شمانیوز
شما نیوز

نواختن زنگ معاملات بورس تهران توسط مدیرعامل کمیسیون اوراق بهادار عراق و مدیرعامل بورس تهران

صبح امروز در جریان بازدید هیات عالی رتبه کمیسیون اوراق بهادار عراق از بورس اوراق بهادار تهران در مراسمی نمادین زنگ معاملات توسط مدیرعامل کمیسیون اوراق بهادار عراق و مدیرعامل بورس تهران به صدا در آمد.

 نواختن زنگ معاملات بورس تهران توسط مدیرعامل کمیسیون اوراق بهادار عراق و مدیرعامل بورس تهران

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بورس اوراق بهادار تهران، صبح امروز هیات عالی رتبه کمیسیون اوراق بهادار عراق از بورس تهران بازدید کردند. بر اساس این گزارش، علا عبدالحسین الساعدی، مدیرعامل کمیسیون اوراق بهادار عراق و دکتر علی صحرائی، مدیرعامل بورس اوراق بهادارتهران  در این مراسم به صورت نمادین زنگ معاملات بورس تهران را به صدا در آوردند.

 

طی این مراسم  دکتر صحرائی مدیرعامل بورس تهران در خصوص همکاری های بورس تهران با بورس های بین المللی  گفت: بورس تهران در راستای گسترش همکاری های بین المللی خود تاکنون 12 تفاهمنامه با بورس های مختلف دنیا به امضاء رسانده است .

 

وی با اشاره بر اینکه بورس تهران عضوفدارسیون بورس های اروپا-آسیایی FEASوفدارسیون جهانی بورس ها WFE است، تاکید کرد : بورس تهران از آمادگی لازم برای امضاء تفاهنامه با بورس بغداد برخوردار است.  

 

مدیرعامل بورس تهران به سابقه طولانی52 ساله بورس تهران در منطقه اشاره کرد و افزود: بورس تهران به دلیل این سابقه کهن، دارای تنوع ابزارهای نوین مالی و اسلامی است. در ضمن بهره گیری از تجربیات بورس تهران در زمینه خصوصی سازی برای کمیسیون اوراق بهادار عراق نکته حائز اهمیتی است.

 

دکتر صحرائی به اشتراکات فرهنگی با ملت عراق  اشاره کرد و افزود: این قرابت فرهنگی موضوعی است که به گسترش همکاری های مشترک کمک خواهد کرد.

 

در ادامه این مراسم بازدیدکنندگان با تاریخچه بورس تهران و عملکرد آن در یک دهه اخیر آشنا شدند و در جریان برنامه های توسعه ایی بورس تهران قرار گرفتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied