شمانیوز
شما نیوز

نخستین مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران پیشنهاد کرد:

لیگ ستارگان دروازه ورود مفاهیم و معیارهای مدرن بازار سرمایه

با لیگ ستارگان بورس مسیر ورود مفاهیم پیشرفته‌، مدل‌های ارزیابی بین‌المللی و معیارهای ارزیابی مدرن به بازار سرمایه هموار و فرآیند ورود دانشجویان به بورس تسهیل می شود.

لیگ ستارگان دروازه ورود مفاهیم و معیارهای مدرن بازار سرمایه

به گزارش شمانیوز به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، نخستین مدیرعامل شرکت‌ بورس اوراق بهادار تهران، ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزاری لیگ ستارگان بورس اظهار کرد: این رویداد تجربه خوبی برای دانشجویان از اقصی نقاط کشور و از رشته‌های مختلف است تا از این طریق از نزدیک درگیر معاملات شده و تجربه کسب کرده و از پتانسیل‌های بازار سرمایه استفاده کنند.  

 

رحمانی با نزدیک شدن به روزهای پایانی لیگ ستارگان گفت: این رویداد به خوبی در جهت مهارت افزایی عمل کرده؛ به خصوص که در برخی رشته‌ها پیدا کردن شغل سخت‌تر است، ولی بازار این پتانسیل را دارد که با سرمایه‌گذاری اندک بتوان کارآفرینی انجام داد. این موضوع در نهایت به حضور فعالتر و مشارکت بیشتر در بازار سرمایه کمک می‌کند.

 

این کارشناس بازار سرمایه اضافه کرد: البته به نظر من در این حوزه کارهای بیشتر و پیشرفته‌تری هم می‌توان انجام داد، زیرا به لحاظ مفاهیم علمی، دانشی و نیز مباحث مدیریت اوراق بهادار و مدیریت سبد این ظرفیت وجود دارد. هرچند این مسیر  به خوبی طی می شود اما  لازم است فعالین بازار سرمایه به این لیگ  توجه بیشتری داشته باشند.

 

رحمانی پیشنهاد کرد: بهتر است از حالا برنامه‌های سال آینده این لیگ را اعلام کنیم تا تیم‌ها بتوانند مانند دیگر مسابقات که یک دوره آمادگی قبل از اجرای مسابقات دارند در این رویداد حضور کاملتری داشته باشند.

 

وی افزود: با لیگ ستارگان بورس مسیر ورود مفاهیم پیشرفته‌، مدل‌های ارزیابی بین‌المللی و معیارهای ارزیابی مدرن به بازار سرمایه هموار  و فرآیند ورود دانشجویان به بورس تسهیل می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied