شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در حاشیه بازدید از پژوهشکده امنیت ICT خبر داد:

اعلام آمادگی همکاری مشترک شرکت ارتباطات زیرساخت با پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت طی بازدید از پژوهشکده امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن بررسی پروژه های پژوهشی این واحد، از اداره آزمایشگاه های امنیت و خدمات مرجع آزمایشگاهی این حوزه نیز بازدید به عمل آورد.

اعلام آمادگی همکاری مشترک شرکت ارتباطات زیرساخت با پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیر ساخت، مهندس حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت  امروز یکشنبه ۶ مردادماه طی بازدید از پژوهشکده امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پروژه‌های پژوهشی این واحد را مورد بررسی قرار داد.

 

مهندس فتاحی همچنین با بازدید از واحدهای مختلف امنیت و خدمات مرجع آزمایشگاهی فعال در حوزه امنیت، به پایش عملکرد واحدهای ارزیابی امنیت محصولات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیز واحدهای ارزیابی و تائید نمونه محصولات امنیت شبکه پرداخت.

 

معاون وزیر ارتباطات ضمن بررسی کیفی و کمی خدمات، رهنمودهای خود را جهت توسعه خدمات آزمایشگاهی امنیت ارائه کرد.

 

وی ضمن بررسی ظرفیت‌های فنی و تخصصی آزمایشگاه‌های امنیت، پیشنهاد اولویت‌هایی جهت همکاری مشترک مابین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت ارائه کرد.

 

بر این اساس پیشنهاد شد که دو مجموعه ضمن برگزاری جلسات کارشناسی مشترک، نسبت به پیشبرد فعالیت‌های پژوهشی و خدمات آزمایشگاهی امنیت مشارکتی اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied