شمانیوز
شما نیوز

معارفه ذیحساب جدید سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

در جلسه ای با حضور معاونین و مدیران سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، علیرضا عسگری به عنوان ذیحساب تملک دارایی های سرمایه ای ایدرو معرفی و از خدمات ارزنده محمود زالی تروجنی قدردانی شد.

معارفه ذیحساب جدید سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از ایدرو نیوز،‌ بهزاد اعتمادی قائم مقام سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با تشکر از زحمات زالی همراهی،‌ همگامی و همدلی را از تعاملات خوب وی عنوان کرد و افزود: در هر پروژه ای هزینه،‌ کیفیت و منابع از ارکان اصلی هستند و تعامل خوب بین این سه ضلع مثلث می تواند دقت، صحت و سرعت اجرای پروژه ها را بالا ببرد و امیدواریم این مهم با حضور اقای عسگری بیش از بیش فراهم شود .

 

در این مراسم  عسگری ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در ایدرو ونقش کلیدی و تاریخی این سازمان در توسعه کشور  گفت: امیدوارم در انجام وظایف خود و همگامی با سازمان برای اجرای بهینه  پروژه ها  نقش موثری ایفا کنم.

 

عسگری با  حکمی از  سوی معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور به ذی حسابب تملک دارایی های سرمایه ایی ایدرو منصوب شد.

 

وی دانش اموخته  فوق لیسانس مدیریت دولتی است که سابقه ذیحسابی مدیر کل مالی وزارتخانه های  تعاون کار و امور اجتماعی،‌ورزش وجوانان و  معاونت در ذیحساب وزارت کشور و مدیر کلی مالی ستاد قوه قضاییه را در کارنامه کاری خود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied