شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

عمل جراحی بینی چگونه است ؟ مزایا و عوارض عمل زیبایی

رینوپلاستی که گاهی اوقات توسط بیماران به عنوان “عمل زیبایی بینی” یا “تغییر شکل بینی” نامیده می شود، هماهنگی صورت و تناسب بینی شما را افزایش می دهد. همچنین می تواند تنفس ضعیف ناشی از نقص ساختاری بینی را اصلاح کند.

عمل جراحی بینی چگونه است ؟ مزایا و عوارض عمل زیبایی

 انسان در بیشتر مواقع به دنبال زیبایی خود است یکی از پر طرفدار ترین عمل زیبایی بینی میتوان به عمل زیبایی بینی اشاره کرد ، در عمل زیبایی بینی پزشک متحصص با فرم دادن بینی زیباجو بینی ، عمل بینی او را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد .

برای اینکه توازن در صورت شما به بهترین شکل ممکن انجام شود ، حتما بینی خود را به دست پزشک ماهر یا بهتر بگوییم به دست بهترین متخصص عمل زیبایی بینی بسپارید زیرا این پزشک باید تجربه زیادی در عمل بینی داشته باشد و تعداد عمل های زیادی را انجام داده باشد .به همین علت ما به شما دکتر وقردوست را پیشنهاد می کنیم. دکتر وقردوست از لحاظ تجربه و دانش در عمل زیبایی بینی یکی از بهترین جراحان به شمار می روند.

اهداف عمل زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی می تواند برای تغییر شکل، اندازه و ظاهر کلی بینی بکار گرفته شود. نمونه ای از درخواست های متداولی که بیماران از جراحان خود می پرسند:

  • استخوان بینی را باریک کنند
  • سوراخ بینی را تنگ یا گشاد کنند
  • بینی کج شان را صاف کنند
  • نوک بینی را تغییر دهند
  • زاویه بین بینی و لب بالا را تغییر دهند.

در اغلب موارد، برش های مورد استفاده برای تغییر شکل می تواند در داخل بینی پنهان شود و یا اینکه به صورت غیر قابل تشخیص در ظاهر بینی نمایان باشد؛ هدف کلی بهبود ظاهر و حفظ یک ظاهر طبیعی مطابق دیگر اجزای صورت است.

فرآیند عمل زیبایی بینی

بعد از اینکه بیمار بیهوش یا بی حس شد، جراح برش های کوچک را در داخل سوراخهای بینی یا کولملا ایجاد می کند. سپس پوست بینی را به دقت بالا می برد تا به استخوان و غضروف زیرین دسترسی پیدا کند. جراح در مرحله بعد به برداشتن یا صاف کردن بافت به شکل مورد نیاز دست می زند. به طور معمول، پزشک از ایمن ترین روش در عمل جراحی به منظور به حداقل رساندن آسیب به بافت های اطراف استفاده می کند. هنگامی که فرآیند تغییر شکل کامل شود، پزشک پوست را روی خطوط جدید بینی قرار می دهد و برش ها را می بندد.

عمل پروتز سینه

عمل پروتز سینه از جمله روش هایی است که با استفاده از آن می توان به افزایش حجم و سایز سینه ها کمک کرد. بسیاری از بهترین پزشکانی که به ارائه خدمات زیبایی و انجام جراحی زیبایی سینه می پردازند عمل پروتز سینه را از پرطرفدارترین عمل های زیبایی سینه زنان برشمرده اند که می توان موضوعی تامل برانگیز باشد. همه ساله تعداد زیادی از زنان در سرتاسر دنیا، عمل جراحی پروتز سینه را انجام می دهند و در واقع جراحی پروتز شایع ترین عمل جراحی زیبایی بر روی پستان ها است. بر طبق مطالعات انجام شده میزان رضایت بیماران بعد از انجام این عمل بسیار بالا می باشد و انجام جراحی پروتز علاوه بر افزایش اعتماد به نفس فرد، باعث بهبود روابط زناشویی وی نیز شده است. ضمانتی وجود ندارد که پروتز پستان مادام العمر باشد. در آینده ممکن است نیاز به عمل جراحی مجدد جهت تعویض پروتز سینه باشد. حاملگی و کاهش وزن ممکن است در ظاهر پستان حاوی پروتز، تغییر مادام العمر ایجاد کند.

افراد مناسب برای عمل پروتز سینه

  • خانم هایی که سینه های کوچکی دارند و می خواهند سینه بزرگتری داشته باشند.
  • خانم هایی که می خواهند عدم تقارن و اختلاف سایز و اختلاف شکل دو سینه را اصلاح نمایند.
  • خانم هایی که بر اثر شیردهی و یا لاغر شدن سینه های آنها کوچک و شل شده است.

چه کسانی بهتر است عمل پروتز سینه را انجام ندهند؟

  • خانم هایی که بیماری داخلی جدی دارند.
  • خانم هایی که تصورات و انتظارات غیر عادی و غیر واقعی از انجام جراحی دارند.
  • خانم هایی که سابقه سرطان پستان در افراد فامیل درجه 1 و2 قویاً شدید است. به علت تداخل احتمالی پروتز در تصاویر ماموگرافی (رادیوگرافی سینه) بهتر است این عمل را انجام ندهند، گرچه در مطالعات مختلف علمی ثابت شده پروتز تاثیری در تصاویر ماموگرافی با روش های خاص ایجاد نمی کند.

سن مناسب برای عمل پروتز سینه

برای انجام عمل پروتز سینه محدوده سنی وجود ندارد. از زمانی که بلوغ سینه کامل شده باشد این عمل قابل انجام است. هم چنین در سنین بالا و در سنین بعد از یائسگی مشکلی ایجاد نمی کند ولی بیشترین متقاضیان عمل بزرگ کردن سینه بین  20 تا 40 سال می باشند.

چرا عمل پروتز سینه طرفداران زیادی دارد؟

احتمالا مهم ترین پاسخی که می توان به این پرسش دارد این است که این جراحی درصد موفقیت بالایی دارد و تاکنون علاوه بر این که مزایای زیادی در پی داشته است با هیچ گونه عوارض جراحی پروتز سینه روبرو نشده ایم. بهبود شکل و تناسب اندام شما به وسیله روش های مختلف جراحی پلاستیک، باعث افزایش اعتماد به نفس شما شده و نیز باعث تغییر در نگرش دیگران نسبت به شما می شود.

انتخاب بهترین جراح برای عمل پروتز سینه

یکی از نکات مهم پیش از انجام جراحی پروتز سینه، انتخاب جراح ماهر و با تجربه در این زمینه است. فردی که: دوره شش ساله آموزش جراحی را گذرانده باشد، آزمون های کتبی و شفاهی را داده باشد و دوره های آموزش پزشکی را کامل ادامه داده باشد. با توجه به مطالب گفته شده دکتر وقردوست یکی از بهترین گزینه های برای انجام عمل پروتز سینه است.

چه افرادی نیاز به عمل ماموپلاستی دارند؟

عموما افرادی که با سایز سینه‌ های خود مشکل دارند و این مشکل باعث شده تا زیبایی اندام آنها تحت تاثیر قرار بگیرد و هم در فعالیت های روزمره با مشکل روبرو شوند نیاز به عمل ماموپلاستی دارند.

مانند خانم هایی که بزرگی سایز سینه هایشان باعث می شود تا رشته ورزشی مورد نظر خود را دنبال نکنند. همچنین خانمهایی که سایز سینه هایشان یکسان نبوده یا با اندازه سایر اندامها متناسب نیست اقدام به عمل ماموپلاستی می نمایند.

عمل ماموپلاستی یا جراحی کوچک کردن سینه را می توان در هر سنی انجام داد اما بهتر است این عمل زمانی صورت بگیرد که رشد سینه کامل شده است هم چنین اگر این عمل بعد از دوران بارداری و شیردهی باشد حتما نتیجه مورد نظر بهتر خواهد بود.

مراقبت های بعد از عمل ماموپلاستی

اگر می خواهید نتیجه مطلوبی از ماموپلاستی بگیرید و دوره نقاهت را کم کنید حتما به مراقبت های قبل و بعد از آن دقت کنید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied