شمانیوز
شما نیوز

ایران خودرو:

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار امروز (پنجشنبه ۱۸ شهریور) اعلام شد.

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار
 

به گزارش شما نیوز: قیمت خودرو در بازار امروز (پنجشنبه هجدهم شهریور) تغییر قابل توجهی به ثبت نرسانده و مدل‌های داخلی در حد یکی دو میلیون تومان افزایش یا کاهش قیمت دارند. این روند تقریبا از ابتدای هفته دیده می‌شود و ثبات نسبی بازار ارز، می‌تواند دلیلی برای بازار آرام این رو‌ز‌های خودرو باشد.
 پژو ۲۰۶ تیپ دو و تیبا صندوقدار امروز با افزایش یک میلیون تومانی معامله می‌شوند و در عوض تیبا ۲ پلاس و پژو پارس اتوماتیک از روز چهارشنبه به همین اندازه ارزان شده‌اند. قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.
پژو ۲۰۷ دنده‌ای بیشترین کاهش قیمت را تجربه کرد و با افت سه میلیون تومانی ۳۳۷ میلیون تومان قیمت خورده است. پژو پارس و پژو ۴۰۵ نیز هر کدام دو میلیون تومان ارزان شده‌اند و به ترتیب ۲۷۳ میلیون تومان و ۲۲۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو

پژو ۲۰۶ تیپ دو یک میلیون تومان گران و ۲۵۳ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است. اتفاقی که برای سمند EF۷ دوگانه سوز هم رخ داده و این مدل ۲۸۱ میلیون تومان فروخته می‌شود.

قیمت محصولات ایران خودرو

قیمت محصولات سایپا

تیبا دو پلاس امروز ۱۷۱ میلیون تومان ارزش دارد. یک میلیون تومان کمتر از دیروز. در عوض ساینا دنده‌ای تیبا صندوقدار با رشد یک میلیون تومانی راهی بازار شده‌اند و به‌ترتیب ۱۶۰ میلیون تومان و ۱۴۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

قیمت محصولات سایپا

چانگان در بین محصولات مونتاژی سایپا پنج میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده است و ۵۲۵ میلیون تومان معامله می‌شود. اما سیتروئن با کاهش ۲۰ میلیون تومانی ۹۴۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو های خارجی

قیمت خودروهای خارجی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied