شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

چمن مصنوعی ایرانی

زمان انتخاب چمن مصنوعی که فرا می رسد، شاید افکار مختلفی به ذهن تان هجوم بیاورند و روی تصمیم نهایی تان تاثیر بگذارند.

چمن مصنوعی ایرانی

زمان انتخاب چمن مصنوعی که فرا می رسد، شاید افکار مختلفی به ذهن تان هجوم بیاورند و روی تصمیم نهایی تان تاثیر بگذارند.

یکی از مهمترین این دغدغه ها ایرانی و یا خارجی بودن چمن مصنوعی می باشد که شاید خیلی از افراد را به شک بیاندازد و به این ترتیب بخواهند برای انتخاب بهترین کیفیت، دست روی چمن مصنوعی خارجی بگذارند. اما اشتباه نکنید. این روزها تولیدکنندگان چمن مصنوعی ایرانی با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی های روز دنیا توانسته اند تا چمن های مصنوعی قابل رقابت با برترین چمن های سراسر دنیا را تولید و طراحی کنند.

 

چرا باید به چمن مصنوعی ایرانی اعتماد کنیم؟

  • چون شما به سادگی به خدمات پس ار فروش و پشتیبانی از مشتریان شرکت چمن مصنوعی مورد نظر دسترسی دارید
  • می توانید چمن مصنوعی با گارانتی معتبر به دست بیاورید و خیال خود را بابت ماندگاری چمن ها راحت کنید
  • چمن مصنوعی ایرانی از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته می شوند و این یعنی فرقی ندارد در کجای ایران زندگی می کنید و موقعیت جغرافیایی محل سکونت تان چه شرایط آب و هوایی دارد، در هر صورت چمن ها هیچ تاثیری از سرما و یخبندان و برف و یا بارش سنگین باران و حتی اشعه های UV نور خورشید نمی گیرند.
  • مقاومت در برابر آب و هوا نیز به این معنی است که اصلا انتظار رنگ پریدگی، شل و وارفتگی الیاف و حتی ساییده شدن چمن ها را نداشته باشید. به طور کلی می توان تضمین داد که چمن های سبز در تمام طول سال سبز و بدون تغییر خواهند ماند.
  • بکینگ چمن مصنوعی ایرانی از جنس لاتکس درجه یک به کار رفته است و همین امر آن را در برابر سنگینی و فشار و ضربه و صد البته افزایش و کاهش دما مقاوم می سازد.
  • طراحی ظاهر چمن مصنوعی ایرانی موجب شده است تا تشخیص آن از چمن های طبیعی کار راحتی نباشد. از این رو فرقی ندارد که می خواهید چمن مصنوعی روف گاردن، چمن مصنوعی تراس و بالکن و یا هرچیز دیگری را انتخاب کنید، در هر صورت با نصب آن ها بخشی از طبیعت را از آن خود می کنید.

7d55f3cb-2a7c-40ca-a9a3-a264688c3ca7

چگونه چمن مصنوعی ایرانی را تشخیص دهیم؟

چندسالی است که به دلیل خودکفا شدن تولیدکنندگان چمن مصنوعی در کشور عزیزمان واردات این کالا به ایران ممنوع اعلام شده است، اما مانند بسیاری از بازارها باز هم شاهد ورود قاچاقی چمن مصنوعی چینی و خارجی هستیم.

از این رو پیشنهاد می شود هنگام خرید چمن مصنوعی به یکسری نشان ها توجه کنید تا خدای نکرده پول و سرمایه تان را به باد ندهید:

  • به ضمانتنامه چمن مصنوعی توجه کنید
  • آدرس و تلفن و وب سایت برند مورد نظر را بررسی کنید
  • نظر مشتریان و کاربران از برند چمن مصنوعی را جویا شوید
  • حتما از نماینده فروش چمن مصنوعی اطلاعاتی درباره چمن انتخابی تان درخواست کنید تا دریابید که آیا به تمام ویژگی های تکنیکی و فنی آن تسلط دارند و یا خیر

 

زمانی که انتخاب شما شرکت تولیدی آسیاچمن باشد می توانید با خیال آسوده به انتخاب مناسب ترین نوع چمن مصنوعی بر اساس نیاز و هدف خود بپردازید. چمن های مصنوعی آسیاچمن نه تنها از نظر دوام و ماندگاری و مقاومت بلکه از نظر زیبایی در بازار چمن مصنوعی کشور و خاورمیانه شناخته شده می باشد.

 

 

آسیاچمن، همیشه سبز

شماره تماس: 41127-021- 09194006300

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied