شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

۴ راهکار برای مشاورین املاک در زمان رکود مسکن

یکی از دغدغه های مشاورین املاک در ماه های گذشته، رکود در بازار مسکن بود. و همین عامل هم باعث شد تا عده‌ی زیادی از آنها تغییر شغل دهند و مابقی هم بی انگیزه و بدون هدف به کار خود ادامه دادند.

۴ راهکار برای مشاورین املاک در زمان رکود مسکن

یکی از دغدغه های مشاورین املاک در ماه های گذشته، رکود در بازار مسکن بود. و همین عامل هم باعث شد تا عده‌ی زیادی از آنها تغییر شغل دهند و مابقی هم بی انگیزه و بدون هدف به کار خود ادامه دادند.

 

اما در همین شرایط و با وجود رکود سنگین و افزایش قیمت‌ها بعضی از مشاورین املاک موفق به بستن قرارداد شدند. به نظر شما علت موفقیت این دسته از مشاورین چیست؟

 

اگر مشاور املاک هستید و کنجکاو شدید که دلیل موفقیت این دسته از مشاورین را بدانید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به شما راز موفقیت این افراد را بگوییم. با دانستن این موارد دیگر رکود بازار برای شما معنا و مفهومی ندارد و می توانید قراردادهای ملکی موفق و پر سودی را داشته باشید.

 

بهترین فایل های بازار را پیدا کنید

زمانی که رکود در بازار رخ می‌دهد، افراد سرمایه گذار از بازار خارج شده و یا تعداد کمی از آن ها در بازار باقی می‌ماند. اما افراد مصرف کننده در بازار حضور دارند. شما به عنوان یک مشاور املاک حرفه‌ای باید تمام تلاش خود را بکنید تا فایل های عالی و اکازیون را پیدا کنید. فایل هایی که امکانات آن مانند: پارکینگ، انباری، آسانسور، نورگیر، بالکن و … کامل باشد. این نکته را بخاطر داشته باشید که به دلیل کم بود خرید، مردم دنبال ملک های خاص هستند. در نتیجه به دنبال فایل های خاص باشید.

 

پر انرژی باشید و با هدف کار کنید

دوران رکود، اخبار منفی، افزایش قیمت دلار و یا هزارن اخبار منفی دیگر می‌تواند در روحیه و انگیزه شما تاثیر بسیار منفی داشته باشد. از اخبار بد و منفی دوری کنید. باور کنید این اخبار درست و یا غلط جز ضرر و ایجاد انرژی منفی در شما تاثیر دیگری نخواهد داشت.

 

هدف خود را مشخص کنید و با انگیزه برای رسیدن به آن تلاش کنید. این نکته را به خاطر داشته باشید که حتی در دوران رکود هم افرادی هستند که اقدام به خرید و یا فروش ملک کنند. مسکن، یک کالای اساسی برای زندگی است و همیشه متقاضیان مخصوص به خودش را دارد. در نتیجه همیشه راهی برای موفقیت است.

 

تخفیف بگیرید

یک نکته بسیار مهم که در زمان رکود بازار اهمیت دارد، بحث قیمت است. به عنوان یک مشاور املاک حرفه‌ای همه‌ی تلاش خود را بکنید تا بتوانید از فروشنده بیشترین تخفیف را بگیرید. در دوران رونق بازار به دلیل وجود مصرف کننده و سرمایه گذار، بازار دچار رقابت است و نیازی به تخفیف و چانه زنی بالا ندارید. اما در دوران رکود این طور نیست. در دوران رکود باید سعی کنید تا حد امکان از فروشنده تخفیف بگیرید. هر چقدر میزان تخفیف بالا باشد شانس فروش ملک هم بالا می رود.

 

تبلیغات در وب سایت های تخصصی و معتبر

در دوران رکود خریداران زیادی هم داریم که مصرف کننده هستند. و به همین دلیل کیفیت آگهی های تبلیغاتی و زمانی‌که برای مشاهده و بررسی آن صرف می کنند، بسیار مهم و با ارزش است. معمولا این خریداران به وب سایت و اپلیکیشن هایی مراجعه می‌کنند که کیفیت بالایی دارند، خدمات رسانی آنها بسیار خوب است و علاوه بر آگهی های خرید و یا اجاره خانه، امکانات دیگری هم مانند: قیمت خرید خانه، راه های ارتباط گیری سریع با مشاورین املاک مورد اعتماد، پروفایل شخصی برای ذخیره کردن آگهی ها و … را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

 

اگر شما هم می خواهید که در جایگاهی درست قرار بگیرید و تبلیغات موثری برای بهتر دیده‌ شدن داشته باشید، در وب سایت های تخصصی فعالیت کنید. به عنوان مثال: وب سایت و اپلیکیشن شابش می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. با کمک این وب سایت می تواند هر نوع آگهی ملکی مانند: خرید ویلا در شمال، اجاره آپارتمان در تهران، خرید زمین کشاورزی و … را تبلیغ کنید.

 

کیفیت شابش تضمین شده است و سرعت کار کردن با آن فوق العاده بالاست و نیازی نیست که زمان زیادی را برای درج یک آگهی باکیفیت صرف کنید. به دلیل تخصصی بودن، کاربران واقعی به آن مراجعه می‌کنند و همین عامل باعث می‌شود که زنگخور‌های واقعی برای شما ایجاد شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این وب سایت و نحوه ثبت آگهی با زنگخور بالا، با شماره ۴۶۰۱۹۰۶۶-۰۲۱  (واحد پشتیبانی) تماس بگیرید.

 

نتیجه گیری:

زمان رکود، برای مشاورانی که با هدف فعالیت می کنند و برنامه‌ی کاری مشخصی دارند، یک محدودیت نیست! بلکه یک فرصت طلایی برای شناسایی مشتریان واقعی و انجام معامله است. اما به شرطی که تمامی نکات گفته شده را رعایت کنند و با قدرت به کار خود ادامه دهند.

 

منبع: وب سایت شابش shabesh.com

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied