شمانیوز
شما نیوز

پسر مرده، زنده پیدا شد!

پسر اسکاتلندی در حالی که تصور می شد قبلا مرده باشد زنده پیدا شد.

پسر مرده، زنده پیدا شد!

یک زن بریتانیایی پس از ۱۲ سال پسرش را در حالی پیدا کرد که تصور می کرد او مرده باشد. جویس کورتیس، مادر اسکاتلندی در ۱۹ دسامبر سال جاری خبری را دریافت کرد که برای او به شدت غیر قابل باور بود. جویس ۱۲ سال پیش پسر خود را گم کرده بود. نیویورک پست در گزارشی اعلام کرد این مادر اسکاتلندی تصور می‌کرد که پسرش که ۱۲ سال پیش ناپدید شده بود مرده است و اصلاً تصور نمی‌کرد که او زنده باشد. اما در روز‌های گذشته او خبری دریافت کرد که نشان می‌داد پسرش زنده و سالم است.

نیکلاس کورتیس، پسر جویس کورتیس از گلاسکو پس از آن که کار خود را به عنوان یک نجار از دست داد، زادگاهش را به مقصد اسپانیا و فرانسه ترک کرد و از سال ۲۰۱۰ هیچ تماسی با خانواده خود نگرفته بود. خانواده نیکلاس نیز پس از اینکه همه جا را به دنبال او گشتند در نهایت از پیدا کردنش ناامید شدند و تقریباً مطمئن شدند که او جان خود را از دست داده است. اما در ۱۹ دسامبر حدود ۱۰ روز پیش مادر نیکلاس تماسی از یک بیمارستان فرانسوی دریافت کرد که به او اطلاع دادند پسرش زنده و سالم است و در بیمارستانی در جنوب فرانسه بستری شده است.

جویس در مصاحبه با رسانه‌های خبری اعلام کرد که با وجود همه گیری کرونا و تمام اتفاقاتی که در این ۱۲ سال افتاده باورم نمی‌شد که پسرم زنده باشد و خیلی از این موضوع غمگین بودم. وی در ادامه این مصاحبه گفت: زمانی که با من تماس گرفتند که او زنده است فقط توانستم از خوشحالی تمام روز را گریه کنم. این زن اسکاتلندی که به تازگی همسر خود را از دست داده است می‌گوید پیدا شدن پسرش پس از ۱۲ سال فقط می‌تواند معجزه کریسمس باشد و او باید حتما این معجزه را به بهترین شکل ممکن جشن بگیرد./باشگاه خبرنگاران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied