته و دارد باعث شده است استان کرمان در بخش تولیدات و صنایع پیشرفت کند.

حمایت‌های مس موجب رونق تولید در استان کرمان شده است

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مس پرس: دهقان با بیان این مطلب افزود: امیدواریم حمایت‌های مس موجب رونق تولیدات معدنی در کرمان شود.

سرپرست معاونت هماهنگی و اقتصادی استانداری کرمان با تأکید بر این‌که بحث اشتغال جوانان با توجه به موضوع توسعه صنایع معدنی می‌تواند عملیاتی شود اظهار داشت: شرکت‌ها نیاز‌های مختلف در بخش‌های مختلف دارند و ما تلاش کردیم که کارگاه‌های کوچک و بزرگ استان را با توجه به شعار بومی‌سازی و در راستای رفع نیاز شرکت‌های استان فعال کنیم.

دهقان با اشاره به انتخاب‌های شایسته در باشگاه صنعت مس و حوزه فوتبال گفت: امیدواریم با این انتخاب‌ها موفقیت‌های بیشتری برای حوزه ورزش استان و باشگاه صنعت مس ایجاد شود.

وی در پایان با اشاره به افتتاح خط انتقال آب از چاه اختصاصی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق توسط شرکت ملی صنایع مس همزمان با برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن کرمان گفت: یکی از موضوعات مهمی که باید به آن توجه داشت، آب است. بدون آب نمایشگاه معنی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied