شمانیوز
شما نیوز

ببینید ۱۸+| لحظه کشته شدن سارق توسط مشتری رستوران

سارق که با اسلحه اسباب بازی برای خالی کردن صندوق وارد رستوران شده بود توسط یکی از مشتریان با شلیک گلوله از پشت کشته شد.

ببینید ۱۸+| لحظه کشته شدن سارق توسط مشتری رستوران

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه کشته شدن یک سارق در یکی از رستوران ‌های آمریکا را به تصویر می‌کشد. این سارق که با یک اسلحه قلابی برای سرقت از مشتریان و همچنین صندوق وارد رستوران شده بود توسط یکی از مشتریان کشته شد.

بنا به گزارش یک خبرگزاری‌های خارجی، این اتفاق در یک رستوران در شهر هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا رخ داد. این سارق در حالی که دستکش سیاه و ماسک اسکی پوشیده بود از ۱۰ مشتری حاضر در رستوران خواست تا پول خود را به او تحویل بدهند.

 ویدئویی که در توئیتر منتشر شده است چگونگی کشته شدن سارق را نشان می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد که مظنون در حالی که کلت قلابی را به سمت مشتریان که روی زمین افتاده اند نشانه رفته از آن‌ها پولشان را طلب می‌کند.

لحظاتی بعد در حالی که سارق قصد دارد از رستوران خارج شود، یک مشتری که تی شرت خاکستری و شلوار جین بر تن دارد با اسلحه خود به او شلیک می‌کند. سارق پس از اصابت یک گلوله به سرش روی زمین می‌افتد.

بنا به گفته پلیس، سارق در محل حادثه جان باخت. پلیس هنوز هویت سارق را که احتمالاً با یک اسلحه پلاستیکی دست به این سرقت زد، اعلام نکرده است.

یک افسر پلیس محلی گفت: «شاهدان به مأموران گفتند که مظنون وارد رستوران شد و در حالی که پول مشتریان را طلب می‌کرد، یکی از آن‌ها به سمت وی شلیک کرد. زمانی که مظنون از مشتریان پول جمع‌آوری می‌کرد، یک مرد سفیدپوست که اسپانیایی تبار توصیف می‌شود، با اسلحه خود چندین بار به مظنون شلیک کرد. او (قاتل) و (قربانیان) سپس از صحنه گریختند.»

 صاحب رستوران نیز گفت که پس از اتفاقی که در آنجا رخ داده هنوز در شوک است.

 پدرو لوپز، صاحب رستوران تاکوریا، گفت که او و کارمندانش هنوز در شوک بسر می‌برند. لوپز گفت: «همه ترسیده بودند، عصبی بودند. برخی از مشتریان اینجا نشسته بودند، برخی دیگر آنجا بودند، او پول را گرفت و قرار بود برود. اما این اتفاق افتاد. شما هرگز واقعا نمی‌دانید چه اتفاقی قرار است بیفتد.»

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied