شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

فروش ویژه دستگاه لیزر تیتانیوم 2022

کاربرد دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 دستگاه لیزر تیتانیوم با شیوه ای راحت و سریع در درمان از بین بردن موهای ناخواسته تغییرات ویژه ای ایجاد کرده است. بنابراین مراجعین بدون هیچ درد و ناراحتی می توانند از پوستی بدون مو و صاف بهره ببرند. این دستگاه با توانایی های جدید و ابتکاری به شکلی طراحی شده که پروسه درمانی آسانی را ارائه می دهد.

فروش ویژه دستگاه لیزر تیتانیوم 2022

همچنین ایمنی این روش آنقدر بالاست که به آسانی مناطق حساس همچون بیکینی و صورت را درمان می کند، بدون اینکه کوچکترین آسیبی متوجه منطقه مورد لیزر شود. ناگفته نماند که کاربرد دستگاه لیزر تیتانیوم به شرح زیر می باشد.

 

دستگاه لیزر تیتانیوم - رفع موهای زائد صورت

موهایی زائد روی صورت، شکلی نازک و ظریف دارد که در برخی مواقع ضخیم تر بودن موهای قسمتی از صورت امکان پذیر است. بنابراین شخص با مراجعه به کلینیک زیبایی، دستگاه لیزر تیتانیوم جهت افزایش اثر بخشی مطابق موهای صورت مراجعه کننده تنظیم می شود. حال اگر دستگاه لیزر مورد استفاده تیتانیوم باشد در طول یک جلسه مراجعه کننده از شر موهای ناخواسته صورت خود خلاص خواهد شد. زیرا این دستگاه با مجهز بودن به 3 طول موج متعدد، تمام موهای کرکی و نازک در هر نوع تیپ پوستی خیلی سریع، ایمن و راحت از بین می برد.

دستگاه لیزر تیتانیوم - رفع موهای زائد بدن

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم که برای کل قسمت های بدن استفاده می شود که با مجهز بودن به فناوری Quattro 3D و نتیجه آن پوشش دهی طیف گسترده ای از پوست، روند درمان را تسریع می بخشد. همچنین درمان با تکنولوژی In-motion Sweeping Motion فرایند از بین رفتن موهای ناخواسته را تضمین می کند و فولیکول های مور را به طور دقیق و موثر مورد هدف قرار می دهد. درنتیجه بهترین گزینه برای افرادی با پوست برنزه می باشد.

 

دستگاه لیزر تیتانیوم - رفع موهای زائد خط بیکینی

لیزر تیتانیوم با استفاده از سری های مختص به خط بیکینی می تواند درمانی بهداشتی را در اختیار مراجعین بگذارد. بنابراین کلینیک های مجهز به این دستگاه می توانند نظر مشتری را در مورد ارائه بهترین خدمات با بهداشت و ایمنی بالا جلب کنند و از انتقال آلودگی به مراجعین خود خودداری نمایند. همچنین مجهز بودن لیزر دایود و تیتانیوم به سیستم خنک کننده، تحمل درد را تا حدود زیادی بالا می برد.

دستگاه لیزر تیتانیوم - رفع موهای زائد زیر بغل

اکثر روش های درمانی رفع موهای زائد در ناحیه زیر بغل دردناک هستند. ولی استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم  علاوه بر سرعت و ایمنی بالا، فرایند لیزر را بدون هیچ درد و ناراحتی به اتمام می رساند. همچنین استفاده از تکنولوژی ICE PLUS در این نوع دستگاه بدون توقف زمان موهای ناخواسته زیر بغل را از بین می برد و مراجعه کننده با درد رو به رو نمی شود.

روش حذف موهای زائد از طریق دستگاه لیزر تیتانیوم

روش حذف موهای ناخواسته از طریق خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم و تیتانیوم با اکثر دستگاه های لیزر موهای زائد متفاوت بوده و رویکرد نوینی را دنبال می کند. این دستگاه از طریق یک فناوری سه بعدی سه نوع از طول موج های مختلف را در یک نقطه متمرکز کرده و پوست را مورد هدف قرار می دهد. سپس با اثرگذاری روی لایه عمیق پوست و ساختار کالبدی آن موجب از بین رفتن موهای زائد به بهترین صورت ممکن می شود.

Alexandrite  755 اولین طول موج مورد استفاده در دستگاه لیزر تیتانیوم است که موهایی رنگ روشن که در شرایط نرمال قابل مشاهده نیست و موهایی که زیر پوست می باشد را مورد هدف قرار می دهد تا از رشد مجدد آن ها جلوگیری کند.

Speed 810 نانومتری یکی دیگر از طول موج های مورد استفاده در این دستگاه است که مختص افرادی با پوست تیره بوده و ریشه های عمیق مو را از بین می برد. البته این طول موج در دستگاه لیزر تیتانیوم به گونه ای تنظیم شده که با نفوذ به پوست تاثیر بسزایی بر روی نواحی همچون چانه، گونه، پا و بازو می گذارد.

YAG 1064 نوع سوم طول موج به کار رفته در لیزر تیتانیوم می باشد که نسبت به دو نوع دیگر از قدرت نفوذ بالاتری به سطح پوست برخوردار است. تا جایی که موهای زیرپوستی را از بین می برد. زیرا نواحی مختلفی از بدن دارای موهای زیر پوستی بوده  که با اکثر روش ها نمی توان نتیجه مطلوب گرفت، اما این نوع طول موج بیشترین کارایی را در حذف موهای زیر پوستی دارد. بنابراین اکثر مصرف کنندگان اعتقاد دارند که استفاده از هر سه نوع طول موج با همدیگر بهترین نتیجه را زمان حذف موهای ناخواسته به نمایش می گذارند. البته این ویژگی ها تنها در لیزر تیتانیوم وجود دارد.

روش استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم

روش استفاده از لیزر قیمت دستگاه لیزر الکس دایود و  تیتانیوم جهت حذف موهای زائد بسیار آسان و ساده بوده و کافیست مراجعه کننده روی تخت دراز بکشد، چشم های خود را بپوشاند، ناحیه مورد لیزر را با محافظت کننده و ژل سرد ماساژ دهد تا دستگاه به راحتی روی پوست حرکت کند.

در مرحله دوم اپراتور باید روی ناحیه مورد نظر حرکت رفت و برگشت دستگاه را برای 6 الی 12 بار تکرار نماید. این دستگاه در مدت یک ثانیه به تعداد 10 بار و در یک بازه زمانی خیلی کوتاه لیزر را منتشر می کند و به آرامی موجب گرم شدن ریشه موهای ناخواسته می شود.

در مرحله سوم مراجعه کننده در پوست خود احساس گرما می کند که ژل استفاده شده از آسیب دیدگی و سوختگی پوست در طول درمان پیشگیری خواهد کرد. زمان استفاده از این دستگاه بسته به بخشی از بدن احتمال دارد پوست قرمز شود، که قرمزی پوستی ارتباطی به لیزر تیتانیوم نداشته و تنها شرایط پوستی و محل درمان آن را توجیه می کند. همچنین زمان مورد نیاز برای هر جلسه درمانی 10 دقیقه می باشد که نتیجه آن گرم شدن پوست همانند ماساژ با سنگ داغ بوده و در نقاط خیلی حساس با اندکی درد همراه می شود. البته هر چه سطح مورد لیزر وسیع تر و تعداد نواحی زیادتر باشد، مسلما زمان بیشتری برای انجام عمل لیزر لازم است و نمی توان گفت دقیقا چقدر زمان بر می باشد. اما این دستگاه به علت قطر زیاد اپلیکاتور در مقایسه با دیگر دستگاه های لیزر به زمان کمتری برای از بین بردن موهای زائد نیاز دارد.

سرکار خانـم عابـدینـی 8253 343 0912

آقـای مهنـدس سـایـلـه9361 778 0912

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied