شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی//

بهترین سن ارتودنسی دندان

ناهنجاری‌های دهان و فک و نامرتب بودن دندان‌ها، مشکلاتی هستند که در مدت اخیر بیشتر از همیشه به چشم آمده‌اند و افراد زیادی را درگیر خود کرده‌اند، چه متخصصین حرفه‌ای و چه عموم مردم که نیازمند استفاده از روش‌های درمانی هستند.

بهترین سن ارتودنسی دندان

ناهنجاری‌های دهان و فک و نامرتب بودن دندان‌ها، مشکلاتی هستند که در مدت اخیر بیشتر از همیشه به چشم آمده‌اند و افراد زیادی را درگیر خود کرده‌اند، چه متخصصین حرفه‌ای و چه عموم مردم که نیازمند استفاده از روش‌های درمانی هستند. یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های افرادی که به فکر استفاده از روش ارتودنسی هستند این موضوع است که بهترین زمان برای انجام ارتودنسی چه زمانی است. اولین قدم برای تشخیص اینکه چه سنی برای انجام ارتودنسی مناسب است، معاینه شدن توسط متخصصین است. حال اگر شما نیز به فکر دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با ارتودنسی و بهترین سن برای انجام آن هستید بهتر است با ما همراه باشید.

زمانی که شما به فکر تشخیص مشکلات و ناهنجاری‌‌های خود هستید، در قدم اول باید به متخصص ارتودنسی در تهران مراجعه کنید تا بتوانید از عمق ماجرا آگاه شوید. در جلسات بعد بهتر است که به معاینه‌ی ارتودنسی مراجعه کنید که این مورد به پیشنهاد انجمن ارتودنسی آمریکا بهتر است در سن 7 سالگی انجام شود. البته قابل توجه است که شروع این روند درمانی در این سن اجباری نیست و دست  شما برای انجام آن باز است. برای دریافت اطلاعات تکمیلی در رابطه با هزینه پر کردن دندان، نرخ کشیدن دندان و هزینه عصب کشی دندان با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید. زمانی که دندان‌های شما دچار به مشکلات و ناهنجاری‌های جدی هستند بهترین انتخاب دخالت در الگوی رشد دندان بیمار است. شما با اینکار می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به حل مشکلات و در اصل اصلاح الگوی رشد دندان‌ها بپردازید. همچنین با اینکار حرکت دندان‌ها به سمت استاندارد سوق می‌یابند که باعث می‌شود مشکلات شما حل شوند. اگر بتوانید این موارد را  در سن 7 سالگی انجام دهید، زمانی است که اولین دندان آسیاب بزرگ شما رشد می‌کند که در جفت شدن دندان‌ها و جویدن غذاها نقش مهمی دارد. در این زمان شما تمامی ناهنجاری‌های خود را حل کرده‌اید.

سن مناسب برای شروع درمان ارتودنسی

اینکه شما از چه سنی شروع به درمان ارتودنسی کنید دارای اهمیت زیادی است و می‌تواند بر روی نتیجه‌ی نهایی کار تأثیر بسزایی داشته باشد. بعد از اینکه برای اولین بار توسط متخصص ارتودنسی معاینه شدن و مشکلات شما به صورت کامل مشخص شد. می‌توانید برای شروع درمان ارتودنسی اقدام کنید و همچنین به این موضوع پی ببرید که چه زمانی برای اینکار مناسب است. زمانی که شما می‌توانید اقدام به اینکار کنید به موارد مختلفی بستگی دارد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به نوع و شدت ناهنجاری و مشکلات شما اشاره داشت. اگر شما دارای مشکلات فکی و جدی باشید باید بتوانید قبل از شروع بلوغ معاینه شوید. قابل توجه است که باید در هنگام بلوغ درمان انجام شود و همچنین تحت نظر یک متخصص ارتودنسی ماهر که فلوشیپ جراحی فک نیز باشد انجام شود.

چه سنی برای انجام درمان ارتودنسی مناسب است؟

مهمترین سوالی که باید پاسخ آن را بدانید این است که چه سنی برای انجام درمان ارتودنسی مناسب می‌باشد؟ اگر که در اولین جلسه‌ی معاینه‌ی شما توسط دکتر متخصص تشخیص داده شود که شما دارای مشکلات فکی و دهان نیستید و در اصل فقط مشکل شما وجود نامظنمی و مشکلات یا ناهنجاری‌های بخصوصی در دندان‌ها است می‌توانید اقدام به پیگیری این مسأله به صورت جدی کنید. متخصص به شما می‌گوید که می‌توانید برای مرتب کردن دندان‌ها با ارتودنسی در محدوده سنی 10 تا 12 سال اقدام کنید تا بیشترین نتیجه‌ی ممکن را از این روند درمانی دریافت کنید.

به صورت کلی این مورد مشخص است که در هر زمان اگر بیماری شما مشکل فکی نداشته باشد و در اصل فقط نیازمند به حرکت دادن دندان‌ها داشته باشد، شما می‌توانید در هر محدوده سنی اقدام به حل مشکلات و استفاده از ارتودنسی کنید. البته برای این مورد نیز شرطی وجود دارد و آن هم این است که لثه‌ها و استخوان‌های فکین شما دارای وضعیت و سلامت کامل باشند. همچنین قابل توجه است که می‌توان مشکلات دندانی کودکان و حتی بزرگسالان را با استفاده براکت و سیم به راحتی حل کرد. فقط کافی است تا با مراجعه به متخصص اقدام به اینکار کنید.

 

22

 

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با بهترین سن ارتودنسی دندان بدست بیاورید. ما سعی داشتیم تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین اطلاعات و موارد در رابطه با این موضوع بپردازیم. همانطور که اشاره شد، سن انجام روش درمانی پیشرفته‌ی ارتودنسی نامرئی دندان بسیار مهم است و لذا شما باید بتوانید با داشتن علمی کامل در رابطه با این موضوع به انتخاب و بررسی این مورد بپردازید چرا که اگر انجام روش ارتودنسی از سن پیشنهادی خود خارج شود دیگر دارای عملکرد مورد انتظار شما نیست.

همانطور که اشاره شد زمانی که شما در سنین خردسالی و کمتر هستید به دلایلی انجام ارتودنسی به شدت پیشنهاد می‌شود و شما باید در هنگام بروز مشکلات و ناهنجاری‌های دهان و فک خود به متخصصین حرفه‌ای مراجعه کنید. در این روند متخصص ارتودنسی یا متخصص ایمپلنت با بررسی و معاینه‌ی شما به صورت دقیق می‌تواند از وضعیت سلامت و جسمی شما اطلاع یابد و در اصل با استفاده از این اطلاعات به شما پیشنهاد دهد که آیا انجام ارتودنسی برای شما مناسب است یا خیر و اینکه باید این روش درمانی را چطور و در چه سنی استفاده کنید.

تیم مجرب ما با تجهیز بودن به جدیدترین تکنولوژی‌های روز درمانی در عرصه‌ی زیبایی و درمان‌های روز توانسته است به ارائه‌ی خدماتی باکیفیت و بی‌همتا بپردازد. همچنین ما سعی داشته‌ایم با گردآوری تیمی متخصص و حرفه‌ای با فعالیت در زمینه‌های گوناگون آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به شما در هر زمینه‌ای باشیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت لمینت دندان، وقت گیری از دندانپزشک و برای ارتودنسی کودکان اطلاع از هزینه دندانپزشکی و هزینه جراحی دندان عقل کافی است با پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید.

 

این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال این ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied