شمانیوز
شما نیوز

این مرد به مرد «شیطان نما» برزیل مشهور است+ تصاویر

مرد شیطان نمای برزیلی که با عمل های جراحی مختلف شکل و قیافه اش را به طرز عجیبی درآورده می گوید می خواهد نامش در کتاب گینس ثبت شود.

این مرد به مرد «شیطان 
نما» برزیل مشهور است+ تصاویر

"میشل پرادو"، اهل پرایا گرانده، برزیل، به دلیل اعتیادش به تغییرات بدن، "انسان شیطان نما" لقب گرفته است. او می‌گوید اکنون می‌خواهد یک رکورد جهانی گینس را به دست آورد.

 میشل پرادو، یک هنرمند خالکوبی به خاطر ایمپلنت‌ها و جراحی‌های بیشمارش در محل زندگی اش بدنام شده است. ساکنان محلی این مرد را به نام "شیطان نما" می‌شناسند.

شیطان

او تاکنون عمل جراحی‌های زیادی روی بدن خود انجام داده است که شامل برداشتن گوش‌ها و تبدیل یکی از دست‌هایش به «پنجه» بوده است. در این عمل جراحی، انگشت اشاره و میانی پرادو به هم دوخته شد.

پرادو به رسانه‌های محلی گفته است که امیدوار است رویایش برای ثبت در رکورد‌های گینس برآورده شود.

 پرادو که در سال ۲۰۲۱ انگشت حلقه دست چپش را برداشته بود، گفت: آنچه در سال ۲۰۲۲ بیش از همه مرا تحت تأثیر قرار داد، یکی شدن انگشتانم بود.»

 او فاش کرد که قبل از برداشتن انگشتانش، آن‌ها را به هم چسب زده بود تا به "پنجه" جدیدش عادت کند.  وی ادامه داد: خیلی دلم می‌خواست تغییراتی در دستم انجام دهم، کاری بود که هنوز انجام نشده بود، نتیجه را خیلی دوست داشتم.

شیطان

 پرادو ادامه داد: در هفته آخر سال، بیش از ۱۰ ایمپلنت سیلیکونی روی سرم انجام دادم که تعدادی از آن‌ها زیر چشمم بود تا شبیه جمجمه شود. پرادو می‌گوید که بیش از ۶۰ اصلاح و تغییر در بدنش انجام شده است.

 او در این ماه برای شرکت در یک برنامه تلویزیونی در ایتالیا دعوت شده است تا برای کسب رکورد جهانی گینس برای فردی که بیشترین تغییرات سر را دارد رقابت کند.  پرادو در این مورد گفت: «حضور در آنجا به معنای تحقق این پروژه من است.»

 پرادو، ۴۷ ساله، با کارول پرادو - معروف به "مولهر دمونیا" یا "زن شیطان نما" ازدواج کرده است. آن‌ها بیش از ۱۰ سال است که با هم زندگی می‌کنند و حدود چهار سال پیش دستخوش تغییرات شدید بدنی شدند.

 هدف نهایی پرادو، کسب رکورد گینس برای تغییر یافته‌ترین مرد" جهان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied