شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

دیدنی‌های کمتر شناخته‌ شده شیراز

همانطور که می‌دانید، شهر شیراز یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران است که در فصل‌های مختلف، علی‌الخصوص فصل بهار، نه تنها افراد زیادی از داخل ایران به این شهر سفر می‌کنند، بلکه توریست‌های خارجی زیادی نیز به شیراز می‌آیند تا از دیدن و اقامت در این شهر، لذت ببرند.

دیدنی‌های کمتر شناخته‌ شده شیراز

 شیراز جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد که احتمالا خیلی از آنها را به خوبی بشناسید یا حداقل نام آنها را شنیده باشید. اما در این میان، جاذبه‌هایی هم هستند که شاید اسم آنها را کمتر شنیده باشید. ما قصد داریم در این مقاله آنها را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد داشتید به این شهر سفر کنید، حتما از آنها دیدن کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

خانه زینت‌الملک

یکی از خانه‌های قجری زیبای شیراز که احتمالا اگر به این شهر سفر کرده باشید، اسم آن را حتی نشنیده باشید، خانه زینت‌الملک یا زینت‌الملوک است. این خانه یک راه زیرزمینی دارد که در گذشته، افراد خانه از آن راه، رفت و آمد می‌کردند. خانه‌های تاریخی شیراز به صفا و زیبایی معروفند و این خانه نیز مستثنی نیست. شیشه‌های رنگی و نقاشی‌های روی دیوارها، قطعا شما را بعنوان یک بازدید کننده از این خانه زیبا، به وجد می‌آورد.

 

باغ ارم

شیراز به داشتن باغ‌های زیاد و زیبا معروف است که احتمالا اسم خیلی از آنها را شنیده باشید. یکی از این باغ‌های معروف، باغ ارم است. داخل این باغ زیبا که در فصل بهار، زیبایی آن دوچندان می‌شود، درختان سرو و نارنج خودنمایی می‌کنند و می‌توانید میان این درختان قدم بزنید و حس و حالتان را عوض کنید. این باغ در قرن 10 و 11 ساخته شده است. فراموش نکنید که اگر قصد داشتید به این باغ بروید، حتما دوربین‌تان را نیز با خود ببرید و از محیط زیبای این باغ، حسابی عکاسی کنید.

 

باغ نارنجستان قوام

از دیگر باغ‌های معروف و زیبای شیراز، می‌توان به باغ نارنجستان قوام اشاره کرد. همانطور که از اسمش پیداست، داخل این باغ تعداد زیادی درخت نارنج کاشته شده و بوی آن شما را مسحور خواهد کرد. داخل عمارت اصلی باغ، می‌توانید آیینه کاری و منبت کاری‌های محشری را ببینید و غرق در زیبایی آن شوید. جالب است بدانید که این خانه در زمان قاجار، محل زندگی حاکم وقت شیراز بوده است.

 

سفر هوایی به شیراز

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد شیراز، کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده، نام این شهر را در بخش پرواز داخلی جستجو کنید و با تعیین مبدا و مقصد و همچنین تاریخ مورد نظر پرواز، بلیط‌تان را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. نیازی نیست که نگران برگشت باشید. داخل همان سایت اسنپ تریپ، می‌توانید بلیط هواپیما شیراز تهران را جستجو کنید و از میان پیشنهادات مختلف اسنپ تریپ، پرواز شیراز تهران مورد نظرتان را انتخاب کنید و با بررسی قیمت بلیط هواپیما شیراز تهران و مقایسه آن با دیگر بلیط‌های پیشنهادی، بلیط مورد نظر را خریداری نموده و با خیال راحت به سفر بروید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied