شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

خرید آنلاین بلیط اتوبوس در کمترین زمان

سفر با اتوبوس برای شهرهایی که به مبدا ما نزدیک هستند، همیشه لذت خاص خودش را داشته است. شما می‌توانید با خرید آنلاین بلیط، زحمت این سفر را کمتر کنید و در عرض چند دقیقه، بلیط‌تان را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید و با خیال راحت سفر کنید. حال ما در این مقاله، نکاتی درباره خرید آنلاین بلیط اتوبوس به شما خواهیم گفت و در نهایت می‌گوییم که چطور می‌توانید به مقاصد مورد نظرتان، بلیط اتوبوس با بهترین قیمت را خریداری کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

خرید آنلاین بلیط اتوبوس در کمترین زمان

خرید آنلاین

این روزها که دیگر همه چیز بصورت آنلاین رد و بدل می‌شود، بلیط اتوبوس هم وارد این جریان شده و دیگر مثل گذشته نیازی به حضور در ترمینال نیست و می‌توانید به راحتی بلیط اتوبوس‌تان را بصورت آنلاین از پلتفرم‌هایی مانند اسنپ تریپ بخرید. برای این کار کافیست وارد سایت مورد نظر شده، مبدا و مقصدتان را انتخاب کنید، ساعت حرکت را مشخص کنید و تمام! بلیط شما آماده‌ست و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، کد رزرو را دریافت می‌کنید و با ارائه آن در ترمینال، بلیط کاغذی‌تان را دریافت خواهید کرد.

انتخاب نوع بلیط اتوبوس

اما اتوبوس‌ها با گذشته خیلی فرق کرده‌اند. شما دیگر برای خرید بلیط اتوبوس، با یک نوع اتوبوس مواجه نیستید. بلکه اتوبوس‌های بین شهری آنقدر متنوع شده‌اند که باید از میان آنها انتخاب کنید. مثلا شما می‌توانید با خرید بلیط اتوبوس vip با قیمت بالاتر، از امکانات بهتری در سفر از جمله سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب‌تر، پذیرایی، صندلی‌های راحت‌تر و ... بهره ببرید و تجربه سفر بهتری را داشته باشید. در غیر اینصورت، می‌توانید با هزینه مقرون به صرفه‌تر، بلیط اتوبوس معمولی تهیه کنید و در هزینه‌های سفرتان صرفه جویی کنید.

انتخاب صندلی

پس از اینکه بصورت آنلاین بلیط اتوبوس خود را خریدید، وقت آن می‌رسد که صندلی مورد نظرتان را نیز انتخاب کنید. پس از خرید نهایی، اسنپ تریپ نقشه صندلی‌های اتوبوس را به شما نمایش می‌دهد و شما می‌توانید از میان صندلی‌های خالی باقیمانده، شماره صندلی مورد نظرتان را انتخاب کرده و آن را برای خود رزرو نمایید و پس از رسیدن به ترمینال و دریافت بلیط، روی صندلی دلخواه‌تان بنشینید.

خرید آنلاین بلیط اتوبوس

برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس با قیمت مناسب، کافیست سری به سایت اسنپ تریپ بزنید و از این طریق، بلیط مورد نظرتان را خریداری کنید. شما می‌توانید بعد از ورود به سایت و یا اپلیکیشن اسنپ تریپ، وارد بخش اتوبوس شوید و در مرحله اول، مبدا و مقصد و تاریخ مورد نظرتان برای حرکت را مشخص کنید. سپس اسنپ تریپ لیستی از بلیط‌های مختلف را به شما نمایش می‌دهد. شما می‌توانید آن بلیط‌ها را بر اساس شرکت مسافربری، نوع اتوبوس و بلیط و همچنین ساعت حرکت، فیلتر کنید و در نهایت بلیط مورد نظرتان را از میان آنها انتخاب کنید و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی کنید و با خیال راحت در روز مورد نظر، به ترمینال بروید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied