شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

اگر دنبال کننده اخبار مربوط به بازار کریپتوکارنسی باشید، حتما متوجه این موضوع شده‌اید که بازار ارزهای دیجیتال در دهه گذشته رشد زیادی را تجربه کرده است، انتظار می‌رود در سال 2022 نیز بازار کریپتو به قله‌های جدیدی دست پیدا کند. بنابراین پیدا کردن فرصت‌هایی برای سرمایه گذاری کوتاه مدت و میان مدت می‌تواند در بازه زمانی معقول، سود خوبی را به شما برساند. توجه داشته باشید که هزاران گزینه برای سرمایه گذاری در دنیای رمز ارزی وجود دارد.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

 

از بیت کوین و اتریوم گرفته تا دوج کوین و تتر، هزاران ارز دیجیتال برای یک استراتژی سرمایه‌گذاری نسبتا ایمن وجود دارند. بررسی ارزهای دیجیتال از چندین منظر، از جمله دیدگاه سرمایه گذاران، بانک ها و دولت ها، ضروری است، در ادامه این گزارش که باهمکاری وبسایت خبری و آموزش ارزش دیجیتال  ارز تودی (arztoday.com) تهیه شده است؛ قصد داریم 10 ارز دیجیتال برتر برای سرمایه گذاری در کوتاه مدت، به طور متخصر بررسی و معرفی کنیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

کاردانو (Cardano)

یکی از بزرگترین ویژگی‌های پروژه کاردانو (Cardano) نحوه ساخت ویژه آن است. کاردانو یک نقشه راه پنج مرحله‌ای برای یک هدف نهایی و تبدیل شدن به یک سیستم پایدار و غیرمتمرکز در ابتدای کار خود ارائه داد. این شبکه کاربران را توسط توکن بومی (ADA) قادر می‌سازد تا شبکه را اداره کرده و در مورد تغییرات پلتفرم خود رای دهند. چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) از بنیانگذاران اتریوم، توسعه کاردانو را از سال ۲۰۱۵ آغاز کرد و سرانجام این پلتفرم را در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد. با وجود قوی بودن پروژه رمز ارز آدا اما در چندسال اخیر رشد زیادی را برای قیمت این رمز ارز شاهد نبودیم، بنابراین بسیاری از تحلیل‌گران سال 2022 را موقعیت خوبی برای رشد قیمت کاردانو می‌دانند.

الگوراند (Algorand)

الگوراند، پروژه رمز ارزی است که در صورت موفق شدن می‌تواند، تمام میم کوین‌ها را از بازار حذف کند. مکانیسم اجماع بلاک چین منحصر به فرد الگوراند نسبت به الگوریتم اثبات سهام توسعه بیشتری پیدا کرده است و به عنوان اثبات سهام خالص و برای آسان کردن امور مالی شناخته می‌شود؛ توکن بومی اکوسیستم الگورند، ALGO نام دارد، توکن ALGO می‌تواند برای رای دادن به پیشنهادات و تصمیم‌گیری های مهم در جامعه الگوراند استفاده شود. آلگو یک توکن گس بوده و برای قرارداد‌های هوشمند که در پرداخت کارمزد تراکنش‌ها استفاده می‌شود و امکان رشد نسبتا خوبی در سال 2022 را دارد.

پولکادات (DOT)

ارزهای دیجیتال ممکن است از تعدادی بلاک چین استفاده کنند و پروژه پولکادات قصد دارد با ایجاد یک شبکه ارز دیجیتال که بلاک چین های مختلف را به هم متصل می کند , آنها را یکپارچه کند. این ادغام ممکن است نحوه مدیریت ارزهای دیجیتال را تغییر دهد. قیمت رمز ارز دات (DOT) از زمان راه اندازی پروژه در سال 2020 رشد چشمگیری داشته و انتظار می‌رود در سال 2022 هم این روند ادامه داشته باشد.
 
پولکادات (DOT)
 

دوج کوین (DOGE)

به لطف افراد مشهور و رهبران فناوری دنیا از جمله ایلان ماسک، رمز ارز DOGE به عنوان یکی از مهم‌ترین میم‌کوین‌ها، تبدیل به یک موضوع داغ در صنعت کریپتو شده است، در سال 2013 دوج کوین به عنوان یک شوخی و meme در سطح فضای وب شکل گرفت. نماد این رمز ارز سگ نژاد ژاپنی شیبا اینوست. یکی از اصلی ترین تفاوت‌های که دوج کوین با بیت کوین و سایر رمز ارزها دارد، در تعداد عرضه نا محدود این کوین می‌باشد و از لحاظ فنی و تکنیکالی نمی‌توان انتظار رشد شدیدی را برای این پروژه تصور کرد، اما از آنجایی که قیمت این کوین به طور مستقیم با احساسات بازار تغییر پیدا می‎کند، در نتیجه می‌توان انتظار داشت که قیمت دوج کوین در سال جدید و در پی اخبار منتشر شده افزایش پیدا کند.
 
استلار (Stellar)
 
رمز ارز استلار (Stellar) یک پروژه بسیار آینده دار و برپایه فناوری بلاک چین است که بر روی امورمالی متمرکز شده است؛ با زیرساخت پرداخت موجود، اعتبار و تسویه یک پرداخت برون مرزی ممکن است تا یک هفته طول بکشد. اما ویژگی که استلار را نسبت به سایر رقبای شبکه‌ای پرداخت خود متمایز ساخته و عین حال باعث محبوبیت آن شده است، هزینه کم برای تکمیل این تراکنش ها و سرعت استثنایی استلار است. بنابراین می‌توان انتظار داشت که قیمت استلار در سال جدید با رشد قابل توجهی رو به رو شود.

چین لینک (Chainlink)

چین لینک (Chainlink) یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در حال رشد است، پروژه این رمز ارز در تلاش است تا ورودی‌ها و خروجی‌های ضد دستکاری و قابل اعتمادی را برای قراردادهای هوشمند پیچیده در هر بلاک چین ارائه کند. سرمایه‌گذاران می‌توانند به API خارجی متصل شده و با کمک Chainlink، پرداخت‌های خود را به هر جایی ارسال کنند. شبکه غیرمتمرکز Chainlink امکان ارزیابی داده‌ها را قبل از تبدیل شدن به یک محرک فراهم کرده و ارزش کلی ارز دیجیتال را هم حفظ می‌کند.

Chainlink

لایت کوین

پروژه بعدی که می‌توان آنرا یکی گزینه‌های مناسب برای سرمایه گذاری کوتاه مدت و میان مدت در بازار ارزهای دیجیتال دانست، لایت کوین می‌باشد. در حال حاضر، لایت کوین پرمخاطب ترین ارز در بازار است. از آنجایی که روابط بین تقاضا و عرضه یک نیروی حیاتی برای قوانین اساسی اقتصاد بازار محسوب می‌شود، درواقع بسیاری از اوقات حدس و گمان در مورد کاهش عرضه منجر به افزایش قیمت آن می‌شود. LTC یکی از اولین فورک‌های بیت کوین است که اخیراً به دلیل نوآوری‌های مداوم با محبوب زیاده رو به رو شده است.

آوه (Aave)

آوه (Aave) یک پلتفرم وام دهی غیرمتمرکز بوده که بر پایه اتریوم ساخته شده است. سرمایه‌گذاران می‌توانند از این پلتفرم برای وام دادن و ایجاد درآمد از طریق وام یا وام‌گیری استفاده کنند، همچنین می‌توان Aave را فقط به عنوان یک ارز دیجیتال نگه‌داری یا هولد کرد. توکن اختصاصی این شبکه LEND نام دارد که برخی آن را با نام گذشتۀ آن ETHLend می‌شناسند. این توکن بر اساس استاندارد ERC-20 اتریوم ایجاد شده است. دارندگان این توکن بخشی از کارمزد تراکنش‌ها را به عنوان پاداش، در قبال حفظ امنیت شبکه دریافت می‌کنند. این پروژه در سال 2017 با نام ETHLend ایجاد شد و در سال 2018 به Aave تغییر نام داد. Aave یک واژۀ فنلاندی و به معنای روح است.

اتریوم (ETH)

اتریوم، محبوب ترین آلت کوین و دومین رمز ارز برتر بازار از لحاظ مارکت کپ می‌باشد که از سال 2015 وارد بازار شده است. این رمزارز در حال راه اندازی اتریوم 2.0 است که بزرگترین مشکلی که اتر امروز در مورد سرعت تراکنش با آن مواجه است را حل به زودی خواهد کرد. بنابراین بعد از راه اندازی نسخه دوم ETH در سال 2022 میتوان انتظار رشد و افزایش قیمت اتریوم را داشت.

آوه (Aave)

شیبا اینو (Shiba Inu)

یکی دیگر از میم کوین های بازار کریپتوکارنسی که شبیه دوج کوین در سال 2021 تواسنته رشد قابل توجهی داشته باشد و حتی به لیست ده رمز ارز برتر بازار از لحاظ مارکت کپ دست پیدا کند، شیباست. شیبا اینو (SHIB) یک توکن رمزارزی با لوگوی یک سگ ژاپنی از نژاد شیبا اینو است. این ارز دیجیتالی یک کپی آشکار (یا تمسخر آمیز) از دوج‌ کوین است. سرمایه‌گذاری‌های کوتاه‌مدت در SHIB این پتانسیل را دارند که در طول ماه‌ها یا در طول چند هفته سود زیادی به دست آورند، اما به محض اینکه سقوط کنند دیگر نمی‌توان امکان رشد و افزایش قیمت شیبا را داشت.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی