شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

10 مدل از بهترین و راحت ترین کفش های ایمنی

ایمن نگه داشتن پاها در محل کار امری واجب است. کفش‌ ایمنی راحت علاوه بر تضمین محافظت از پاهای شما در حین کار، آنها را در تمام طول روز ، در جای گرم و نرم و راحتی نگه می‌دارند.

10 مدل از بهترین و راحت ترین کفش های ایمنی

به نقل از الو ایمنی : چه به دنبال یک جفت کفش ایمنی اسپرت باشید، چه به دنبال خرید کفش ایمنی  یا چیزی که کمی هوشمند به نظر می رسد می خواهید ، کفش مناسبتان را در لیست 10تایی برترین کفش های ایمنی ما پیدا خواهید کرد.

خرید کفش ایمنی

لیست کامل این 10 مدل به این شرح است:

  1. کفش ایمنی زنانه امبلر مشکی مدل لیدیا AS601
  2. چکمه ایمنی مردانه بند دار مشکی ارث ورکز
  3. کفش ایمنی مردانه بند دار آبی و زرد ارث ورکز
  4. کفش ایمنی مردانه بند دار آبی رنگ ارث ورکز
  5. کفش ایمنی عسلی رنگ کت مخصوص نیروگاه مدل GYW
  6. چکمه ایمنی مردانه بند دار قهوه ای اسکیچرز مدل Workshire
  7. کفش ایمنی امبلر یونیسکس مشکی مدل FS45
  8. کفش ایمنی مردانه ساق کوتاه مشکی کت مدل S3
  9. چکمه ایمنی چرمی مردانه مشکی بند دار دکتر مارتین
  10. کفش ایمنی بنددار یونیسکس اسکیچرز طرح نیروی دریایی

کفش ایمنی زنانه امبلر مشکی مدل لیدیا AS601

چکمه‌ای ایمنی شیک و مطمئن با کفی بالشتکی، انتخابی عالی برای پاهای شما در تمام روز است. سبک و با قابلیت تعویض هوا، دارای پنجه کامپوزیت قوی و آستر مشبک که به جلوگیری از داغ شدن بیش از حد پاهای شما کمک می کند. جزئیات بندها و آستر صورتی آن به این چکمه های ایمنی شخصیتی شیک و زنانه می بخشد.

آیا می دانستید؟ سرپنجه کامپوزیتی کفش فاقد فلز بوده که باعث سبک تر شدن کفش نسبت به کفش هایی با سرپنجه فولادی هستند. این مدل بهترین کفش ایمنی برای افرادی است که برای ورود به محل کار از اسکنرهای امنیتی عبور می کنند ، چرا که به دلیل نداشتن سرپنجه فلزی بوق نمی زنند و اسکنرها خاموش می شوند.

برترین کفش های ایمنی

چکمه ایمنی مشکی مردانه بند دار ارث ورکز

چکمه های ایمنی مردانه چرمی Earth Works بهترین محافظ برای پاهای شما هستند. بادوام، با تمیز کردن آسان و با یک محافظ اضافی فولادی در سر پنجه کفش. به دلیل مطابقت با مقررات ایمنی BS EN345 SB SRC، این چکمه های بنددار با کفی بالشتکی، پاهای شما را در سخت ترین شیفت های کاری، ایمن و راحت نگه می دارند. رویه چرمی براق کفش نیز ظاهری هوشمندانه و رسمی ایجاد می‌کند.

برترین کفش های ایمنی

کفش ایمنی آبی و زرد مردانه بند دار ارث ورکز

این کفش ایمنی Earth Works با وزن کم و طراحی چشم نواز با رنگهای آبی و زرد، حس مدرن بودن همراه با راحتی و ایمنی به شما می دهد. با رویه چرم انعطاف پذیر و نرمی که دارد برای محافظت بیشتر پاهای شما در روزهای طولانی ایده آل است. پنجه فولادی محکمی که دارد آن را برای محیط های کاری مختلفی کارآمد می کند. این کفش همچنین با مقررات ایمنی BS EN ISO 20345 SB SRA مطابقت دارد.

راحت ترین کفش های ایمنی

کفش ایمنی مردانه بند دار آبی رنگ ارث ورکز

با ظاهری اسپرت و امروزی، این کفش های ایمنی شیک و راحت به آسانی با یک جفت کفش مد روز اشتباه گرفته می شود. با رویه مشبک آبی و مشکی همراه با جزئیات دوخت زیبا، حس شیک بودن به همراه تمام ویژگی های ضروری که از یک کفش ایمنی بسته بندی شده انتظار دارید را به شما می دهد. با داشتن سر پنجه فولادی و کفی مقاوم در برابر روغن و سریدن، می توانند تمام نیازهای محیط های مختلف کاری را برآورده کنند.

راحت ترین کفش های ایمنی

5 . کفش ایمنی نیروگاهی عسلی رنگ کت مدل GYW

برند CAT به دلیل داشتن لباس ها و کفش های ایمنی نمادین به خوبی شناخته شده و محبوبیت زیادی دارد. چکمه های ایمنی عسلی رنگ کت برای مکان های ساختمانی و حتی خشن تر از آن مناسب هستند چراکه محافظت از پا و مچ پا را به بهترین شکل انجام می دهند. بستن بندهای این کفش راحتی و اطمینان خوبی را دارد. با محکم بسته شدن کفش به دلیل داشتن سرپنجه فولادی وکفی لاستیکی محکم، بهترین محافظت از پا انجام می شود. اگر به دنبال یک بوت ایمنی سنتی، مستحکم و قابل اعتماد می گردید، دیگر جستجو نکنید.

 چکمه ایمنی مردانه بند دار قهوه ای اسکیچرز مدل Workshire

اگر کار شما طوری است که بایستی اغلب از داخل محل کار به بیرون بروید، به یک کفش ایمنی راحت نیاز دارید که برای هر دو محیط مناسب باشد. این مدل چکمه ایمنی اسکیچرز این کار را انجام می دهد. این چکمه های بندی با کفی مموری فوم برای بیشترین راحتی تولید شده اند، که دارای کفی محکمی بوده و طراحی آن طوری است که برای زمین ها مختلف استحکام خوبی دارد.

کفش ایمنی امبلر یونیسکس مشکی مدل  FS45

کفش ایمنی چرمی شیک امبلر، یک کفش ایمنی کلاسیک و نمادین بوده، و برای مشاغلی مثل حفاظت فیزیکی که نیاز است باهوش و مدرن به نظر برسید و به خوبی از پاهایتان محافظت کنید ، عالی هستند. با داشتن کفی درشت، سرپنجه فولادی و بند‌های محکم، عالی به نظر رسیده و بدون توجه به اینکه شیفت شما چقدر طول می‌کشد، ایمنی و آسایش را برایتان فراهم می‌کند.

 کفش ایمنی مردانه ساق کوتاه مشکی کت مدل S3

این کفش‌های ایمنی کت دارای تمام ویژگی های یک کفش کار سنتی بوده با این تفاوت که احساس سبکی یک کفش راحتی را دارند. با داشتن کفی PU درشت و یک سرپنجه فولادی محکم و با طراحی مدرن، این کفش ایمنی کاربردهای مختلفی دارد که می توان هم در مشاغل امنیتی و هم در سایت‌های ساختمانی از آن استفاده کرد. رویه چرم مشکی ضد الکتریسیته ساکن و ضد آب آن، از آن کفشی را ساخته که می توان بدون توجه به هر چیزی به آن اعتماد کرد.

چکمه ایمنی چرمی مردانه مشکی بند دار دکتر مارتین

چه در انبارکار کنید، چه در حمل و نقل و چه در فرودگاه، شیفت های کاری طولانی به این معنی است که هنگام خرید یک جفت چکمه ایمنی جدید، راحتی مهم ترین مورد است. با خرید یک جفت چکمه دکتر مارتین، مطمئن باشید که پاهایتان به اندازه کافی محافظت شده، و مهم نیست که چه روزی بر سر پاهایتان می‌ آید. با داشتن دوردوخت های زرد قابل تشخیص، کفی بالشتکی هوا و بندهای ایمن و محکم، چکمه ها مستحکم، راحت و دارای عمر طولانی هستند.

کفش ایمنی بنددار یونیسکس اسکیچرز طرح نیروی دریایی

با طراحی ضد آب و یونیسکس، این کفش های بزرگ جزو راحت ترین کفش های ایمنی هستند که می توان یافت. این کفش دارای ساق بالشتکی نرم و کفی مموری فوم محافظ، برای حفظ پاها و راحتی آنها هستند. چه نیاز باشد در تمام طول روز روی پاهای خود بایستید و یا فقط برای مدتی نیاز به پوشیدن کفش ایمنی داشته باشید، بخاطر تهویه مناسب کفش های ایمنی اسکیچرز به سختی متوجه پوشیدن آنها خواهید شد.

هر شغلی که دارید، اطمینان از اینکه پاهایتان حس خوبی دارند، روز را برایتان بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کند. کفش‌ کار یکی از مهم‌ترین وسایلی هستند که می‌خرید – و به کمک این راهنما بایستی تصمیم درستی در این اننخاب بگیرید.

همچینین سایر مدل های ایمنی همانند کفش ایمنی ساق کوتاه ، کفش ایمنی میلر  نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

 در پایان این متن لازم به ذکر است این کفش های ایمنی از برترین نوع کفش ها در دنیا میباشند که ممکن است در کشور عزیزمان ایران موجود نباشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied