شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

داروخانه شبانه روزی در سعادت آباد

داروخانه شبانه روزی در سعادت آباد

داروخانه دکتر نیرومند مفتخر است که یک داروخانه شبانه روزی در سعادت آباد است که به صورت تخصصی و علمی و آگاهانه اقدام به ارائه برخی از معتبر ترین و پرکاربرد ترین داروها و مکمل ورزشی و بدنسازی و همچنین ریز مکمل های درمانی و کمک درمانی نموده است .

این داروخانه شبانه روزی در شهرک غرب یکی از داروخانه های منتخب منطقه است که با بهره گیری از پزشکان ، داروسازان و مشاوران آگاه و با تجربه اقدام به ارائه و فروش انواع مکمل کرده است.

انواع مکمل های ورزشی

شاید بتوان ورزشکاران را به گروه ساده یا مبتدی و پیشرفته یا حرفه ای تقسیم بندی کرد .

هر کدام از این گروه ها با توجه به نوع تمرینات خود و ساختار بدنی که دارند ، رژیم غذایی شان و از همه مهم تر دستورات مصرفی می توانند گروهی از مکمل های ورزشی را مصرف کنند و آن چه که مسلم است این است که مکملی که برای گروه پیشرفته مناسب است به هیچ عنوان برای گروه مبتدی مناسب نیست .

چربی سوز ها

مسلما شما هم شاهد چاقی و افزایش وزن اکثر افراد جامعه هستید ، آن چه که قابل رویت است این است که افراد با توجه به این مسئله چاقی شاید مجبور به استفاده از انواع چربی سوز ها باشند .

اساس کار این چربی سوزها بر ۲ پایه است یکی اینکه این چربی سوزها در بدن ایجاد حرارت میکنند و متابولیسم یا سوخت و ساز بدن را افزایش می دهند که در این صورت بدن کالری هایی را که دریافت کرده می سوزاند و یا آن که با کم کردن اشتهای شخص ، شخص دیگر تمایل به پرخوری ، ریزه خوری و خوردن مواد غذایی پرکالری نشان نمی دهد .

مکمل های انرژی زا

انرژی زاها که غالبا با کافئین ساخته شده اند و از کافئین در ترکیباتشان استفاده شده است  ، کافئین که در چای ، قهوه ، کولا ، کاکائو و … وجود دارد باعث می شود تا عضلات احساس خستگی کاهش پیدا کند .

کاهش درد پذیری کاری است که کافئین با بدن انجام می دهد و ترکیبات این ماده به گونه ای هستند که باعث تحریک چربی سوزی و کاهش احساس درد می شوند .

پروتئین

یکی از پر طرفدار ترین این مکمل ها پروتئین می باشد پروتئین انواع متفاوتی دارد که میتوان به پروتئین تخم مرغ ، سویا و ... اشاره کرد ، این مواد غذایی برای آن دسته از افرادی است که بنا به صلاح دید مربی خود باید پروتئین را به صورت خوراکی از مصرف غذا کنند .

پروتئین هایی که به صورت پودر می توانید از داروخانه ها تهیه کنید نیز دارای چندین نوع هستند که شما باید آن ها را با دستور مربی مصرف نمایید .

مکمل ال کارنتین

گوشت ، مرغ ، لبنیات و … جز آن دسته از مواد غذایی هستند که دارای ال کارنتین هستند گاها این مکمل را برای چربی سوزی و کاهش وزن استفاده می کنند .

 

 

 

 

اسید آمینه

این ترکیب محبوب تمامی ورزشکاران است و بدین منظور استفاه می شود تا بدن ورزشکاران در حرکات ورزش عضله سوزی نکند و عضله از دست ندهد  افرادی که ورزش حرفه ای انجام می دهند و قصد کاهش درصد چربی را دارند می توانند این محصول را با دستور مربی استفاده کنند .

مکمل سی ال ای

این مکمل می تواند با افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن میزان درصد چربی را در بدن کاهش دهند . مصرف خودسرانه و بدون دستور این محصول برای بدن شما بسیار مضر است ، پس بهتر است تا برای مصرف این محصول حتما با مربی متخصص و یا پزشک مشورت نمایید .

ویتامین ها

ویتامین ها دارای دو نوع محلول در آب و محلول در چربی هستند . شما توسط یک رژیم غذایی مناسب می توانید که تمامی ویتامین های مد نظرتان را از طریق مواد غذایی دریافت کنید .

مکمل های مینرال

اگر در هنگام ورزش دچار خستگی ، بی حالی ، خستگی و … شدید صبر کنید و دست از کار نکشید به داروخانه مراجعه کنید و با مشورت با پزشکان داروخانه یک مکمل مینرال تهیه کنید که کمبود آهن و یا کمبود برخی ویتامین های شما را جبران کند .

مکمل های کمک درمان

از این نوع مکمل ها برای کمک و بهبود درمان بیماری ها استفاده می شود یک رژیم غذایی و تغذیه ای مناسب رژیمی است که بتوانید با مصرف انواع میوه ها ، لبنیات ، پروتئین و … تمامی املاح و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین کند .

اگر رژیم غذایی شما نتواند که املاح مورد نیاز شما را تامین کند شما می توانید برای بهتر شدن حال و شرایط عمومی و جسمانی خود از برخی از مکمل های درمانی موجود و همچنین مکمل غذایی در داروخانه شبانه روزی سعادت آباد استفاده کنید .

پتاسیم ، منیزیم ، اسید فولیک ، کلسیم ، آهن ، ید ، فسفر، کراتین و … از جمله مواد معنی و طبیعی هستند که می توانید کمبود آن ها را آزمایش خون تشخیص دهید و با توجه به میزان کمبود هر ماده از این مواد از یک مکمل استفاده کنید باید توجه کنید که مصرف این نوع مکمل ها بدون دستور پزشک و به صورت خودسرانه ممکن است خطر زا باشد  و چنان چه میزان بیشتری از مقدار ممکن مصرف کنید باعث ایجاد مسمویت در شما گردد .

همچنین باید دقت داشته باشید که این مکمل ها چنان چه داروی دیگری مصرف می کنید با ان ها در تداخل نباشند و باعث برزو بیماری و یا مسمویت برای شما شوند .

بسیاری از افراد دنبال این هستند که بهترین نوع مکمل را استفاده کنند باید بگوییم که این فکر غلط است زیرا که پزشک با توجه به شرایط زندگی شما ، بیماری شما ، تفسیر آزمایش خون شما و … بهترین مکمل را برای شما تجویز میکند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied