شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

پارتیشن شیشه ای | پارتیشن شیشه ای متحرک و انواع آن

پارتیشن شیشه ای متحرک چیست؟

پارتیشن شیشه ای | پارتیشن شیشه ای متحرک و انواع آن

پارتیشن شیشه ای متحرک چیست؟ شرکت ساز و کار یکی از شرکت های بزرگ در زمینه تولید انواع پارتیشن های شیشه ای است. قسمت بندی یک فضا با استفاده از پارتیشن شیشه ای منجر به ایجاد نظم و ساماندهی بیشتر آن می شود. با این حال در بسیاری از مواقع امکان دیوارکشی واقعی فضا یا وجود ندارد، یا به نورپردازی محیط آسیب می زند. امروزه محصولات زیادی تولید می شوند که ترتیب بندی و نظم دهی فضاهای بزرگ را ساده تر کرده اند. پارتیشن شیشه ای متحرک و ثابت از جمله این موارد به حساب می آیند.

 

با استفاده از پارتیشن های شیشه ای می توان فضاهای بزرگتر را به اتاق های کاملا مجزا و فضاهای شخصی تری تبدیل نمود، به طوری که امکان رصد و یا نورپردازی همه قسمت های محیط امکان پذیر باشد. این که کدام نوع جدا کننده شیشه ای (ثابت یا متحرک) مناسب است، کاملا به نوع کاربری آن بستگی پیدا می کند. پارتیشن های شیشه ای موجود در بازار، از نظر ساختار نیز متفاوت است، برای مثال یک پارتیشن شیشه ای می تواند فریم یا چارچوب داشته باشد و یا بدون آن به کار رود، همچنین اگر عایق بندی حرارتی و صوتی برای افراد اهمیت ویژه ای داشته باشد، پارتیشن شیشه ای دوجداره بهتر خواهد بود. برای سفارش پارتیشن شیشه ای به وب سایت ساز و کار مراجعه کنید.

 

انواع پارتیشن شیشه ای

در یک اداره، سازمان یا شرکت که قرار است یک فضای بزرگ به صورت شخصی سازی شده به کارمندان اختصاص داده شود، استفاده از پارتیشن شیشه ای می تواند کمک کننده باشد. پارتیشن شیشه ای انواع متنوعی دارد که بر اساس نیاز افراد به کار گرفته می شود. خرید و نصب انواع پارتیشن شیشه ای باید توسط افراد حرفه ای و ماهر مانند تیم شرکت ساز و کار اصفهان انجام گیرد. یکی از دسته بندی های اصلی پارتیشن شیشه ای، ثابت بودن و متحرک بودن آن است. استفاده از پارتیشن های شیشه ای متحرک در دو صورت مفیدتر از پارتیشن های ثابت است که شامل:

  • نیاز به تغییر دکور محیط باشد
  • نیاز به کوچک یا بزرگ کردن محیط در شرایط خاص داشته باشیم

بنابراین اگر قرار است محیط کاملا شخصی سازی شود، پارتیشن های ثابت گزینه مناسب تری خواهند بود.

ارتفاع انواع پارتیشن شیشه ای

انواع پارتیشن ها از نظر ارتفاع نیز عبارت اند از:

  • پارتیشن شیشه ای کوتاه
  • پارتیشن شیشه ای نیمه بلند
  • پارتیشن شیشه ای بلند تا سقف

اگر یک دیوارکشی واقعی بین محیط های مختلف لازم داشته باشید، می توانید از پارتیشن های شیشه ای بلند تا سقف استفاده کنید. در غیر این صورت پارتیشن های کوتاه یا نیمه بلند را می توانید به کار ببرید.

1b841e38-2a73-4e32-a1ac-898bca2e73cb

ضخامت انواع پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای ممکن است به صورت تک جداره یا دوجداره به کار روند. برای محیط هایی که نیاز به عایق بندی صوتی و حرارتی دارند، پارتیشن شیشه ای دوجداره بسیار مناسب خواهد بود. اما اگر این نوع عایق بندی ها ضرورتی نداشته باشند، می تواند از نوع تک جداره آن سفارش دهید.

نوع فریم پارتیشن شیشه ای

انواع پارتیشن شیشه ای می توانند به صورت فریم دار یا بدون فریم نصب شوند. اگر دوست دارید دیوارهای شیشه ای کاملا یک دست با هزینه کمتری ایجاد کنید، فریم لس بودن یک پارتیشن می تواند شما را به این هدف برساند. اما استفاده از ترکیب فریم های استیل با شیشه نیز به زیبایی محیط کمک شایانی می نماید.

پارتیشن شیشه ای متحرک

پارتیشن شیشه ای متحرک ویژگی های خاص خود را دارد که عبارت اند از:

  • قابلیت جا به جایی در محیط و ایجاد دکور جدید
  • امکان انتقال به محیط های دیگر
  • قیمت مناسب تر نسبت به پارتیشن های ثابت

یک پارتیشن شیشه ای متحرک می تواند به صورت تک جداره یا دوجداره نیز به کار رود، همچنین برای تزیین محیط می توان از پارتیشن شیشه ای متحرک با شیشه های رنگی یا طرح دار استفاده نمود.

06fa5ca3-9385-4552-88f6-25fd95cd4c78

شرکت ساز و کار، یک تولید کننده مطمئن پارتیشن شیشه ای متحرک و ثابت

پارتیشن شیشه ای متحرک و ثابت با کیفیت بالا را تنها باید از شرکت های مطمئن و مجرب تهیه نمود. شرکت ساز و کار یکی از شرکت های بزرگ و معتبر در زمینه انواع پارتیشن های شیشه ای به حساب می آید. این شرکت علاوه بر تولید و توزیع انواع پارتیشن، در زمینه تولید درب و پنجره های آلومینیوم، نماهای شیشه ای و انواع درب و پنجره upvc نیز فعالیت حرفه ای دارد. برای اطلاع از فعالیت های شرکت ساز و کار و یا ثبت سفارش خود به وبسایت این شرکت مراجعه نمایید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied