شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

عجیب ترین کادو ولنتاین سلبریتی ها !!

همیشه یکی از موضوعات داغ و پرطرفدار برای بیشتر مردم جهان فهمیدن ریز جزئیات زندگی سلبریتی ها بوده. از زندگی روزمره آنها گرفته تا کارهای عجیب و غریبی که برای سورپرایز کردن نامزدشان انجام میدهند همگی نقل مجلس رسانه ها بوده و خواهد بود.

عجیب ترین کادو ولنتاین سلبریتی ها !!

حتما تعجب نمیکنید که سلبریتی ها برای انتخاب کادو ولنتاین هم روی عجیب ترین و گران ترین آنها دست بگذارند. موقع خواندن این متن هر لحظه منتظر انفارکتوس قلبی باشید ( چون ممکنه اکسیژن به عضلات قلبتون نرسه)

هدیه کتی پری به راسل برند

یکی از عجیب ترین کارهایی که میتوان برای یک نفر انجام داد این است او را به فضا بفرستید. این کار را کتی پری انجام داد. او برای نامزدش راسل برند دو بلیط سفر به فضا به ارزش 200000 دلار خرید. البته که برند هیچ وقت موفق به تجربه این سفر نشد چون از هم جدا شدند ولی این بازهم از ارزش کادو کم نمیکند.

کادو ولنتاین سلبریتی ها

هدیه رومن آبراموویچ به داشا زاخوا

اینکه یک نفر بخشی از ماه را به نام شما بزند چه حسی دارد؟ طبیعی ست که ندانید، چون شما همسر رومن آبراموویچ نیستید. هیچ کس جز داشا زاخوا چنین حسی را تجربه نکرده است. او به واسطه هدیه رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی صاحب بخشی از ماه است گرچه که آن جا را تا به حال ندیده است.

کادو ولنتاین عجیب

هدیه وینس وان به کیلا وبر

بازیگر وینس وان در سال 2009 در روز ولنتاین از کیلا وبر خواستگاری کرد. او این کار را با اهدای یک حلقه الماس 4 قیراطی از پلاتین به او انجام داد که قیمت آن 9073881 روپیه بود.

هدیه جی زی به بیانسه

در سال 2009 جی زی یک تلفن همراه با روکش پلاتین به بیانسه هدیه داد. کارآیی این تلفن مانند تلفن های ماست با این تفاوت که گوشی های همراه ما هرگز قیمت 25000 دلاری نداشته و نخواهد داشت.

تا اینجا متوجه شدید که نحوه هدیه دادن سلبریتی ها چگونه است ولی طبیعتا توقع چنین هدیه هایی از همه مردها منصفانه نیست و باید روز ولنتاین از هدیه ی مختص خود لذت ببریم.

پایه های کادو ولنتاین چیست؟

هدیه گرفتن در روز عشق یکی از زیباترین و به یاد ماندنی ترین هدیه هایی ست که هر کسی میتواند دریافت کند زیرا این هدیه شامل یک سری چیز هایی ست که هر دختری عاشقش است و از همه مهم تر آن را از سمت کسی دریافت میکند که دوستش دارد و با این کار متوجه عشق طرف مقابلش هم خواهد شد.

یکی از گزینه های مشترکی که بین همه مردم جهان برای خرید کادو ولنتاین وجود دارد عروسک خرس است. فرقی ندارد که این عروسک چه رنگی داشه باشد سفید، صورتی، قرمز، قهوه ای و... همه این رنگ ها قابل قبول هستند. اینکه معمولا خرس قرمز بیشتر کاربرد دارد به خاطر این است که معمولا این رنگ در هر چیزی نشانه عشق و هیجان است. ولی هر رنگی که بود شما قبول کنید مهم خود خرس است نه رنگ آن.

یکی از اساسی ترین قسمت های هدیه ولنتاین دسته گل یا شاخه گلی ست که همراه با آن هدیه میدهند. انتخاب همه معمولا گل رز قرمز است غافل از اینکه ده ها گل با معنا و مفهوم علاقه و عشق وجود دارد مانند گل پیونی قرمز و یا صورتی، گل لاله قرمز و یا زرد، گل داوودی قرمز و صورتی و ده ها مدل دیگر که هر کدام نماد عشق ، علاقه، جذابیت هستند. بنابراین انتخاب دسته گل میتواند با قصد و هدف و برنامه ریزی شده باشد. امروزه خیلی ها به جای دسته گل تازه از گل کاغذی استفاده میکنند که ماندگاری بالاتری دارد و به عنوان یادگاری روز عشق تا سالیان سال باقی خواهد ماند البته این که صرفه اقتصادی دارد را ما چشم پوشی میکنیم.

برای دختر ها دیدن حجم زیادی از خوراکی و شکلات یک جا باهم لذت وصف نشدنی دارد که این اتفاق معمولا سالی یک بار آن هم در روز ولنتاین رخ میدهد. فلسفه وجود شکلات و شیرینی به عنوان یکی از اصلی ترین پایه های کادو ولنتاین این است که زوج عاشق با هدیه دادن آن به یکدیگر برای ادامه رابطه خود آرزوی لحظات شیرین و شاد را دارند که این هم عاشقانه ست و هم در عین حال خوشمزه.

این ها پایه های اساسی هر کادو ولنتاین است ولی فارغ از جنبه طنز آن هر هدیه ای با مضمون عشق و دوست داشتن بسیار ارزشمند است و جایگاه فرد هدیه دهنده را در قلب ما محکم تر خواهد کرد.

در کنار این هدیه های اساسی اگر میخواهید هدیه ای بدهید که هوشمندانه باشد و با هر بار استفاده یاد شما زنده شود میتوانید گزینه تراول ماگ را امتحان کنید. جدیدا تراول ماگ ها در طرح ها و شکل های متنوعی وارد بازار شده است که پاسخگوی هر سلیقه ای است. ماگ ها برای دختر ها بسیار کاربردی تر هم هست زیرا اعتقاد آنها با اعتقاد پسر ها در استفاده از وسایل شخصی شان کمی متفاوت است. یکی از ویژگی های این کادو این است که شما میتوانید طبق سلیقه فرد مورد علاقه تان طرحی که او دوست دارد را روی ماگ چاپ کنید و او را سورپرایز کنید.

ولنتاین یا سپندارمذگان

خیلی ها هستند که با روز ولنتاین مخالف اند و معتقدند که چون مربوط به مسیحیان است فرهنگ غربی را ترویج میکند. جایگزین این روز مهم در فرهنگ ایرانی روز سپندارمذگان است که مصادف با 5 اسفند ماه است. این روز در زمان هخامنشیان برای پاس داشت عشق و علاقه جشن گرفته میشد. البته این موضوع وجود دارد که این روز به طور کلی مربوط به زنان است نه صرفا همسر، این یعنی اینکه در روز سپندارمذگان زن و مقام مقدسش پاس داشته میشد و مردها برای خانم های خانواده خود هدیه تهیه میکردند و جایگاه آنان را گرامی میداشتند. آن دسته از افرادی که مخالف ولنتاین هستند و انجام آیین ایران و ایرانی را برخود واجب میدانند روز سپندارمذگان را برای ابراز عشق و محبت انتخاب میکنند. 

کادو ولنتاین فروشگاه اینترنتی پیویو

در هر صورت چه روز ولنتاین را برای نشان دادن عشق خود انتخاب کنید چه سپندارمذگان ؛ باید هدیه ای در خور شخصیت و علایق طرف مقابلتان تهیه کنید. انتخاب هدیه ولنتاین شاید کار سختی باشد یعضی ها در چیدن باکس مشکل دارند بعضی ها هم نمیدانند چه هدیه ای میتواند مناسب باشد. داشتن دامنه گسترده ای از گزینه ها برای انتخاب، یکی از ویژگی هایی است که خرید از فروشگاه های اینترنتی برای شما فراهم میکند. با کمی گشت و گزار در گوگل حتما چشمتان به سایت های مختلف خارجی و داخلی مانند دیجی‌کالا و پیویو می افتد که بتوانید از آنها ایده بگیرید یا حتی کادو ولنتاینتان را بخرید. همانطور که گفته شد از فروشگاه های فعال در زمینه هدیه آماده، فروشگاه اینترنتی پیویو میباشد که مفتخر به خدمت رسانی به مردم سراسر کشور میباشد. فرقی نمیکند اقا هستید یا خانم. پیویو برای هر سلیقه و جنسیتی پیشنهاد خاص خودش را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • احسان

    چه ربطی داشت؟