شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی//

بوتاکس مو

در تعر یفی کلی بوتاکس مو انجام یک روش ز یبایی روی موهاست که هدف اصلی آن ، حجم دادن و احیاکردن تارهای ضعیف شده نازک مو و در نتیجه افزایش استحکام و شادابی است.

بوتاکس مو

هنگامی که اسم بوتاکس را می شنویم یاد تزر یق بوتاکس با سرنگ در صورت ، برای رفع چین و چروک میفتیم که شاید باعث شود فکر کنیم روشی دردناک می باشد ولی در اصل چنین نیست در واقع بوتاکس مو اصلاً حاوی سم بوتولیوم نیست و یک درمان موضعی مانند شامپو است که بر روی موهای آسیب دیده استفاده می شود  و به این دلیل که با پرکردن قسمت های آسیب دیده باعث صاف شدن و حجم دهی می شود اسم بوتاکس را برای آن انتخاب کرده اند .

 

1

 

عملکرد بوتاکس بر روی موها چیست ؟

روش بوتاکس برای درمان موخوره مو ، وزشدگی موها ، شکنندگی  و مو های آسیب دیده ، و یا موهای فاقد درخشش و کم حجم قابل انجام است . این روش با پوشش دهی  ساقه مو با یک پرکننده پروتئینی مانند کراتین در هر تار مو ، قسمت های نازک یا شکسته را پر می کند در نتیجه باعث می شود که آن ها براق و پر به نظر برسند.

با این که مواد اولیه بوتاکس با برندهای مختلف در بازار موجود می باشد ولی انتخاب با کیفیت ترین محصولات و انجام بوتاکس مو توسط  تکنسین حرفه ای رضایت بیشتری  را به همراه دارد.

برخی از محصولات از ترکیب موادی مانند روغن خاویار ، ویتامین ها ، و کلاژن نیز برای افزایش تاثیرات مثبت  استفاده می کنند.

 

2

 

بوتاکس مو چگونه استفاده می شود؟

محصولات بوتاکس در فروشگاه های مرتبط  با محصولات سلامت مو عرضه می شوند ولی خرید و استفاده آن به هیچ عنوان توسط افراد غیر حرفه ای توصیه نمی شود بعد از مراجعه به سالن زیبایی نیوشا توسط تکنسین حرفه ای ، موهای شما ابتدا با شامپو شسته می شوند سپس ساقه مو با مواد بوتاکس آغشته می شود و 54 دقیقه سر شما  را در کلاه حرارتی  یا در معرض بخار گرم قرار می دهند.

 سپس  موها دوباره شسته شده و با سشوار یا اتو مو برای نفوذ بهتر مواد به ساقه ی موحرارت داده می شود .

با این روش در کمتر ین زمان ممکن موهای شما سالم ، صاف و درخشان خواهد شد. برای طولانی کردن اثر ماندگاری بوتاکس بهتر است از شامپو های مخصوص بدون سولفات استفاده کنید. پس از بوتاکس می توانید موهای خود را رنگ کنید و از سشوار و اتو مو نیز استفاده نمایید.  

 

عوارض ، خطرات بوتاکس مو:

تاکنون هیچ مورد عوارضی برای بوتاکس در صورت انجام دادن توسط متخصصین حرفه ای گزارش نشده ولی در صورت انتخاب فرد غیرحرفه ای  شکنندگی ، نازک شدن مو ، چرب شدن پوست سر ، و یا سوختن موها در اثر اتوکشیدن زیاد با دمای بالا ممکن است اتفاق بیفتد. 

بوتاکس مو محصولی کاملا ایمن است اگر چه امکان واکنش آلرژ یک نیز وجود دارد برای کاهش عوارض جانبی ، بهتر است درمان با پوست سر  تماس پیدا نکند.

 

3

 

چه کسانی نباید از بوتاکس مو استفاده کنند؟

بوتاکس مو در کل روشی بی خطر و غیرتهاجمی  است ولی خانم های باردار و شیرده و افراد دارای بیمار ی های خاص بهتر است قبل از انجام این کار با پزشک خود مشورت کنند تا با اطمینان این درمان ز یبایی مو  را انجام  دهند. 

بعد از بوتاکس برای سالم ماندن و تقویت موها چه کارهایی را میتوانیم انجام دهیم : 

1-کاهش سطح استرس: استرس بر پوست و مو تأثیرات منفی بسیاری می گذارد بنابراین سعی کنید از حالات و محیط های استرس زا دوری کنید که حتی استرس در موارد شدید می تواند منجر به ر یزش مو شود. 

2-داشتن یک رژ یم غذایی سالم که دارای طیف گسترده ای از میوه ها و سبز یجات است

استفاده از مکمل هایی حاوی ویتامین ها و مواد معدنی که برای بهبود سلامت مو در نظر گرفته شده است مثل  بیوتین ، آهن، سیلیس و روی 

 

خوردن یک رژ یم غذایی سالم که شامل طیف وسیعی از میوه ها و سبز یجات است.

با این حال مشکلات مرتبط با سلامت موها به عوامل متعددی بستگی دارد که در صورت انتخاب روش های دیگر مانند مصرف مکمل و تغذیه سالم به سرعت جواب نمیدهد پس نتیجه می گیریم بهترین و سریعترین راه درمانی برای داشتن موهایی سالم و زیبا  انجام بوتاکس مو تهران و صافی مو تهران در سالن زیبایی نیوشا است. 

در صورت آسیب دیدگی بیشتر موها و یا افرادی که دارای موهای خیلی فر هستند متخصصان ز یبایی درمان هایی مثل بهترین کراتینه مو تهران را در سالن زیبایی نیوشا در نظر می گیرند. این درمان ها شامل استفاده از محلول خاصی روی مو برای صافی و تقویت آن است که حاوی کراتین و اسیدها ی آمینه است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied