شمانیوز
شما نیوز

در عمل به ماده 29 قانون برنامه ششم؛

برای اولین بار، حقوق و مزایای یک دستگاه اجرایی اعلام شد

دکتر سید میعاد صالحی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در اینستاگرام خود نوشت: سالهای سال است که مردم خواهان انتشار عمومی حقوق و مزایا و سایر دریافتی های مدیران هستند اما این امر مهم، همچنان در تعارفات دستگاه های قوای مختلف عملی نشده یا بصورت ناقص اجرا شده است.

برای اولین بار، حقوق و مزایای یک دستگاه اجرایی اعلام شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی، دکتر سید میعاد صالحی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در اینستاگرام خود نوشت: سالهای سال است که مردم خواهان انتشار عمومی حقوق و مزایا و سایر دریافتی های مدیران هستند اما این امر مهم، همچنان در تعارفات دستگاه های قوای مختلف عملی نشده یا بصورت ناقص اجرا شده است.

 

دکتر سید میعاد صالحی در ادامه اظهار داشت: در ادامه مسیر #شفافیت در #صندوق_بازنشستگی کشوری و در راستای دستور وزیر محترم مبنی بر شفافیت در همه ارکان و فعالیت های صندوق و تبدیل آن به پایلوت شفافیت به عنوان اکسیر حیات بخش برای بازگرداندن اعتماد عمومی، حقوق و مزایای سال 97 مدیرعامل و اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی و هلدینگ های تابعه منتشر شد و از طریق سامانه شفافیت سایت صندوق در دسترس عموم قرار گرفت.

 

صالحی تاکید کرد: این اولین بار است که میزان مجموع حقوق، مزایا، اضافه کار، کارانه، پاداش و ... یک دستگاه اجرایی منتشر می شود.

 

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: در این شرایط سخت اقتصادی برای مردم، دریافتی های چند ده میلیونی برخی از مدیران، قلب ما را هم مانند شما به درد می آورد. بویژه مدیرانی که عملکرد ضعیفی داشته و بیشتر به فکر جیب خودشان بوده اند تا #جیب_بازنشستگان. اما به لطف خدا این رویه غلط ادامه نخواهد یافت و اقدامات مقتضی در حال انجام است.

 

صالحی با تاکید بر اینکه ما #نسل_سومیها در حال عمل به قولمان برای شفافیت هستیم، تصریح کرد: سایر دستگاه های دولتی، حاکمیتی و عمومی را نیز به #چالش_اعلام حقوق دعوت میکنیم تا شفافیت را نه در شعار که در عمل محقق کنند. 

 

وی نوشت: در این صورت می توان امیدوار بود که به تدریج شاهد افزایش کارآمدی و سلامت اداری و نیز افزایش اعتماد و دلبستگی مردم به نظام و مسئولین باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied