شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

برای خرید هدایای تبلیغاتی به چه مواردی توجه کنیم؟

هدایای تبلیغاتی یکی از مهمترین محصولاتی هستند که می توانند به طور مستقیم بر برندسازی اثر بگذارند و باعث شوند تا مشتریان کسب و کار افزایش پیدا کنند.

برای خرید هدایای تبلیغاتی به چه مواردی توجه کنیم؟

هدایای تبلیغاتی یکی از مهمترین محصولاتی هستند که می توانند به طور مستقیم بر برندسازی اثر بگذارند و باعث شوند تا مشتریان کسب و کار افزایش پیدا کنند. خودکار فلزی و ست مدیریتی از جمله هدایایی هستند که می توانند حس خوشی را در مشتریان بالقوه به وجود بیاورند. به همین دلیل جای تعجب نیست درخواست بالایی برای خرید هدایای تبلیغاتی وجود دارد. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در زمینه نکاتی که در زمان خرید این هدایا باید مد نظر داشته باشید، در اختیار شما قرار دهیم.

 

22

 

کدام هدیه بهترین هدیه است؟

شاید بتوان گفت یکی از مهمترین مواردی که در زمان خرید هدایای تبلیغاتی باید مد نظر داشته باشید، انتخاب نوع هدیه است. این موضوع به مخاطبان هدف شما بستگی دارد. به طور مثال، تصور کنید شما می خواهید به صاحبان برندهای مختلف که به کار شما مرتبط هستند نامه بدهید و هدیه ای را بفرستید تا نام برند شما در ذهن آنها بماند. در این شرایط خرید ست مدیریتی یکی از هوشمندانه ترین کارهایی است که شما می توانید انجام دهید.

از طرف دیگر تصور کنید که شما می خواهید در یک نمایشگاه غرفه داشته باشید و مشتریان بالقوه را جذب نمایید. بهترین نوع هدایای تبلیغاتی در این شرایط خودکار فلزی است. خودکار وسیله ای است که افراد برای نوشتن روزانه به آن نیاز دارند و این کار سبب می شود نام برند در ذهن آنها بماند.

 

آیا هدایای تبلیغاتی باعث برند سازی می شوند؟

یکی از مهمترین سوالاتی که افراد در زمان خرید هدایای تبلیغاتی می پرسند در این زمینه است که آیا خرید این هدایا منجر به برند سازی می شود! پاسخ به این سوال قطعا مثبت است! مطالعات نشان می دهند که مغز انسان نسبت به عدد صفر واکنش نشان می دهد. به طور مثال، اگر کالا و یا خدماتی به صورت رایگان در اختیار افراد قرار گیرد، حس خوشی در آنها به وجود می آید و آنها تمایل دارند نام آن برند را به ذهن بسپارند. همین امر منجر به برندسازی می شود و این چیزی است که تمامی کسب و کارها در قرن بیست و یکم به دنبال آن هستند.

 

ارزش درک این هدایا بالاست!

امروزه راه های متفاوتی برای تبلیغات وجود دارد. به طور مثال شما می توانید تبلیغات در شبکه های مختلف اجتماعی را انجام دهید و یا می توانید بیلبوردهای بزرگی را در بزرگ راه ها نصب کنید. اما مطالعات نشان داده اند هدایای تبلیغاتی می توانند حسی را در مخاطبان به وجود بیاورند که با هیچ روش دیگر تکرار نمی شود. این هدایا به مشتریان بالقوه این حس را القا می کند که شما به یاد آنها هستید و برای آنها ارزش قائلید. این حس بسیار مهم است و می تواند شما را به یک نهاد اجتماعی نیز تبدیل کند.

 

22

 

فواید استفاده از این هدایا چیست؟

در بالا به یکی از مهمترین فواید این هدایا اشاره کردیم. اما بهتر است بدانید فواید این هدایا چیزی فراتر از این موارد است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

  • این هدایا بیشتر از روش های تبلیغاتی دیگر بر مشتریان اثر می گذارند ( به طور مثال تاثیر خودکار فلزی می تواند بیشتر از پست تبریک سال نو در اینستاگرام باشد)
  • این هدایا مشتریان زیادی را جذب می کند.
  • این هدایا سبب افزایش وفاداری مشتریان می شوند و این موضوع در دنیای پر رقابت امروزی بسیار مهم است.
  • این هدایا سبب می شوند برند شما در مقایسه با برندهای رقبا شناخته شود.

همانطور که متوجه شده اید شما با استفاده از هدایا تبلیغاتی می توانید بر مشتریان خود  اثر گذاری ویژه ای بگذارید. به همین دلیل، توصیه می شود با توجه به شرایط خرید خودکار فلزی و ست مدیریتی را مد نظر داشته باشید.

آیا این هدایا الهام بخش هستند؟

هدایا تبلیغاتی می توانند الهام بخش باشند. وقتی این هدایا خلاقانه  و با توجه به مناسبت های خاص طراحی می شوند می توانند حس همکاری، وفاداری، برندسازی و اشتیاق را در مشتریان بالقوه تداعی کنند. به طور مثال، اگر شما به مناسب روز زن یک هدیه جالب به گروهی از زنان فعال هدیه بدهید، این باعث می شود تا زنان حس خوبی بگیرند و برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنند. به همین دلیل، برندهایی که می خواهند در آینده به عنوان برندهای الهام بخش شناخته شوند باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند و هدایای تبلیغاتی را به مشتریان خود بدهند.

 

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد هدایای تبلیغاتی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این هدایا شامل موارد متعددی از جمله خودکار فلزی و ست مدیریتی می شوند و شما می توانید با توجه به نوع مخاطبان هدف بهترین هدیه را انتخاب کنید. خرید هدایا تبلیغاتی باعث افزایش وفاداری مشتری می شود و برند شما را به برندی شناخته شده در میان رقبایتان تبدیل می کند. اگر می خواهید برای خرید هدایا تبلیغاتی اقدام کنید، می توانید به سایت سهیل گیفت (soheilgifts.com) مراجعه کنید. این سایت مشاوره های رایگان خرید محصولات را در اختیار مشتریانش قرار می دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied