شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

راهنمای خرید موکت و کفپوش

راهنمای خرید موکت و کفپوش

هر خریدی نیازمند جمع آوری اطلاعات خوب و صحیح است حال اگر این خرید در مورد کفپوش باشد، نیاز به اطلاعات بیشتری نیز خواهید داشت چرا که خرید موکت یا کفپوش، چند سال یک بار انجام خواهد شد و اگر کفپوشی که انتخاب کرده اید مناسب و درست نباشد، در زمان کوتاهی مجبور خواهید شد برای تعویض یا تعمیر آن هزینه کنید. پس بهتر است در همان اول کار برای خرید موکت یا سایر کفپوش ها، از یک راهنمای خرید موکت و کفپوش کمک بگیرید، تیمی که انواع کفپوش ها را به خوبی بشناسد، نیازمندی ها و دغدغه های شما را درک کند و مناسب ترین گزینه را متناسب با سقف بودجه شما پیشنهاد کند. در این جا به تعدادی از رایج ترین و پرتکرارترین سوالات مشتریان در خصوص خرید موکت و کفپوش اشاره می کنیم.

موکت خارجی بخرم یا موکت ایرانی؟

8

حقیقت این است که جواب این سوال را تنها خودتان می توانید بدهید. فراموش نکنید که تولیدکنندگان موکت ایرانی در حال حاضر طرح ها و کارهای بسیار خوب و باکیفیتی را روانه بازار می کنند که از محبوبیت خوبی نیز برخوردار هستند اما موکت خارجی نیز همواره طرفداران و کاربردهای خاص خود را دارد. پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدا کاربری مورد نظر خود را بررسی کنید و سپس به برآورد بودجه خود فکر کنید. اگر بودجه شما اجازه خرید موکت خارجی برای کاربری های پرتردد را می دهد، بی شک انتخاب موکت خارجی گزینه بهتری خواهد بود در غیر این صورت در بین موکت های داخلی به دنبال گزینه مناسب خود بگردید.

مناسب ترین کفپوش آشپزخانه کدام است؟

 4

این سوال خوبی می تواند باشد برای تمام افرادی که قصد خرید کفپوش برای آشپزخانه خود دارند. فضای آشپزخانه نیازمند کفپوشی ضد آب یا مقاوم در برابر آب است. مناسب ترین کفپوش آشپزخانه کفپوشی است که بتواند در برابر نفوذ آب مقاومت بیشتری از خود نشان دهد و خراب یا ورم کرده نشود. همچنین این کفپوش باید در برابر موارد شوینده و شستشوی مداوم نیز مقاوم باشد اما لیز و لغزنده هم نباشد. فلذا کفپوش های وینیل می توانند گزینه های ایده آلی باشند. همچنین کفپوش ضد آب آدو گزینه ای مناسب به نظر می آید. فراموش نکنید که استفاده از پارکت، موکت و پارکت لمینت به عنوان کفپوش آشپزخانه انتخاب درستی نیست.

 برای فضای اداری چه کفپوشی مناسب تر است؟

نکته مهم در خصوص کفپوش اداری این است که بدانیم با فضایی پرتردد روبه رو هستیم و کفپوشی که برای این فضا انتخاب می شود باید مقاومت ویژه ای در برابر تردد داشته باشد. همچنین شستشو و نظافت این کفپوش باید راحت باشد و وقت زیادی نگیرد. در کنار تمام این موارد، مهم است که این کفپوش بتواند در کاهش آلودگی صوتی فضا نقش داشته باشد. با تمام این تفاسیر انتخاب موکت خارجی تایل گزینه مناسبی به نظر می آید. شاید در ابتدا خرید این موکت به نظر هزینه بر باشد، اما به مرور زمان شما به درستی انتخابتان بیش از پیش پی خواهید برد چرا که این موکت خارجی برای شما تا سال ها باقی خواهد ماند و نیازی به تعویض آن حس نخواهید کرد.

در خرید موکت به چه مواردی دقت کنم؟

در ابتدا برای خودتان یک راهنمای خرید موکت خوب و آگاه پیدا کنید. کسی که بتواند به همه سوالات شما با دقت و حوصله پاسخ دهد. خرید موکت خریدی مهم می تواند باشد چرا که نکات ریز زیادی هست که باید به آن توجه کنید. از جنس الیاف گرفته تا نوع بافت آن، لایه زیرین، کاربری، استانداردهای مهمی که یک موکت باید داشته باشد و همچنین قیمت آن. به عنوان مثال اگر برای اتاق کودک خود به دنبال خرید موکت خارجی هستید، احتمالا با استانداردی به نام استاندارد آسم و آلرژی آشنا خواهید شد که می تواند برای کودک دلبند شما بسیار مهم و حیاتی باشد. و یا اگر برای محل کار خود به دنبال موکت هستید، به احتمال زیاد خرید موکت با الیاف لوپ به شما پیشنهاد خواهد شد. هرگز یک راهنمای خرید موکت به شما پیشنهاد نخواهد کرد که برای فضای اداری خود موکت با بافت کات را انتخاب کنید.

آیا کفپوش ارزان تری دارید؟

4 - Copy

بی شک همه ما دوست داریم خریدی ارزان و مقرون به صرفه داشته باشیم اما باور کنید در بسیاری موارد و در مورد کفپوش، خرید ارزان مساوی است با یک خرید اشتباه. کفپوش قرار است هر روز در معرض رفت و آمد افراد زیادی قرار بگیرد، قرار است وسایل سنگین روی آن کشیده و جابه جا شود، قرار است گرما بخش فضای خانه شما باشد. بدون در نظر گرفتن بودجه مناسب و متناسب، سراغ خرید کفپوش نروید چرا که تنها وقت و پول خود را هدر خواهید داد. خرید کفپوش ارزان به این معناست که در بازه زمانی کوتاهی باید هزینه مجدد کنید تا کفپوشی را که از فرم افتاده و یا آسیب دیده است دوباره تعویض یا تعمیر کنید. در ضمن فراموش نکنید که ارزان بودن یک موضوع کاملا نسبی است، ممکن کفپوشی که برای شما ارزان است، برای خریدار دیگری گران تلقی شود. این امر کاملا بستگی به سطح درآمد و رفاه شما دارد و بسته به میزان بودجه شما متغیر خواهد بود. پس وقتی برای خرید کفپوش مراجعه می کنید حتما حدود بودجه خود را مطرح کنید تا فروشنده بتواند دقیق تر شما را راهنمایی کند.

 از کجا کفپوش و موکت بخرم؟

پاسخ این سوال مشخص است. ما فروشگاه اینترنتی کفپوشان را به چند دلیل به شما پیشنهاد می کنیم. در کفپوشان برای خرید کفپوش شما نیاز به مراجعه حضوری نخواهید داشت، تمامی اطلاعات و قیمت های روز محصولات در وبسایت درج شده است. در صورت نیاز به راهنمایی، مشاوران کفپوشان به صورت نامحدود و کاملا رایگان آماده ارائه مشاوره به شما خواهند بود. اگر بخواهید می توانید از کارشناسان کفپوشان برای بازدید از محل پروژه تان دعوت به عمل آورید و آن ها با توجه به شرایط محیطی و نیازهای پروژه شما، بهترین گزینه را به شما پیشنهاد خواهند داد. تیم فروش کاربلد کفپوشان در ارائه خدمات بی نظیر تنها نیست چرا که تیم حرفه ای نصب نیز آن ها را همراهی می کند تا مطمئن باشید که از بهترین مجموعه ارائه کننده کفپوش خرید کرده اید. همچنین میتوانید نقد و بررسی انواع کفپوش را مشاهده نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied