شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

چه نوع شیشه ای برای کف پوش مناسب است؟

کف پوش های شیشه ای زیبایی ساختمان را دو چندان می کنند و انواع مختلفی دارند، برای اینکه کف پوش های با کیفتی داشته باشید باید به نوع و کیفیت شیشه به کار رفته در آن توجه کنید.

چه نوع شیشه ای برای کف پوش مناسب است؟

 

امروزه استفاده از کف پوش ها در طراحی و معماری ساختمان ها بسیار کاربرد دارند و سازندگان ساختمان ها به منظور زیبایی و جلوه بخشیدن به ساختمان از کف پوش استفاده می کنند. این کف پوش ها از انواع مختلفی ساخته و تولید می شوند که یکی از پر کاربرد ترین و در عین حال زیباترین آن ها کف پوش های شیشه ای هستند که می توان گفت در بازار رقیب ندارند. کف پوش های شیشه ای معمولاً با چوب و .. ترکیب می شوند نما و جلوه ای خاص و منحصر به فرد به محیط می بخشند. از این کف پوش ها در قسمت های مختلف ساختمان استفاده می شود. این کف پوش های شیشه ای پوششی مناسب و جذاب برای کف ساختمان هستند که زیبایی ساختمان را دو چندان می نمایند. شیشه های به کار رفته در ساخت این کف پوش ها انواع متفاوتی دارد. اما مهم ترین نکته ای که در زمان خرید و نصب آن ها باید توجه نمود، کیفیت شیشه های به کار رفته در تولید آن ها است. برای این که شیشه های باکیفیت و خوب داشته باشید باید آن را از یک تولید کننده و برند معتبر خریداری نمایید تا نما و جلوه کفپوش شما زیباتر و شیک تر گردد. 

تترافرم یکی از تولید کنندگان معتبر در زمینه تولید و ساخت شیشه و کف پوش شیشه ای است که با به کارگیری افراد ماهر و متخصص و استفاده از بالاترین و بهترین متریال ها اقدام به تولید محصولات خود نموده است و شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده از آن ها  محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با انواع شیشه های مورد استفاده برای ساخت کف پوش شیشه ای آشنا کنیم تا شما عزیزان با مطالعه مطالب این مقاله و به کارگیری آن در مواقع نیاز بتوانید عملکرد و انتخاب بهتری را تجربه نمایید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شیشه مناسب برای ساخت و تولید کف پوش 

با توجه به این امر که کف پوش های شیشه ای در محیط و قسمت هایی از ساختمان قرار می گیرند که در معرض رفت و آمد زیاد قرار دارند، به همین دلیل باید دارای ویژگی هایی خاص و منحصر به فرد باشند. از جمله این ویژگی ها مقاومت بالای آن ها است. شیشه های نشکن و مقاوم بهترین گزینه برای ساخت کف پوش های شیشه ای هستند. از انواع شیشه های نشکن و مقاوم می توان به شیشه رنگی دیوارپوش، شیشه های سکوریت شده، شیشه های لمینت، شیشه های کریستال، شیشه های اسید کاری شده و ... اشاره نمود. هر یک از این شیشه ها دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار هستند و در برابر آن ها تحمل بسیار بالایی دارند.

کیفیت و مقاومت شیشه های به کار رفته در ساخت کف پوش شیشه ای از آن جهت بسیار مهم است که در مکانی پر رفت و آمد نصب می شود و باید به گون ساخته شود که با راه رفتن بر روی آن دچار آسیب دیدگی و شکستگی نگردد و بتواند وزن بسیار بالا را تحمل کرده و حس امنیت و ایمنی را برای فرد به ارمغان بیاورد. در ادامه به بررسی کف پوش های شیشه ای با انواع شیشه های نام برده می پردازیم.

شیشه های سکوریت

یکی از شیشه هایی که برای ساخت و تولید کف پوش های شیشه ای بسیار مناسب و پرطرفدار است، استفاده از شیشه های سکوریت شده است. شیشه های سکوریت با توجه به نوع ساختی که دارند، در برابر حرارت بسیار بالا قرار گفته و این امر سبب به وجود آمدن ویژگی هایی خاص و منحصر به فرد در آن ها می شود. از جمله این ویژگی ها می توان به مقاومت بسیار بالای آن ها در برابر ضربه و تغییر ناگهانی دما اشاره نمود که این شیشه ها را به گزینه مناسبی برای ساخت کف پوش شیشه ای تبدیل نموده است.

کف-پوش-شیشه-ای

شیشه های لمینت

یکی دیگر از شیشه های مناسب و کاربردی در ساخت کف پوش شیشه ای را می توان شیشه های لمینت دانست. این شیشه ها از دو لایه شیشه سکوریت با ابعادی یکسان ساخته می شوند که به یکدیگر متصل شده اند. این امر سبب مقاومت بالاتر و بیشتر این شیشه در برابر ضربه می گردد. در صورت به کارگیری شیشه لمینت برای ساخت کف پوش شیشه ای حتی اگر یک لایه از شیشه بشکند، با توجه به این که توسط یک لایه پی وی بی به شیشه دیگر متصل شده، ذرات آن از یکدیگر جدا نمی شود و خطری برای افراد ایجاد نخواهد کرد.

شیشه رنگی دیوارپوش

یکی دیگر از شیشه های مورد استفاده در ساخت کف پوش شیشه ای شیشه های رنگی هستند. این شیشه ها نیز ساخته شده از شیشه سکوریت می باشند که یک طرف آن ها با رنگ پوشانده شده است و از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار می باشند. از جمله رنگ های آن ها می توان به رنگ دودی، مشکی، شامپاینی، بنفش، برنز و ... اشاره نمود. رنگ های آن را می توانید مطابق با رنگ های به کار رفته در دکوراسیون ساختمان انتخاب نمایید. اما نکته مهمی که در این خصوص مطرح می باشد، کیفیت این شیشه های رنگی است. 

برای این که شیشه های رنگی شما از کیفیت بالایی برخوردار باشند، باید آن ها را از یک تولید کننده معتبر خریداری نمایید. تترافرم یکی از تولید کنندگان شناخته شده در زمینه کف پوش های شیشه ای و تولید شیشه های رنگی است که با استفاده از نیروی کار متخصص اقدام به تولید محصولات خود نموده و شما عزیزان می توانید به منظور انتخاب بهتر و مناسب تر از این کارشناسان این کمپانی کمک بگیرید.

شیشه های کریستال

یکی دیگر از شیشه هایی که برای ساخت و تولید کف پوش شیشه ای بسیار مناسب و کاربردی است، شیشه های کریستال است. شیشه های سکوریت شده شفاف به سه دسته فلوت، سوپر کلیر و کریستال تقسیم بندی می شوند. شیشه های کریستال نسبت به سایرین از شفافیت بالاتری برخوردار می باشد، به همین دلیل انتخاب بسیار مناسبی برای ساخت و تولید کف پوش به شمار می رود. این شیشه ها در ضخامت های مختلفی ساخته و تولید می گردند. از جمله ضخامت های این شیشه می توان به ضخامت شش، هشت، ده، دوازده، شانزده و بیست میلی اشاره نمود.

شیشه های اسید کاری شده

شیشه های اسید کاری شده، خود از شیشه های سکوریت شده ساخته می شوند. این شیشه ها به وسیله اسیدهای مخصوص شیشه و با فشار قوی بر روی شیشه، تولید می شوند. در واقع شیشه های اسید کاری شده نوع جدیدی از شیشه های سکوریت می باشند که توسط الگوهای مختلفی که به وسیله دستگاه کاتر پلاتر به صورت برچسب ساخته می شوند و پیش از اسید کاری بر روی شیشه چسبانده می شوند، تولید می گردند.

شیشه های اکلیلی

یکی دیگر از شیشه هایی که برای تولید کف پوش شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند، شیشه های اکلیلی هستند. برای تولید شیشه های اکلیلی از رنگ های اکلیلی بر روی شیشه سکوریت استفاده می شود. این شیشه ها در پروژه های خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

ساخت-کف-پوش-شیشه-ای

جمع بندی نهایی

همان طور که در متن این مقاله به آن اشاره نمودیم برای ساخت و تولید کف پوش های شیشه ای از شیشه های متفاوت و مختلفی می توان استفاده نمود. از جمله شیشه های مناسب برای ساخت کف پوش شیشه ای همان گونه که در متن این مقاله عنوان نمودیم و به طور کامل به شرح و بررسی آن پرداختیم، می توان به استفاده از شیشه های سکوریت شده، شیشه های لمینت، شیشه های رنگی دیوارپوش، شیشه های کریستال و شیشه های اسید کاری شده و ... اشاره نمود. اما نکته مهم و اساسی که در زمان خرد باید به آن توجه کنید، کیفیت شیشه های به کار رفته برای ساخت آن است. 

برای داشتن شیشه هایی با کیفیت و خوب بهتر آن است تا شیشه های مورد نظر خود را از یک تولید کننده معتبر خریداری و تهیه نمایید. تترافرم یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین تولیدکنندگان کف پوش شیشه ای و انواع شیشه است که با به کارگیری افرادی متخصص و مجرب و با استفاده از دستگاه های پیشرفته اقدام به تولید محصولات خود نموده است. این کمپانی علاوه بر تولید محصولاتی با کیفیت برای مشتریان خود خدمات کمک مشاوره ای رایگان نیز در نظر گرفته است. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ها و همچنین دریافت این خدمات کمک مشاوره ای با کارشناسان تترافرم تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید.

https://www.tetraform.com/

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied