شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

روغن بهران هیدرولیک

روغن بهران هیدرولیک که از انواع روغن های صنعتی و روان کننده های بسیار با کیفیت هستند، از مواد افزودنی مناسب و روغن پایه معدنی مرغوب تشکیل شده اند.

 روغن بهران هیدرولیک

برای معرفی برخی از ویژگی های بارز این محصولات می‌ توان به  اکسیداسیون عالی و پایداری حرارتی، دارای قابلیت ضد سایش، خاصیت فیلتر شدن عالی ، آزاد سازی هوا از روغن، توانایی محافظت و مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی اشاره کرد که با توجه به نکات ذکر شده می‌ توان اهمیت بالای این محصول را تشخیص داد.

0f7ae89a-887f-4830-b2f5-67b752861f2f

جهت اطلاع از قیمت این‌ محصول باید انواع آن ها را بررسی نمایید به این دلیل که روغن هیدرولیک دارای انواع مختلفی می باشد.  مدل های مختلف روغن هیدرولیک هر کدام از ویژگی منحصر به فردی برخوردارند که از طرفی موجب بالا رفتن عمر قطعات می شوند.  کاربرد روغن هیدرولیک در مواردی همچون سیستم های هیدرولیک و پرس های سنگین و سبک  مشاهده می شود. اما تنها این نیست و‌ در کنار مصارف خودرویی در صنعت نیز از کاربرد گسترده ای برخوردارند.

همچنین برای معرفی دیگر کاربرد های این روغن می‌ توان به سیستم های هیدرولیک صنعتی و گردشی نیز اشاره نمود.

وظیفه این روغن انتقال قدرت و نیرو به قطعات  است که در ماشین های سنگین مانند جرثقیل ها و جک ها نیز مورد استفاده به دلیل ایجاد روانکاری میان قطعات قرار می گیرد. جهت خرید این محصول با قیمتی مناسب می‌ توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

 

 

قیمت روغن بهران حرارت :

 

استفاده از روغن بهران حرارت به دلیل داشتن  ویژگی هایی نظیر پایداری و‌ مقاومت در برابر اکسیداسیون، مقاومت در برابر حرارت بالا، جلوگیری از رسوب مواد و فراریت کم در سیستم های بسته که انتقال حرارت در آن ها  با ۳۲۰ درجه سانتی گراد همراه است مشاهده می شود. این روغن به دلیل داشتن‌ ویژگی های ذکر شده دارای کاربرد های گسترده ای است و با توجه به داشتن ضریب حرارتی بالا در برابر گرما و حرارت از مقاومت بالایی نیز برخوردار است.

بنا به داشتن این‌ ویژگی ها می‌توان گفت که در حین انجام عملیات دچار گرانوری و تشکیل رسوب نخواهد شد.  این روغن ها را می‌ توان به نوعی سیال معرفی کرد که به ۵ دسته تقسیم می شوند. این دسته ها شامل گاز، آب ، روغن ها یا سیالات آلی، فلزات مذاب و ترکیبات دارای سیلیکون هستند.

28d33684-ea69-48e4-ac20-bde04e391c43

 قسمت های مختلف موجود در سیستم به وسیله حرارتی که این روغن از یک‌ منبع گرفته و‌ به دیگر اجزا انتقال می دهد  می توانند گرما دریافت کنند که به طور کلی این سیستم ها به دو‌ دسته سیستم های تحت فشار یا بسته و سیستم های بدون فشار یا باز طبقه بندی می گردند.

مراجعه به سایت ما امکان اطلاع از  قیمت روغن بهران حرارت و خرید و فروش ‌آن را برای شما عزیزان فراهم می کند و‌ می توانید آن را با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

 

 

روغن بهران اکسترا 15W40 :

 

در وسایل نقلیه سنگین همچون اتوبوس ها و‌ کامیون ها استفاده از روغن بهران اکسترا 15w40 که یک روغن موتور دیزلی نیمه سنتتیک مرغوب می باشد بیشتر دیده می شود. دلیل استفاده از این روغن در موارد ذکر شده گسترده است زیرا از ویژگی های گوناگونی برخوردار است. برای مثال مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا، قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق، پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی در کارکردهای طولانی، محافظت از قطعات موتور در برابر سایش، دارای مقدار قلیائیت کل (TBN) بالا برای محافظت بهتر در برابر تخریب روغن، فراریت مطلوب و همچنین کاهش کم کردن روغن از ویژگی های برجسته این روغن ها می باشد. مواد افزودنی مناسبی که در ساختار این روغن به کار رفته است در بالا بودن کیفیت آنها نقش بسیار مهمی دارد.

 

بنابراین بهترین کاربرد آنها در خودرو هایی است که در شرایط سخت کار می کنند. این روغن را می‌ توان با قیمتی مناسب نیز خریداری کرد که امکان استفاده برای اکثر افراد را فراهم می کند. با مراجعه به سایت ما می‌ توانید این‌ محصول را در عین داشتن کیفیتی بالا با قیمتی مناسب خریداری نموده و به صورت آنلاین به سفارش آن بپردازید. لازم به ذکر است که توجه به فروشگاهی که از آن قصد خرید محصولی را دارید بسیار حائز اهمیت است و‌ حتما باید در کنار توجه به برند به  فروشگاه مورد نظر نیز توجه نمایید

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied