شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی//

متخصص ارتودنسی خوب در تهران

یک دندانپزشک و متخصص ارتودنسی خوب کسی است که بالاترین استانداردهای دندانپزشکی حرفه ای را در طول تعامل با شما حفظ کند.

متخصص ارتودنسی خوب در تهران

یک دندانپزشک و متخصص ارتودنسی خوب کسی است که بالاترین استانداردهای دندانپزشکی حرفه ای را در طول تعامل با شما حفظ کند. اول از همه، او باید آموزش دیده، واجد شرایط، دارای مجوز مناسب برای فعالیت باشد. سپس او باید تجربه عملی در برخورد با بیماران با مشکلات مشابه شما را داشته باشد. دکتر ساسان ترابیان یکی از بهترین و مجرب ترین متخصصان ارتودنسی، ایمپلنت، لمینت و ... در تهران می باشند.

چگونه یک متخصص ارتودنسی خوب در منطقه خود پیدا کنیم؟

  • اطمینان حاصل کنید که "ارتودنتیست" شما در واقع یک متخصص است.
  • از سایر متخصصان دندانپزشکی توصیه بگیرید.
  • در مورد متخصص ارتودنسی در منطقه خود به صورت آنلاین تحقیق کنید.
  • به مطب ارتودنتیست های مدنظر خود مراجعه کنید.

ارتودنسی

بهترین متخصص ارتودنسی

پس از اتمام دوره 6 ساله در زمینه دندانپزشکی، بهترین متخصصان ارتودنسی در رقابت شدیدی که بین تعداد زیادی از دندانپزشکان علاقمند به ارتودنسی وجود دارد، شرکت کرده و در برنامه تخصص ارتودنسی پذیرفته می شوند. دوره تخصص جراحی دندان فرصت و امکان یادگیری انجام موفقیت آمیز درمان ارتودنسی را فراهم نمی کند. در طول برنامه تخصص ارتودنسی، دندانپزشکان تقریباً 3 سال صرف آموزش انواع مهارت ها در مورد ارتودنسی جزئی و ثابت می کنند. انجمن ارتودنتیست های ایران توصیه می کند:

لطفاً در صورت تمایل به انجام ارتودنسی به متخصص ارتودنسی مراجعه کنید. برای اطمینان از اینکه دندانپزشک شما متخصص ارتودنسی است و فقط پزشک جراحی دندان نیست، می توانید اطلاعات موجود در وب سایت شورای پزشکی ایران گزینه "جستجوگر پزشک " را انتخاب کنید، سپس متخصص ارتودنسی مربوطه را در لیست ارتودنتیست های روبرو انتخاب کنید.

عناوینی که ممکن است روی علامت پزشک، سربرگ نسخه، کارت ویزیت دندانپزشکی یا هرگونه تبلیغ مشاهده می کنید، متخصص ارتودنسی را مشخص نمی کند. متخصص ارتودنسی صرفاً از تخصص خود برای معرفی اش یعنی ارتودنتیست و نه عناوین زیر استفاده می کند: دندانپزشک، ارتودنسی، متخصص دندانپزشکی و غیره.

چگونه بهترین متخصص ارتودنسی را انتخاب کنیم؟

با توجه به درمان های ارتودنسی و متخصصان فعال در این زمینه، می توان برخی از شاخص ها را برای ارائه خدمات بهداشتی دندانپزشکی و بهبود زیبایی دندان شناسایی کرد که در افزایش اعتماد به نفس و کیفیت زندگی افراد نقش اساسی دارد. دلایل مختلفی می تواند بر رضایت مشتریان تأثیر بگذارد، که از جمله ویژگی های بهترین و با تجربه ترین متخصص ارتودنسی است. اولویت در این زمینه می تواند تجربه و دانش متخصص ارتودنسی باشد که می تواند بهترین تجربه را در کنار تجهیزات مناسب و محیط ایده آل برای بیمار فراهم کند.

درمان ارتودنسی باید توسط متخصص ارتودنسی انجام شود نه پزشک جراحی دندان. یک متخصص ارتودنسی با تجربه و دانش کافی در زمینه درمان ناهنجاری های دهان و فک انتخاب کنید که در درمان هر گونه ناهنجاری فک و صورت تخصص دارد.

متخصص ارتودنسی را انتخاب کنید که در این زمینه در دانشگاه کار می کند زیرا اساتید دانشگاه آخرین اطلاعات را در این زمینه دارند. متخصص ارتودنسی که تحقیقات انجام داده و مقالات علمی معتبر مختلف را انجام داده است، بینش بیشتری در این زمینه دارد. اساتیدی که در کنگره های مختلف داخلی و خارجی در مورد ارتودنسی سخنرانی می کنند، در انجام درمان های ارتودنسی کاملاً ماهر هستند.

دکتر ساسان ترابیان یکی از بهترین ها در این زمینه است. وی به دلیل دستاوردهای خود در تحقیقات علمی، موجب پیشرفت های بسیاری در این زمینه شده است. می توان به جرات گفت که ایشان به عنوان بهترین متخصص ارتودنسی تهران انتخاب شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفاً به سایت دکتر ساسان ترابیان، بهترین دندانپزشک تهران مراجعه کنید.

ارتودنسی

بهترین متخصص ارتودنسی چه خدماتی به بیماران ارائه می دهد؟

ارتودنسی اولین شاخه دندانپزشکی است و به تشخیص، پیشگیری و درمان ازدحام دندان ها و ناهنجاری های فک می پردازد. متخصص ارتودنسی به دنبال افزایش زیبایی بیمار و بهبود عملکرد دندان و دهان وی است. خدمات مختلف ارائه شده توسط متخصص ارتودنسی عبارتند از:

  • درمان شکاف کام و لب که در زمره اختلالات مادرزادی طبقه بندی می شود و توسط متخصص ارتودنسی قابل درمان است.
  • درمان ناهنجاری های ساده دندانی: دیستومولار، شلوغی دندان ها و کراس بایت خلفی دندان.
  • درمان ناهنجاری های دندانی غیر ساده: اورجت، بایت عمیق، دندان های از دست رفته، اختلاف خط وسط و فاصله دندان ها
  • درمان ناهنجاری فک: ناهنجاری فک کلاس II، ناهنجاری فک کلاس III، انحراف فک پایین، بیرون زدگی یا کمبود فک بالا، بیرون زدگی یا کمبود فک پایین

ارتودنسی

آیا می توانید در زمان قرنطینه به دندانپزشک مراجعه کنید؟

مراجعه به دندانپزشکی در طول همه گیری COVID-19 نیاز به رعایت فاصله گذاری اجتماعی مناسب و تجهیزات حفاظتی شخصی دارد. تجربه مراجعه به دندانپزشک ممکن است در حال حاضر متفاوت باشد، اما با رعایت پروتکل های بهداشتی، آنها همچنان مکان‌هایی امن هستند.

مراجعه به کلینیک دندانپزشکی دکتر ساسان ترابیان، بهترین دندانپزشک و متخصص ارتودنسی در تهران را به شما توصیه می کنید. در این کلینیک مجهز، تمامی پروتکل های بهداشتی برای مقابله با کرونا به طور کامل رعایت می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied