شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

جدیدترین و به صرفه ترین تبلیغات برای جذب مشتری با تابلوسازی/ رساسروش

تابلوسازی یکی از راه‌های مناسب برای تبلیغات و برندسازی است که انواع مختلفی دارد و شما میتوانید با نصب آنها برسر در مغازه یا فروشگاه بهترین نما برای تبلیغات و جذب مشتری داشته باشید.

جدیدترین و به صرفه ترین تبلیغات برای جذب مشتری با تابلوسازی/ رساسروش

تابلو در لغت به معنی قطعه‌ای چوب یا فلزی است که با آن نام فروشگاه یا اداره‌ای را با ابزارآلات مختلف به نمایش میگذارند، این تابلوها معمولا بر سر در مغازه و فروشگاه نصب میشوند.

معمولا تابلوها به دو دسته تابلوهای تبلیغاتی و تابلوهای غیر تبلیغاتی تقسیم میشوند،که این تابلو‌ها حتما باید به دست متخصصین و ماهرین صنعت تابلوسازی طراحی و تولید شوند. به دلیل اینکه افراد زیادی برای جذب مشتری و معرفی برند و محصولات خود از تابلوهای تبلیغاتی یا اصطلاحا تابلو مغازه استفاده میکنند، این تابلوها باید به دست یک گروه تبلیغاتی و تابلوسازی باتجربه و خلاق طراحی شوند. بنابراین هرچه تابلو طراحی شده خلاقانه‌تر و مدرن‌تر باشد باعث جذب مشتری بیشتر میشود.عمده این تابلوها از جنس استیل و آلومینیوم است که با ترکیب این دو فلز با دیگر محصولات تابلوسازی،  تابلوهای مختلف طراحی میشوند. برخی از این تابلوها را میتوان با استفاده از نورپردازی زیباتر کرد.

تابلو تبلیغاتی:

همانطور که از اسم آنها مشخص است از این تابلوهای برای معرفی و تبلیغ محصولات در فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌ها استفاده میکنند. طراحی این تابلوها باید به صورت کاملا حرفه‌ای و ماهرانه انجام شود تا بتواند مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که به شرح زیر است:

  • انواع تابلو مغازه
  • بیلبوردهای شهری
  • تابلو تبلیغاتی سه بعدی

تابلوهای غیر تبلیغاتی:

از این تابلوها به منظور راهنمایی اشخاص مختلف در مکان‌های مختلفی استفاده میشود که انواع این تابلوها به شرح زیر است:

  • تابلو راهنمای مسیر
  • تابلوهای راهنمای طبقات ساختمان‌ها
  • تابلو نمای ساختمان‌ها
  • تابلو اسم ساختمان و شرکت‌ها
  • انواع تابلو مطب و بیمارستان و ......

همانطور که گفتیم تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند یکی از زیر شاخه های تابلو تبلیغاتی، تابلو مغازه میباشد که خود به چند دسته و مدل دیگر از بهترین تابوها قرار میگیرد که به شرح زیر است:

  • تابلو استیل
  • تابلو چنلیوم
  • تابلو حروف برجسته
  • تابلو فلزی
  • تابلو فلکسی فیس
  • تابلو کامپوزیت و ....

این تابلوها را معمولا بر سر در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها نصب میکنند تا به زیبایی هر چه تمام‌تر نام برند یا محصول خود را به نمایش بگذارند.

تابلو چنلیوم:

 اسم تابلوهای چلنیوم از کلمه channel, Aluminum گرفته شده است که نشان میدهد حروف و اعداد در این تابلوها به شکل یک کانال U شکل از جنس آلومینیوم در می‌آیند. البته در زبان فارسی تلفظ این کلمه به صورت تابلو چلنیوم است. تابلوهای چلنیوم از کیفیت بالایی برخوردار هستند که باعث شده در برابر آفتاب، گرما و سرما بسیار مقاوم باشند و دوام آنها زیاد شود.

 

تابلو چلنیوم

 

تابلو استیل:

تابلوهای استیل را در دو نوع مات و براق طراحی میکنند که برش این تابلو از طریق لیزر میباشد. این تابلوها دارای کیفیت بالا و عمری طولانی هستند. همچنین دارای قابلیت نورپردازی در پشت این تابو‌ها زیاد است. علاوه بر این این تابلو دارای مزایای زیادی مثل ضد زنگ خوردگی، جلوه‌ی زیبا حتی بدون رنگ، دوام و ماندگاری طولانی است. این تابلو میتواند در ابعاد مختلف کوچک و بزرگ طراحی و تولید شوند. قیمت این تابلوها بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.

تابلو کامپوزیت:

تابلوهای کامپوزیت امروزه از مدرن‌ترین تابلوهای تبلیغاتی میباشند که مورد استفاده بسیاری از کسب و کارها قرار میگیرند. همانطور که از نام این تابلو پیداست از ترکیب دو ماده پلی اتلین و آلومینیوم ساخته میشود. از مواد دیگری که در این تابلو بکار مروند میتوان به چسب و لاچسب‌های عایق، یک لای رنگ PVDF استفاده کرد. از مزیت‌های این تابلو میتوان به وزن سبکی که دارند و به آنها قابیلیت جابجایی میدهد اشاره کرد. این تابلو با انواع مختلف شرایط آب‌وهوایی سازگاری بوده و در مقابل گردوغبار، نورآفتاب، اشعه ماورا بنفش از مقاومت بالایی برخوردار است. باتوجه به جنسی که این تابلوها دارند میتوان آنها را به هرشکل و فرم خاصی درآورد. همچنین این تابلوها قابل شست‌وشو و ضدزنگ هستند و می توانند عایق حرارت نیز باشند.

تابلو حروف برجسته:

با داشتن یک تابلو حروف برجسته می توانید به راحتی یک معرفی و نمایشی منحصر به فرد از نام تجاری خود به جای بگذارید و خود را از دیگر رقبای هم صنف خود متمایز کنید. استفاده از این تابلو به دلیل ظاهری متمایز و شیک می تواند نگرشی متفاوت و مثبت به مخاطبان و مشتریان شما بدهد که تا مدت‌ها نام شما در ذهنشان بماند. تابلوهای حروف برجسته در مکان‌های مختلف زیادی کاربرد دارند که در ادامه به برخی از آنان میپردازیم:

از این تابلو در مکان‌های مختلفی مثل: مغازها، فروشگاه،مترو و قطار، نمایشگاه‌ها، تبلیغات شهری، رستوران و فست فود و استخر و اماکن ورزشی میتوان استفاده کرد.

تابلوهای حروف برجسته در انواع مختلفی مثل: تابلو حروف برجسته پلکسی گلس، تابلو حروف برجسته پی وی سی، تابلو حروف برجسته و حروف برجسته پلاستیکی تولید می شوند. از این تابلوها علاوه‌بر نمایش نام برند و استفاده به عنوان ابزاری تجاری برای نوشتن برخی از شعارها و نقل قول‌های انگیزشی برروی دیوار استفاده میکنند.  تاثیری که این تابلو سه بعدی میتواند برروی تبلیغات به جای گذارد خیلی بیشتر از تابلوهای دو بعدی است. و در آخر این که این تابلو را میتوان در ارتفاعات و شکل‌های مختلف و با هر ضخامت قابل تغییری طراحی و تولید کرد. همچنین شما می توانید باتوجه به خلاقیت و ذهنیت خود هر نوع فونت  و سبک مورد نظر خود را بر روی این تابلوا پیاده سازی کنید.

بیلبورد میهن

یکی از تابلوسازان حرفه‌ای و قابل اعتماد در این صنعت رساسروش میباشد که دارای تیم قوی و بسیار خلاق و ماهر در طراحی انواع تابلوهای تبلغیاتی میباشد. این گروه تمامی نیاز شما را برای استفاده از یک تابلو تبلیغاتی زیبا و چشمگیر بر طرف میکند و میتوانید با استفاده از خدمات این گروه از یک تبلیغاتی کارآمد و اقتصادی  لذت ببرید.  به شما پیشنهاد میکنیم برای گرفتن مشاوره رایگان در جهت ساخت تابلو تبلیغاتی یا هرنوع چاپ و تبلیغات با کارشناسان متخصص این گروه تماس حاصل فرمایید.   

این گروه با شرکت‌های بزرگی چون بستنی و لبنیات میهن کار کرده است که مطمئنا شما یکی از بیلبوردها و یا تابلوهای طراحی شده توسط این مجموعه را دیده‌اید و به زیبایی و خلاقانه کار کردن این گروه میتوانید اطمینان کنید.برای ارتباط با مشاوران و دیدن نمونه کارهای  رساسروش میتوانید از طریق سایت ایشان اقدام کنید.                                                                                                             

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied